اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807114097913016

9 دلیل تاثیر گذار در موفقیت شرکت بازی سازان

کد: 139807114097913016

http://bit.ly/30NkeQP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازی سازان از سال 1396 با تمرکز بر تولید محصولات بازی و تجهیز مراکز بازی مانند خانه بازی و شهربازی شروع به کار کرد.

9 دلیل تاثیر گذار در موفقیت شرکت بازی سازان
9 دلیل تاثیر گذار در موفقیت شرکت بازی سازان

مجموعه بازی سازان با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از تجربه 17 ساله خود در حوزه کسب و کار کودک توانسته تا به امروز به بیش از 8000 مرکز بازی کودک خدمات منحصر به فرد ارائه کند.

به نقل از روابط عمومی شرکت بازی سازان این مجموعه در زمینه تولید وسایل خانه بازی و مراکز بازی اعم از وسایل بازی پلی اتیلنی یا پلاستیکی، تاب و سرسره کودک، قلعه های بادی، ست مشاغل کودک، اشکال هندسی فومی کودک و ... مشغول به کار است.

مهندس علی کولیوند مدیریت شرکت بازی سازان در پاسخ مطرح شده  تحت عنوان دلایل تاثیر گذار در موفقیت این مجموعه به 9 عامل مهم اشاره کرد:

  1. گارانتی قیمت و کیفیت تمامی محصولات
  2. ارائه مشاوره رایگان و تحصیل در زمینه تجهیز مراکز بازی
  3. دسترسی 24 ساعته
  4. توان علمی بالا و شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی
  5. ارائه خدمات منحصر به فرد در کنار فروش محصولات
  6. آموزش مدیران و پرسنل مراکز بازی
  7. بیش از 2000 متر انبار مدرن از انواع محصولات
  8. به کارگیری نیروی جوان و با اراده
  9. سرعت بالا در پیگیری و تحویل محصولات بصورت آنی

شرکت بازی سازان با ارائه خدمات نوین و بروز توانسته اعتماد بیش از 8000 مشتری را به خود جلب کند. از عوامل ایجاد این اعتماد می‌توان به قیمت‌های شفاف، دارا بودن کمترین قیمت نسبت به بازار با توجه به عرضه بدون واسطه محصولات و مشاوره حضوری و تلفنی اشاره کرد.

می‌توان برای مشاهده نظرات مشتریان این شرکت به بخش اخبار وبسایت بازی سازان نیز مراجعه کرد.

مدیریت شرکت بازی سازان با اشاره به وبسایت این شرکت، از تنوع بالای محصولات مراکز بازی مانند: انواع استخر توپ کودک، محصولات ایمنی نظیر کفپوش و دیوار پوشش، ترامپولین و جامپینگ‌ها، استخر شن، ماشین‌های کودک مثل پلازماکار، هند اسپید، میزهای بازی و پیست ماشین کودک صحبت کرد.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که شرکت بازی سازان در طول این سال‌ها توانسته با تولیدات گسترده و سبد متنوع محصولات خود علاوه بر کسب بخش عمده‌ای از سهم بازار داخلی در بازارهای خارجی و کشورهای همسایه نیز نفوذ پیدا کند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده محصولات به وبسایت شرکت بازی سازان به آدرس www.bazisazan.com مراجعه و یا با شماره‌های 44288050-021 یا 44444428-021 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازی سازان

شرکت بازی سازان تولیدکننده و صادرکننده انواع محصولات بازی کودک می باشد. از جمله مشاغل مخاطب این محصولات؛ مهد و مراکز بازی کودک، پارک، خانه بازی و شهربازی می باشند. مشاوران این شرکت 24 ساعته به صورت حضوری و آنلاین آماده ی خدمت رسانی هستند. کارشناسان بازی سازان از صفر تا صد تجهیز مرکز شما در کنارتان خواهند بود.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]