اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024071713313

آشنایی با شغل خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه‌های خشک کن میوه

کد: 139807024071713313

http://bit.ly/319SGWd

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه میوه خشک کن هوشمند از جمله اختراعاتی است که می‌تواند سود عالی با خشک کردن میوه و سبزیجات ایجاد کند.

دستگاه های هوشمند میوه و سبزی خشک کن
آشنایی با شغل خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه‌های خشک کن میوه

در ادامه نکاتی مهم برای بررسی شغل خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه‌های خشک کن میوه ارائه شده که می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر برای این کار کمک کند.

عرضه و تقاضا را بسنجید

محصولات این شغل (میوه خشک، سبزی خشک، صیفی‌جات خشک و …)  بخاطر ماندگاری بلند مدت به کشورهای زیادی صادر می‌شود. از جمله این کشورها می‌توان به روسیه،کشورهای عربی و چند کشور آفریقایی اشاره کرد و اکنون هم بازار اروپا بسیار مورد توجه هستند. بنابراین هر چقدر هم عرضه زیاد باشد باز هم تقاضا بالاتر است.

قیمت تمام شده هر محصول را باید با قیمت فروش آن سنجید و دید چقدر سود دارد. یکی از ویژگی‌های این شغل شرایط آسان برای راه اندازی و تولید است. دستگاه میوه خشک کن را می‌توان حتی داخل خانه و یا بالکن نیز قرار داد و میوه خشک تولید کرد.

از دیگر ویژگی‌های این شغل، متنوع بودن محصولات تولیدی است. می‌توان صدها نوع میوه و سبزی و صیفی‌جات انواع گیاهان دارویی، کشک، ماهی خشک، میگو خشک و… را خشک کرد.

آیا داخل خانه و به صورت خانگی هم امکان تولید چیپس میوه است؟ و دستگاه مناسب وجود دارد؟

بله، به صورت خانگی امکان تولید است و برای مشاغل خانگی دستگاه مناسب وجود دارد. البته باید انتخاب درستی داشت و به نکاتی از جمله مصرف انرژی مناسب، کم بودن وزن دستگاه برای انتقال راحت به طبقات و نداشتن آلودگی صوتی هم دقت کرد.

بعضی افرادی که در آپارتمانی هستند نیز دستگاه چیپس میوه را داخل اتاق خواب خود نیز گذاشته‌اند و به خاطر هوشمند بودن میوه خشک کن و نیاز نداشتن به سرکشی حتی آخر شب هم
بارگیری می‌کنند و دستگاه تا نصف شب روشن می‌ماند بدون این که شخصی از صدای دستگاه اذیت شود.

از نظر ظرفیت نیز باید دقت شود که ظرفیت دستگاه میوه خشک کن کم نباشد و زحمت و زمانی که صرف می‌شود برای یکی دو کیلو میوه خشک در روز نباشد. میوه‌های آبدار مثل پرتغال هر پانزده کیلو یک کیلو می‌دهد.

مواردی که گفته شد درباره انتخاب دستگاه خشک میوه واقعی است نه هر چیزی که فروشنده‌ها به آن دستگاه میوه خشک کن بگویند.

به غیر از دستگاه خشک کن میوه، چه دستگاه‌های دیگری لازم است؟

اگر در سطح مشاغل خانگی یا کارگاهی تولیدی صورت گیرد. علاوه بر خشک کن، فقط یک دستگاه اسلایسر لازم است و تعدادی وان و آبکش پلاستیکی که ارزان قیمت هم هستند. برای مشاغل خانگی همون اسلایسر دستی که به عنوان هدیه همراه با خشک کن فرستاده می‌شود مناسب و کافی است.

هزینه برای تولید کارگاهی هم اسلایسر صنعتی مناسب حدودا سه میلیون تومن است.

باید توجه کرد که هیچ ضرورتی نیست برای خرید دستگاه شستشو یا دستگاه بلانچینگ، میز و وان استیل، هسته‌گیر و امثال‌هم که بعضی فروشنده‌ها فقط بخاطر فروش و سود تحمیل می‌کنند استفاده کرد، مگر اینکه قرار باشد روزانه چندین تن تولید داشت.

میزان سود این کار چقدر است؟

به صورت میانگین اگر به صورت عمده فروشی کار انجام شود حداقل 100 تا 150درصد سود این کار خواهد بود. البته خرده فروشی بیشتر سود دارد. حدودا هر 10 کیلو سیب تازه یک کیلو سیب خشک می‌دهد. پس برای یک کیلو سیب خشک 10 هزار تومان سیب تازه مصرف می‌شود که به این مبلغ دو تا سه هزار تومان هم هزینه تولید اضافه می‌شود.

با توجه به هزینه برق و گاز و حقوق کارگر و اجاره و…) هر کیلو سیب خشک 12هزار تومان خواهد بود.

حالا هر چقدر بتوان قیمت تمام شده را کاهش داد، سود بیشتری حاصل خواهد شد. 

آیا باید از تمام میوه‌ها تولید کنیم؟

نه اصلا لازم نیست. قرار نیست همه از همه نوع میوه تولید میوه خشک تولیدکنند. بسته به شرایط از جمله توان و ظرفیت تولید و اینکه به چه محصولاتی دسترسی با قیمت مناسب وجود دارد می‌توان میوه‌ها را انتخاب کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان به آدرس aed213.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا اندیشه صنعت اکباتان

شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان تنها تولید کننده دستگاه میوه خشک کن هوشمند. تمام سعی ما در این شرکت معتبر تولید دستگاههای میوه خشک کن مدرن با ویژگیهای منحصربفرد بوده. امکانات و ویژگیهای تولیدات ما همیشه منحصر بفرد بوده و تماما در حال ارتقاء کیفیت و کارآیی و ویژگیهای تولیدات خود هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]