اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094091113379

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ اینتل، فروشگاهی برای خرید لپ تاپ استوک در بانه

کد: 139807094091113379

http://bit.ly/2oaHR8i

، بانه , (اخبار رسمی): فروشگاه لپ تاپ اینتل در سال‌های اخیر ثابت کرده است که همواره سعی کرده است بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد.

اولبن فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک در بانه
فروشگاه اینترنتی لپ تاپ اینتل، فروشگاهی برای خرید لپ تاپ استوک در بانه

خرید لپ تاپ‌های استوک یکی از پر استرس‌ترین مراحل در زندگی است حتما خرید لپ تاپ معمولی هم از این استرس مستثنی نیست. سوالاتی که در فکر افراد پیش می‌آید این است که از کجا بخریم؟ با چه کانفیکی بخریم؟ چند بخریم؟

فروشگاه لپ تاپ اینتل در سال‌های اخیر ثابت کرده است که همواره بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار داده است. با خرید محصول استوک سالم در واقع چندین قدم از خرید محصول نو جلوتر بود.

چرا لپ تاپ استوک؟

وقتی شخصی لپ تاپی را خریداری می‌کند در واقع با بودجه کم بهترین محصول را خریداری کرده، برای مثال شخصی سه میلیون بودجه دارد و با این قیمت می‌خواهد لپ تاپ نو در وبسایت‌های معتبر خریداری کند.

اما با این قیمت لپ تاپ با cpu بسیار پایین مانند سلرون و رم دو و بدون گرافیک می‌تواند خریداری کند. با خرید این محصولات از استوک لند با همان بودجه می‌توان لپ تاپی با کانفیگ بالا  در اختیار داشت برای مثال می‌توان cpu core i5 و رم ۴ یا ۸ گیگ و گرافیک ۲ گیگ خریداری کرد و به راحتی اموری مثل بازی‌های سنگین، امور اینترنتی، انجام کارهای گرافیکی مانند ۳D MAX – PHOTOSHOP و ... انجام داد.

باید توجه داشت که محصولات استوک هیچ تفاوتی با محصول نو ندارد. در واقع اینها محصولات به فروش نرسیده در بازارهای خارجی مانند اروپا و امریکا هستند.

محصولات اروپایی که در مغازه‌ها به فروش نرسیده‌اند به کشورهای آسیای غربی صادر می‌شوند و سپس وارد ایران می‌شوند.

فروشگاه‌های معتبر لپ تاپ‌های استوک، مانند استوک لند اقدام به جداسازی محصولات تمیز و با کیفیت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده محصولات به سایت فروشگاه لپ تاپ اینتل بانه به آدرس laptopintel.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لپ تاپ اینتل بانه

اولبن فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک در بانه فروشگاه لپ تاپ اینتل به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی لپ تاپهای استوک در بانه. خرید لپ تاپ های استوک یکی از پر استرس ترین مراحل در زندگی است حتما خرید لپ تاپ معمولی هم از این استرس مستثنی نیست. سوالاتی که در فکر افراد پیش می آید این است که از کجا بخریم؟ با چه کانفیکی بخریم؟ چند بخریم؟ فروشگاه لپ تاپ اینتل در سال های اخیر ثابت کرده است که همواره بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. با خرید محصول استوک سالم در واقع چندید قدم از خرید محصول نو جلوتر خواهید بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی