اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807104094013393

راه اندازی مجدد سایت A3mt.com

رونمایی از سایت تیم تخصصی A3mt با اهداف کاری و آموزشی

کد: 139807104094013393

http://bit.ly/2pjhmOM

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تحلیل، طراحی، اجرا، پشتیبانی و آموزش در حوزه‌های نرم افزار، سخت افزار، شبکه‌های کامپیوتری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار، از سایت تیم تخصصی A3mt به آدرس www.a3mt.com در تاریخ 1 شهریور ماه 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت تیم تخصصی A3mt با اهداف کاری و آموزشی
راه اندازی سایت تیم تخصصی A3mt و ارائه خدمات متنوع در حوزه‌های IT با بیش از 2 دهه تجربه فعالیت

به گزارش تیم تخصصی A3mt، سایت www.a3mt.com که یک سایت در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و فرآیندهای کسب و کار است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تحلیل، طراحی، اجرا، پشتیبانی و آموزش در حوزه‌های نرم افزار، سخت افزار، شبکه‌های کامپیوتری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار را تسهیل کند.

میلاد طاهرخانی، یکی از اعضای تیم تخصصی A3mt در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تیم تخصصی ما قصد داشت با ایجاد بستری مناسب بتواند تجربیات اعضای خود را که بیش از 2 دهه در زمینه‌های گوناگون فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت داشته را به صورت ساده و اکثر مواقع رایگان در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. به همین دلیل اقدام به طراحی این سایت کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات این حوزه را با بهینه ترین حالت ممکن در اختیار کاربران و متقاضیان عزیز قرار دهیم. همچنین ارائه آموزش‌های رایگان به زبان ساده، عمومی و تخصصی نیز یکی دیگر از اهداف اعضای این تیم تخصصی بود.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « خدمات این سایت بر پایه بیش از 20 سال تجربه کاری اعضای این تیم در حوزه‌های گوناگون فن آوری اطلاعات است که تمامی خدمات در بهینه ترین حالت مالی و امکاناتی برای مشتریان خواهد بود»

گفتنی است تیم تخصصی A3mt، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه آموزش‌های ساده در این حوزه کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه می‌توانند به سایت تیم تخصصی A3mt به آدرس www.a3mt.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

A3mt

تیم تخصصی A3mt ارائه دهنده خدمات گوناگون در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات شامل تحلیل و طراحی، پیاده سازی و اجرا ، پشتیبانی و آموزش در زیر شاخه‌های نرم افزار ، سخت افزار ، شبکه ‌های کامپیوتری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]