اطلاعات تماس
  • 061532*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807054079910162

اروندکالا؛ فروشگاه خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای محصولات

کد: 139807054079910162

http://bit.ly/2o4wMG9

، (اخبار رسمی): خرید محصولات خوراکی و بهداشتی از طریق اینترنت به شدت رونق گرفته و بسیاری از شهروندان تمایل دارند خرید روزانه خود را از طریق اینترنت سفارش دهند. اما شاید چند مساله وجود داشته باشد که فرد را از خرید اینترنتی منصرف کند، در ادامه این مسائل بررسی شده و راه حل‌های جامع پیشنهاد شده است.

اروندکالا؛ فروشگاه خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای محصولات
اروندکالا؛ فروشگاه خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای محصولات
اروندکالا؛ فروشگاه خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای محصولات
اروندکالا؛ فروشگاه خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای محصولات

در این چند وقت که خرید محصولات خوراکی و بهداشتی از طریق اینترنت به شدت رونق گرفته، بسیاری از شهروندان در تهران و شهرستان‌ها تمایل دارند مایحتاج روزانه خود را به سرعت از طریق اینترنت دریافت کنند تا وقت و انرژی کمتری را صرف این کار کنند و از وقت خود استفاده بهینه تری داشته باشند.

اما شاید چند مساله وجود داشته باشد که فرد را از خرید اینترنتی این نوع محصولات منصرف کند که در ادامه تک تک این مسائل بررسی و راه حل‌های جامع برای هرکدام از آنها پیشنهاد شده است.

چگونه از تاریخ انقضای محصولات مطمئن شویم؟

یکی از چالش‌هایی که هنگام خرید کالاهای مصرفی وجود دارد این است که « چگونه می‌توان مطمئن شد کالایی که خریداری شده تاریخ انقضای معتبری دارد؟» 

در فروشگاه اینترنتی اروندکالا ، راه حل این مشکل به خوبی پاسخ داده شده است. برای تک تک محصولات تاریخ انقضای دقیق محصول ذکر شده تا خریداران با خیالی آسوده بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

چگونه مطمئن شویم کالا سالم به دست ما می‌رسد؟

با توجه به اینکه کالاهای خوراکی و آرایشی و بهداشتی بسیار حساس و ضربه پذیر هستند، باید دقت فراوانی هنگام بسته بندی در نظر گرفته شود.

اروندکالا توجه ویژه‌ای به این مهم دارد و محصولات با دقت بسیار زیادی و با استاندارد بسیار بالا بسته بندی و ارسال می‌شوند به طوری که هرکدام از محصولات به صورت جداگانه در ضربه گیرهای استاندارد قرار داده و برای فرد ارسال خواهند شد.

در صورتی که کالای دریافتی معیوب باشد چه کار باید کرد؟

برای مرجوع کردن کالا به اروندکالا، بخشی  با عنوان «مرجوعی کالا» راه اندازی شده و در صورتی که کالای دریافتی، ضربه خورده، معیوب و یا هر مشکل دیگری داشته باشد بدون نیاز به تماس با پشتیبانی و تنها با فرستادن عکس کالا می‌توان کالا را مرجوع کرد.

برای بسیاری از دلایل مرجوعی مانند کالای ضربه خورده، کالای منقضی و… اصلا نیازی به پس فرستادن کالا نیست و بدون نیاز به پس فرستادن کالا این مجموعه مبلغ کالا را به مشتری عودت خواهد داد.

هزینه ارسال سفارشات به چه صورت است؟

هزینه ارسال همه سفارشات بالای صد هزار تومان کاملا رایگان است و هزینه‌ای برای پست و ارسال اخذ نمی‌شود.

در صورتی که که مبلغ کل سفارش کمتر از صد هزار تومان باشد هزینه اندکی بابت پست اخذ می‌شود.

فروشگاه اروندکالا چه محصولاتی را به فروش می‌رساند؟

در اروندکالا تنوع بی‌نظیری از محصولات خوراکی نظیر انواع شکلات صبحانه، بیسکویت و آبنبات، نوشیدنی‌های گرم نظیر قهوه و چای، نوشیدنی‌های سرد نظیر شربت و آبمیوه، انواع کمپوت و کنسرو وجود دارد.

همچنین در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی محصولاتی نظیر انواع شامپو و شامپو بدن و صابون، روغن و ماسک مو، لوسیون بدن، مسواک و خمیردندان و دهانشویه و … وجود دارد.

در زمینه آرایشی هم در اروندکالا می‌توان به تنوع بی‌نظیری از محصولات از برندهای معتبر ایران و جهان دسترسی داشت.

چگونه می‌توان کالای مورد نظر خود را سفارش داد؟

علاقه مندان از طریق وب سایت یا اپلیکیشن اندروید اروندکالا می‌توانند به فروشگاه اروندکالا به ادرس www.arvandkala.ir مراجعه کنند و به صورت آنلاین سفارش خود را  ثبت کنند. همچنین در صورت داشتن سوال می‌توانند با شماره تماس پشتیبانی ۰۶۱۵۳۲۲۵۲۲۶ در ساعات کاری در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 061532*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | سرگرمی و تفریح