اطلاعات تماس
  • 06135535044 093857*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807034076111312

آموزش زبان با همیار زبان

کد: 139807034076111312

http://bit.ly/2nrEUQI

، (اخبار رسمی): شاید در واقع بتوان همیار زبان را به عنوان یک وب‌سایت، یک موسسه، یک آموزشگاه یا با هر تعبیر دیگری که در ذهن است تعریف کرد. شاید هم آن را جایی برای آشنایی با آزمون‌های بین‌المللی معتبر در زمینه آموزش زبان‌های خارجی معتبر قلمداد کرد.

آموزش زبان با همیارزبان
آموزش زبان با همیار زبان

با این همه هر طور که همیارزبان نامیده شود باز هم می‌توان حوزه‌های مختلفی را در زمینه آموزش زبان‌های خارجی معتبر به آن اضافه کرد که می‌تواند در نهایت به عنوان گزینه مناسبی به منظور تداوم روند یادگیری زبان‌های مختلف برشمرده شود. شاید کمتر آموزشگاه، موسسه یا وب سایت آموزشی معتبری دیده شود که توانسته باشد به عنوان مرجع تخصصی و بی‌نظیری برای آموزش زبان هر روز، مخاطبان و علاقه‌مندان متعددی را جلب و جذب کند.

همیار زبان افتخار دارد که توانسته است در طول دوران فعالیت خود ضمن در نظر گرفتن علائق رده‌های مختلف سنی از روش‌های نوین و بسیار موثر در این زمینه استفاده کند.

با همیار زبان دیگر در جهان غریبه نیستید؟

آموزش زبان از دیدگاه‌های مختلفی مقدم بر یادگیری آن زبان است. یعنی تا زمانی که متدهای آموزشی در این زمینه به طور کامل به مرحله اجرا در نیاورده شود نمی‌توان تا در فرایند یادگیری گام‌های موثری برداشت.

به عبارت دیگر آموزش زبان‌های خارجی مقدمه‌ای برای ورود و شناخت جهانی گسترده‌تر است. احتمالا همه این جمله معروف را شنیده‌اند که می‌گوید با یادگیری هر زبان یعنی دنیای خود را بزرگتر کرده‌اید. ولی آیا وسعت بخشیدن به جهانی که در آن زندگی می‌کنید صرفا از طریق حضور در کلاس‌ها یا دوره‌های مختلف امکان پذیر است یا این که باید برای این کار به روش‌های دیگری هم متوسل شد؟

آموزش زبان‌های خارجی با  همیار زبان؛ یک ضرورت

همیار زبان همانطور که اشاره کردیم فراتر از یک موسسه یا یک آموزشگاه می باشد. در واقع همیار زبان مرجعی برای پیشرفت در زمینه آموزش زبان و نیز برخورداری از روش های نوین آموزشی در زمینه زبان های معتبر بین المللی می باشد. همیار زبان با تشکیل دپارتمان های تخصصی هر زبان و ارائه مطالب و منبع های آموزشی روزآمد دروازه های دیگری را به روی جهانی نو و بدیع گشوده است. مهمترین زبان هایی که به صورت تخصصی در همیار زبان آموزش داده می شوند عبارتند از: زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان اسپانیایی و بسیاری از زبان های دیگر.

ویژگی‌های آموزش زبان با همیار زبان

شاید کسانی که به نوعی همیار زبان را به عنوان گزینه نخست و اولویت خود برگزیده‌اند در پاسخ به این سوال به بسیاری از ویژگی‌های همیار زبان اشاره کنند که هر یک از آنها نیز جای تأمل داشته باشد. با این وجود مهمترین ویژگی‌هایی که موجب شده است تا همیار زبان به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش زبان‌های معتبر جهان برشمرده شود و به نوعی از سایر آموزشگاه‌ها متمایز باشد عبارتند از:

  • برگزاری دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها
  • آموزش زبان از طریق ارائه مطالب و منبع‌های روزآمد همزمان با سایر آموزشگاه‌های ایران و جهان
  • بهره‌گیری از اساتید مجرب و بومی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی
  • شهریه یا قیمت مناسب
  • شرکت در دوره‌های همیار زبان
  • دسترسی آسان به جدیدترین مطالب و مقالات در حوزه آموزش زبان‌های خارجی
  • تنوع در ارائه مطالب آموزشی

به منظور آشنایی بیشتر، در ادامه هر یک از این ویژگی‌ها به طور اجمالی مورد بررسی قرار گرفته شده است.

برگزاری دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها

برای کسانی که به هر دلیلی از جمله کسانی که در ادارات شاغل هستند دوره‌های آنلاین همیار زبان یکی از بهترین پیشنهادها به منظور یادگیری یکی از زبان‌های خارجی است. این دوره‌ها بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل موسسه یا آموزشگاه برگزار می‌شود و بنابراین می‌تواند از نظر زمان و هم از لحاظ هزینه کاملا مقرون به صرفه باشد.

آموزش زبان از طریق ارائه مطالب و منبع های روزآمد همزمان با سایر آموزشگاه های ایران و جهان

منابع آموزش زبان در همیار زبان با سایر منابع مقدماتی تا پیشرفته در آموزشگاه های ایران یا سایر نقاط جهان مطابقت داشته و تابع استانداردهای آموزشی در این زمینه می باشد.

بهره‌گیری از اساتید مجرب و بومی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی

اساتیدی که در زمینه آموزش زبان‌های خارجی استخدام شده‌اند از هر نظر دارای تجارب ارزنده و نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان هستند. برخی از این اساتید نیز از زمره اساتید  NATIVE یا در واقع مقیم یا ساکن همان کشور هستند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و نحوه بهره‌مندی از دوره‌های همیار زبان می‌توانند  به‌ آدرس www.hamyarzaban.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 06135535044 093857*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش