اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807064081913345

واردات محیط کشت و کیت تحقیقاتی

واردات مواد شیمیایی و کیت‌های تحقیقاتی توسط ندا شیمی

کد: 139807064081913345

http://bit.ly/2mCa9bH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نداشیمی بزرگترین واردکننده محصولات در حوزه مواد شیمیایی و کیت‌های تحقیقاتی از معتبرترین برندهای روز دنیا است که سابقه طولانی مدت در جهت همکاری با شرکت‌های تولید کننده، آزمایشگاه‌ها، اساتید دانشگاه و دانشجویان در سرتاسر کشور را دارد.

شرکت ندا شیمی
نداشیمی، بزرگترین شرکت وارد کننده و فروش مواد شیمیائی آزمایشگاهی از بزرگترین و برترین برندهای دنیا

شرکت بازرگانی ندا شیرین ایرانیان با نام تجاری ندا شیمی با تجربه 15 ساله و بهره مندی از متخصصان و کارشناسان خبره و با هدف تامین کلیه نیازهای ازمایشگاهی و پژوهشی در راستای تسهیل خدمات به مراکز معتبر پژوهشی و دانشگاهی دانشجویان و سایر اقشار تاسیس شده است.

عرضه محصولات مجموعه ندا شیمی به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه از بزرگترین و برترین برندهای معتبر و شناخته شده در این حوزه و با بهره گیری از بهترین و بروزترین تجهیزات در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان است که این وجه تماییز با سایر رقبا در این حوزه است.

این امر بدون شک جز با اعتماد مشتریان محقق نمی‌شود و در حال حاضر این شرکت به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در کلیه مراکز دولتی و خصوصی با سابقه‌ای درخشان شناخته می‌شود.

شرکت ندا شیمی در خدمت و نیل به اهداف مشتریان سایر خدمات خود را با رویکرد جدید و هوشمند که کلیه نیازهای مشتریان رابه طور کامل برطرف کند گام‌هایی را نهاده که در آینده‌ای نزدیک به سمع و نظر مشتریان خواهد رسید که می‌تواند گام بسیار بزرگی در راستای تامین نیازهای مراکز علمی، دانشگاهی، تحقیقاتی، پژوهشی، درمانی، کارخانجات، صنایع و بخش کشاورزی و دیگر مراکز وابسته و مرتبط باشد که این امر با توجه مشتریان به جهت بهبود و ارتقا با ارائه انتقادات و پیشنهادات میسر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ندا شیمی

شرکت ندا شیمی بزرگترین وارد کننده مواد شیمیایی ، محیط کشت ، کیت تحقیقاتی و آزمایشگاهی از بزرگترین برندهای دنیا در ایران می باشد این شرکت کلیه محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان عزیز عرضه می نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار