کد: 139807104094113395

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی یادگاری:

حمایت معنوی بیشتر دولت با کاهش بروکراسی، به امر تولید در کشور کمک می‌کند

کد: 139807104094113395

http://bit.ly/2opeek1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ماشین‌سازی یادگاری، با دو دهه سابقه در زمینه تولید ماشین‌آلات مواد غذایی خطوط تولید شکلات، تافی و آبنبات و همچنین ماشین‌آلات مدرن قنادی و شیرینی، در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری حضور خواهد داشت.

حمایت معنوی بیشتر دولت با کاهش بروکراسی، به امر تولید در کشور کمک می‌کند
حمایت معنوی بیشتر دولت با کاهش بروکراسی، به امر تولید در کشور کمک می‌کند

علی یادگاری، مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی یادگاری، در مورد تولیدات و ویژ‌گی‌های محصولات این شرکت اظهار داشت: «ماشین‌آلات شرکت ما بر اساس نیازهای کشور طراحی و تولید شده‌اند و نسبت به ماشین‌آلات اروپایی کیفیت مناسب و قیمت کم‌تری دارند. علاوه بر این، محصولات شرکت یک سال گارانتی دارند و شرکت به مدت 10 سال به خریداران خدمات می‌دهد.»

وی در ادامه اظهار داشت: «جدیدترین ماشین‌آلات این واحد در زمینه فرآوری و تمپرینگ شکلات است. در این تولیدات از سیستمی استفاده شده است که جای کمتری بگیرد و قابلیت‌های بیشتری داشته باشد.»

یادگاری به چالش‌ها و دغدغه‌های این صنعت نیز اشاره کرد: «شرکت ماشین‌سازی یادگاری حدود بیست سال است که در امر صادرات فعالیت می‌کند اما نبود مراودات بانکی بر صادرات شرکت تاثیر منفی گذاشته است. در صنعت غذا روابط برد-برد بین دولت‌ها بسیار مهم است تا شرکت‌ها بتوانند به راحتی در سایر کشورها فعالیت داشته باشند. اما به دلیل اینکه معمولا کشورهای اطراف برای ورود محصولات ایرانی گمرک ورودی بالاتری را تحمیل می‌کنند، هر چقدر قیمت تمام‌شده محصولات ایرانی پایین باشد باز هم نمی‌توانند در این شرایط رقابت کنند. دولت‌ها نیز در روند صادرات و تسهیل آن، با جوایز صادراتی و غیره در تسخیر بازارها کمک می‌کنند. نیاز است تا دولت‌ها حمایت معنوی بیشتری داشته باشند و با کاهش بروکراسی، به امر تولید در کشور کمک کنند.»

وی در ادامه یادآور شد که این صنعت بعد از  نفت و پتروشیمی می‌تواند ارزآوری داشته باشد و نسبت به سایر صنایع کشور، بالاترین ارزش افزوده را داشته باشد».

یادگاری در پایان به فرصت‌ها و تهدید‌های شرایط کنونی اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: «در شرایط کنونی، تولیدکنندگان باید ضمن حفظ جایگاه خودشان در جهت تولید محصولات ایرانی باکیفیت مشابه محصولات خارجی که در ویترین فروشگاه‌های ایرانی است، تلاش کنند و این خلاء را پرکنند.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری از 10 الی 13 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین سازی یادگاری

ماشین سازی یادگاری با بیش از ۱۶ سال سابقه نخستین تولید کننده انواع ماشین آلات مواد غذایی، خطوط تولید شکلات، آبنبات مغزدار، تافی مغزدار تک رنگ و دو رنگ جویدنی، بن بن، تزریق کیک مغزدار، دپازیت قنادی و خط تولید لواشک مغزدار با انواع بسته بندی در ایران می باشد. این واحد توانسته با یاری خداوند متعال با برنامه ریزی دقیق و منظم و استفاده از فن آوری نوین روز به روز بر تنوع محصولات خود بیفزاید و با ارایه ی خدمات پس از فروش از جمله نصب و راه اندازی و آموزش رایگان، یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش، به هدف خود که در راس آن جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت و ارتقاء روند تولید و صادرات است، برسد. خلاقیت، نوآوری، خدمات پس از فروش و کیفیت بالا راز توسعه و فروش محصولات ما در ایران، آسیای مرکزی، خاور میانه و اروپا میباشد.