اطلاعات تماس
  • 028322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807034076613149

شرکت مهندسی درنا ماشین ارائه دهنده چسب زن کارتن

کد: 139807034076613149

http://bit.ly/2nCW5yu

، قزوین , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی درنا ماشین البرز فعالیت خود را از سال 1382 در شهرک صنعتی البرز قزوین با ساخت دستگاه چسب زن کارتن آغاز و فعالیت‌های خود را در زمینه دستگاه بسته‌بندی گسترش داده و ظرفیت‌های تولیدی خود را روز به روز ارتقا می‌دهد و بیش از 700 دستگاه صنعتی تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

چسب زن کارتن
شرکت مهندسی درنا ماشین ارائه دهنده چسب زن کارتن

دستگاه چسب‌زن کارتن در صنایع برای بسته‌بندی محصولات از مقواهایی که به شکل کارتن در آمده‌اند، استفاده می‌شود. انواع دستگاه‌های بسته‌بندی کارتن در بازار موجود هستند درنا ماشین یکی از تولیدکنندگان آن است

دستگاه چسب زن کارتن در صنایع معمولا برای بسته‌بندی محصولات از مقواهایی که به شکل کارتن در آمده‌اند، استفاده می‌شود. بنابراین انواع دستگاه‌های بسته بندی کارتن نیز در بازار موجود هستند که افراد می‌توانند با خرید آنها به آسانی محصولات تولیدی خود را بسته‌بندی کرده و روانه بازار کنند.

چسب زن کارتن یکی از انواع دستگاه‌های مربوط به بسته بندی محصولات است که می‌توان برای بسته بندی کارتن‌هایی که وزن سبک تا متوسطی دارند از این دستگاه استفاده کرد. اگر چه که برای بسته بندی کارتن‌هایی با وزن‌های بالا باید از دستگاه‌های دیگری نظیر تسمه کش استفاده شود اما این دستگاه نیز برای جعبه‌هایی با وزن متوسط کارایی داشته و بسیار مناسب است. در ادامه درنا ماشین البرز به بررسی دستگاه چسب زن کارتن و ویژگی‌های این دستگاه پرداخته است.

دستگاه چسب زن کارتن

این نوع دستگاه همانطور که از نام آن نیز پیداست، دستگاهی برای چسب زدن و در نتیجه فیکس و محکم کردن کارتن‌ها در صنایع بسته بندی است. دستگاه چسب زن کارتن یکی از بهترین دستگاه‌ها جهت بسته بندی کارتن در سایزهای مختلف است چرا که عرض نوار چسب آن متفاوت بوده و به همین جهت قابلیت بالایی در تنظیم با بسته بندی مورد نظر در خط تولید دارد.

دستگاه چسب زن کارتن کمک شایانی در بسته بندی‌های صنایع مختلف بوده و می‌تواند بسته بندی را سهل و آسان کند. بسته بندی طیف وسیعی از بسته بندی‌های کوچک تا متوسط توسط این دستگاه سبب شده تا دستگاه چسب زن کارتن یکی از دستگاه‌های پر کاربرد برای بسته بندی محصولات صنایع و تولیدی‌های متفاوت کشور باشد.

ابعاد کارتن‌هایی که می‌توان در انواع دستگاه‌های چسب زن کارتن شرکت درنا ماشین البرز استفاده کرده و بسته بندی کرد به قرار زیر است:

دستگاه چسب زن کارتن نوع S1: کارتن‌هایی با ابعاد 15 تا 40 سانتی متر عرض، 15 تا 40 سانتی متر ارتفاع و 20 سانتی متر تا بی نهایت طول را چسب زنی و بسته بندی می‌کند.

دستگاه چسب زن کارتن نوع بغل کش SM11: کارتن‌هایی با ابعاد 20 تا 48 سانتی متر عرض، 20 تا 48 سانتی متر ارتفاع و 22 تا 40 سانتی متر طول را چسب زنی و بسته بندی می‌کند.

دستگاه چسب زن کارتن بغل کش SM8: کارتن‌هایی با ابعاد 20 تا 48 سانتی متر عرض، 20 تا 48 سانتی متر ارتفاع و 22 تا 40 سانتی متر طول را چسب زنی و بسته بندی می‌کند.

کاربرد دستگاه چسب زن کارتن

صنایع مختلفی که می‌توانند از دستگاه چسب زن کارتن در بسته بندی محصولات خود استفاده کند شامل صنایع وسایل و ابزار آلات خودرو سازی، صنایع پروتئینی، صنایع لبنی، صنایع مواد غذایی، صنایع خشکبار، صنایع بهداشتی، صنایع شیرینی و شکلات و کارخانجات صنعتی است.

همچنین در نوع بغل کش از انواع دستگاه‌های چسب زن کارتن شرکت طراحی مهندسی درنا ماشین البرز، 2دستگاه الکترو گیربکس نیز وجود دارد که برای کشش کارتن از بغل استفاده می‌شود.

نحوه کار دستگاه چسب زن کارتن

سیستم کششی این دستگاه‌ها به دو شکل طراحی و اجرا می‌شوند که افراد بر حسب استفاده می‌توانند آنها را تهیه کنند. نوع معمول دستگاه چسب زن کارتن که غالبا برای کارتن‌های کوچک با حداقل ارتفاع حدود 11 سانتی متر یا 110 میلی متر و تا حداکثر ارتفاع 60 سانتی متر یا 600  میلی متر هستند، کاربرد دارد. در این نوع دستگاه چسب زن  غلطک‌هایی در بالا و پایین دستگاه تعبیه شده‌اند که در آنها رول چسب نصب شده است. سپس به وسیله اهرمی که در دستگاه قرار دارد پس از قرار گرفتن کارتن درون آن، به شکل اتوماتیک نوارهای کشنده‌ای که در بالا و پایین و طرفین قرار دارند عمل چسب زدن کارتن صورت می‌گیرد.

شرکت طراحی و مهندسی درنا ماشین البرز

شرکت مهندسی درنا ماشین البرز فعالیت خود را از سال 1382 در شهرک صنعتی البرز قزوین با ساخت دستگاه چسب زن کارتن آغاز کرد. طی سالیان متمادی تا به امروز این شرکت توانسته تا فعالیت‌های خود را در زمینه دستگاه بسته بندی گسترش داده و ظرفیت‌های تولیدی خود را روز به روز ارتقا دهد. همچنین از مشتریان خوب و به نام این شرکت که در این سال‌ها همراه همیشگی بوده و با خرید مستقیم از محصولات، از درنا ماشین البرز حمایت کرده‌اند نیز می‌توان شرکت پارس خزر، زعفران مشهد، کشت و صنعت همدان و پتروشیمی مارون را نام برد.

امروزه بیش از 700 دستگاه صنعتی در این شرکت تولید می‌شود که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. علاوه بر دستگاه چسب زن کارتن از دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت نیز می‌توان نوار نقاله و استرچ پالت و کیسه پر کن را نام برد که در انواع مختلف تهیه شده و روانه بازار شده‌اند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درنا ماشین

شرکت طراحی و مهندسی درنا ماشین البرز در سال 1382 در شهر صنعتی البرز قزوین تاسیس کار خود را با تولید دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن و کیسه پرکن آغاز نمود و در مدت زمان فعالیت خود با داشتن نیروی فنی و مجرب توانست ظرفیت تولید خود را افزایش دهد .هم اکنون بیش از 700 دستگاه این شرکت در شرکتهای مختلف با فروش واسطه ای و مستقیم عرضه شده که سیاست کنونی شرکت فروش مستقیم و ارتباط مستقیم با مشتریان خود می باشد..... ادامه مطلب

اطلاعات تماس
  • 028322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید