کد: 139807034075513213

کاربردهای لوستر برنزی

کد: 139807034075513213

http://bit.ly/2kZazb6

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که خانه جدید خریداری کرده‌اند و به فکر خرید لوازم و مبلمان خانگی هستند بهتر است بدانند که لوستر یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر دکوراسیون منزل است. واقعیت این است اکثر افراد به هنگام خرید لوازم برای منزل و یا محل کار خود از اهمیت لوستر بر روشنایی فضا غافل می­‌شوند.

کاربردهای لوستر برنزی
لوستر برنزی

اهمیت لوستر در دکوراسیون خانه

شاید در نظر اول لوستر تنها یک منبع تامین روشنایی به نظر برسد. اما از دید طراحان دکوراسیون داخلی لوستر از فاکتورهای  تاثیرگذار بر زییایی بصری محیط است. در اکثر مواقعهنگام ورود به یک منزل جدید اولین چیزی که ناخودآگاه چشمبه سمت آن هدایت می­‌شود منبع نور است.

اهمیت این قضیه زمانی بیشتر می­‌شود که فرد برای خرید و چیدمان تک تک وسایل خود حساسیت بسیار زیادی به کار برده ­باشد و یک انتخاب نادرست برای لوستر می‌­تواند کلیت فضای خانه را تحت الشعاع قرار دهد. اما نباید فراموش کرد که در  کنار زیبایی یک لوستر توجه به کیفیت ساخت و طول عمر آن از موارد بسیار مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. یکی از لوسترهای بسیار با دوام و زیبا که انتخاب اکثر مشکل پسندان است لوستر برنزی است.

چرا لوستر برنزی انتخاب کنیم؟

یکی از تفکرات غلط درباره لوستر برنزی این است که این نوع لوستر بیشتر برای منازلی با فضای بزرگ و سلطنتی مناسب است. شاید در گذشته‌های بسیار دور کاربرد این نوع لوستر در کاخ­‌ها و قصرها بود اما به مرور زمان و تولید لوستر برنزی در مدل‌ها و سایزهای متفاوت این محدودیت از بین رفته است. اگر به مغازه‌های لوسترفروشی سر زدانواع لوستر برنزی مشاهده می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های لوستر برنزی زیبایی خیره کننده آن است. بدنه برنزی این لوستر چنان اصالتی به تمامیت این محصول بخشیده است که هر کسی در دل خود زبان به تحسین می­‌گشاید. برنز  آلیاژی از فلزات مس و قلع است که دوام بسیار بالایی در مقابل رطوبت و خوردگی دارد. زیبایی در کنار کیفیت بالا قطعا دلیل بسیار مناسبی برای خرید لوستر برنزی است.

از دیگر نکات قوت این نوع لوستر این است که این محصول در ابعاد مناسب برای خانه ‌های بسیار بزرگ و یا کوچک ساخته شده و در بازار موجود است.

نسبت به مساحت خانه می­‌توان لوستر برنزی را در اندازه دلخواه خرید. همچنین کاربرد این لوستر تنها در اتاق پذیرایی و یا اتاق مهمان نیست بلکه مدل‌­های بسیار مناسبی برای هال و حتی اتاق خواب وجود دارد.

تنوع مدل‌های لوستری برنزی هر چند یکی از دلایل محبوبیت این لوستر است اما نباید از دیگر ویژگی این محصول  چشم پوشی کرد. رنگ بدنه پایدار از جمله مواردی است که لوستر برنزی را به یک انتخاب دلخواه برای اکثر مردم تبدیل کرده است.

 لوستر برنزی را چگونه تمیز کنیم؟

شاید یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران لوستر برنزی این باشد که چگونه لوستر خود را تمیز کنند؟ آیا تمیز کردن و یا دستمال کشیدن باعث از بین رفتن جلای لوستر نمی‌­شود؟

یکی از اشتباهات رایج برای تمیز کردن لوستر برنزی استفاده از مواد شوینده مانند شیشه پاکن‌ها و یا محلول‌های شیمیایی مانند حلال‌های قوی است. این مواد به راحتی باعث از بین رفتن لاک روی لوستر می‌­شوند. با ازبین رفتن این لاک لوستر کدر به نظر خواهد آمد و شفافیت خود را از دست خواهد داد.

بهترین روش برای تمیز کردن لوستر برنزی استفاده از یک دستمال نرم و کمی مرطوب است. از پاشیدن مستقیم آب به لوستر جدا خود داری شود. برای تمیز کردن دستمالی انتخاب که دارای کرک و یا پرز نباشد که بر روی بدنه لوستر باقی بماند. دستمال‌های نانو گزینه بسیار مناسبی برای گردگیری لوستر هستند.

اما یکی از روش‌های دیگر که نه تنها برای تمیز کردن لوستر برنزی کاربرد دارد بلکه می‌­توان انواع لوسترهای چینی و حتی کریستالی را نیز با آن تمیز کرد استفاده از گردگیر پر شتر مرغ است. پر شتر مرغ قابلیت جذب سریع گرد و غبار و کثیفی را دارد. این محصول را به راحتی می­‌توان در بازار پیدا و یا حتی به صورت اینترنتی خریداری کرد. برای تمیز کردن لوستر برنزی کافی است پر شتر مرغ را بر روی بدنه لوستر به آرامی کشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قصر نور

با بیش از نیم قرن سابقه تولید لوستر و قظعات برنزی که با حمایت مشتریان عزیزمان در این راه برایمان میسر شده است خود را متعهد به حفظ و رشد کیفیت محصولات مان میدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نداریم تا رضایت خاطر مشتریان گران قدرمان را تامین نماییم،کلیه محصولات ما با گارانتی رنگ ده ساله عرضه میشود،در وب سایت ما لوستر و اکسسوری های سرویس بهداشتی عرضه میشود و شما میتوانید از همین طریق با مراجعه حضوری اقدام به خرید بفرمایید،لظفا هر سوالی داشتین از طریق فرم تماس با ما مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنیم.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل