کد: 139807034075613213

اهمیت وجود آینه در سرویس بهداشتی

کد: 139807034075613213

http://bit.ly/2nomikw

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه اشکال، طرح‌ها و ابعاد مختلف و متنوعی از آینه‌های دستشویی مطابق با تمامی سلیقه‌ها تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند.

اهمیت وجود آینه دستشویی
آینه دستشویی

اهمیت وجود آینه دستشویی در سرویس‌های بهداشتی

از گذشته تا کنون نقش آینه دستشویی در سرویس بهداشتی بسیار پر اهمیت و کاربردی بوده است. وجود این وسیله نقش بسیار مهمی در آراستگی افراد دارد چرا که از آن استفاده‌های بسیار زیادی برای مسواک زدن، آرایش صورت، اصلاح موهای صورت و غیره می‌شود. آینه یکی از ملزومات منزل است که انواع مختلفی از آنها به صورت ساده، آنتیک و مدرن وجود دارد.

علاوه بر طراحی و شکل ظاهری، کیفیت و جنس آینه دستشویی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

علاوه بر استفاده‌های کاربردی، آینه دستشویی به لحاظ زیبایی نقش بسیار پر رنگی در دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی ایفا می‌کند. بسیاری از افراد انتخاب انواع جدید آینه را گزینه‌ای مناسب برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خود می‌‌دانند.

اگر چه در نظر اول، سرویس بهداشتی مانند حمام و دستشویی مکان‌های با اهمیتی در منزل به شمار نمی‌آید، اما  توجه و پیاده سازی موارد مربوط به زیبایی و دکوراسیون آن تاثیر بسیار زیادی در تمیز به نظر رسیدن و شکیل شدن این قسمت از خانه دارد. استفاده از یک آینه دستشویی مناسب و ایده آل علاوه بر کاربردهایی که دارد، باعث ایجاد انعکاس نور بهتر و در نتیجه یکنواخت شدن فضای دستشویی خواهد شد.

معرفی انواع مختلف آینه دستشویی

از آنجایی که آینه دستشویی جزو ارکان اصلی دکوراسیون سرویس بهداشتی محسوب می‌شود، بنابراین باید در انتخاب نوع و طراحی آن دقت بسیار زیادی به عمل آید. به طور کلی آینه دستشویی به دو دسته آینه‌های قاب دار و آینه‌های بدون قاب تقسیم بندی می‌شوند. البته انواع دیگری از آینه‌ها مانند آینه‌های مدرن، آینه‌های آنتیک، آینه‌های دو قلو، آینه‌های دو طرفه و … نیز وجود دارد.

طرح‌های ساده و بدون قاب از جمله قدیمی ترین و متداول ‌ترین آینه‌های دستشویی هستند. البته امروزه آینه‌هایی با قاب‌های پهن و پر نقش و نگار نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده و در بسیاری از سرویس‌های بهداشتی آپارتمان‌های نوساز به چشم می‌خورند. همچنین از دیگر مواردی که در تولید انواع مختلف آینه‌ها  وجود دارد برش‌ها و اشکال مختلف این وسیله مانند آینه‌های گرد، آینه‌های بیضی، آینه‌های گوشه دار، آینه‌های قوس دار و غیره است.

 جنس به کار رفته در قاب انواع آینه دستشویی

در ساخت قاب آینه از متریال‌ها و مواد مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به انواع فلزات مانند استیل و آلومینیوم، چوب، پی وی سی، پلاستیک و غیره اشاره کرد. آنچه در جنس قاب آینه دستشویی اهمیت دارد آن است که لازم است جنسی انتخاب شودکه ضد رطوبت و زنگ باشد.  که در این میان آینه‌های دستشویی از جنس پلاستیک، pvc و ورقه‌های استیل ضد زنگ گزینه‌های بسیار مناسبی به شمار می‌آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قصر نور

با بیش از نیم قرن سابقه تولید لوستر و قظعات برنزی که با حمایت مشتریان عزیزمان در این راه برایمان میسر شده است خود را متعهد به حفظ و رشد کیفیت محصولات مان میدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نداریم تا رضایت خاطر مشتریان گران قدرمان را تامین نماییم،کلیه محصولات ما با گارانتی رنگ ده ساله عرضه میشود،در وب سایت ما لوستر و اکسسوری های سرویس بهداشتی عرضه میشود و شما میتوانید از همین طریق با مراجعه حضوری اقدام به خرید بفرمایید،لظفا هر سوالی داشتین از طریق فرم تماس با ما مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنیم.