اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907284707013016

خرید تاب و سرسره کودک در بازی سازان

کد: 139907284707013016

https://bit.ly/2HDSOcC

، تهران , (اخبار رسمی): سرسره های کودک در گذشته تنها در پارک ها و فضاهای بازی روباز موجود بود اما امروز این سرسره های بازی با جنس های پلی اتیلن و پلاستیک در همه جا دیده می شوند.

خرید تاب و سرسره کودک در بازی سازان
تاب و سرسره کودک بازی سان

سرسره بازی از قدیمی ترین و ارزانترین تفریح های کودکان است. سرسره های کودک در گذشته تنها در پارک ها و فضاهای بازی روباز موجود بود اما امروز این سرسره های بازی با جنس های پلی اتیلن و پلاستیک در همه جا دیده می شوند.

این تغییر متریال سبب شده تا سرسره کودک در حال حاضر در ابعاد و رنگ بندی متنوع برای تمامی رده های سنی تولید شوند. همچنین به لحاظ قیمت این سرسره های کودک از نمونه های فلزی قدیمی بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر هستند.

علاوه بر آن سرسره کودک پلی اتیلنی مقاومت و ایمنی بسیار بالاتری نیز دارند؛ این محصولات لبه های تیز نداشته و کودک در صورت برخورد با سرسره های پلی اتیلنی آسیب کمتری خواهد دید.

تاب بازی خانگی
یک تاب کودک می تواند بهترین انتخاب برای اوقات فراغت فرزندمان باشد. تاب های بازی خانگی نیز امروزه در مدل های مختلف تولید می شوند تا دیگر برای تاب بازی نیاز به رفتن به پارک ها نباشد. تاب بازی خانگی با ایمنی بالاتر از جنس پلی اتیلن تولید شده و تمامی نکات استاندارد نیز در طراحی این تاب های کودک رعایت شده است.

در قسمت جلویی تمام تاب ها حفاظ قرار گرفته تا کودک هنگام بازی سقوط نکرده و دچار آسیب نشود. تسمه تاب های خانگی نیز برخلاف تاب های پارکی، فلزی و زنجیر نبوده تا انتخابی ایده آل برای منزل باشد.

حرکات نوسانی تاب های بازی در دراز مدت باعث حرکت سازه بر روی زمین می شوند برای جلوگیری از اینکار در طراحی تاب بازی خانگی یک کفی در پایین تاب قرار گرفته تا محصول هنگام بازی لق نخورد. برای مشاهده وسایل ورزشی پارکی وارد شوید.

تاب و سرسره کودک
وجود محصولی که هم مزایای تاب بازی کودک و هم سرسره خانگی را داشته باشد یک برد به حساب می آید. مجموعه بازی تاب و سرسره کودک خانگی نیز در این دسته بندی قابل مشاهده هستند که نیاز تمامی این دسته ها را برطرف می کنند.

این مجموعه بازی خانگی ترکیبی از هردو محصول محبوب تاب و سرسره کودک است که باعث می شود تا کودک از بازی با آن خسته نشده و بتواند بین دو بازی مختلف انتخاب کند.

قیمت تاب و سرسره خانگی
خرید یک مجموعه تاب و سرسره خانگی بسیار به صرفه تر از خرید این دو محصول به صورت مجزاست. البته همانطور که پیش تر ذکر شد قیمت تاب و سرسره خانگی پلی اتیلنی بسیار ارزان تر از نمونه های قدیمی و فلزی ست و از سوی دیگر ایمنی این محصولات بسیار بالاتر است.

شما می توانید با ورود به صفحه هرکدام از تاب و سرسره های خانگی این صفحه قیمت این محصولات را مشاهده کنید و به راحتی برای خرید خود تصمیم بگیرید.

منبع : تاب و سرسره کودک بازی سازان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازی سازان

شرکت بازی سازان تولیدکننده و صادرکننده انواع محصولات بازی کودک می باشد. از جمله مشاغل مخاطب این محصولات؛ مهد و مراکز بازی کودک، پارک، خانه بازی و شهربازی می باشند. مشاوران این شرکت 24 ساعته به صورت حضوری و آنلاین آماده ی خدمت رسانی هستند. کارشناسان بازی سازان از صفر تا صد تجهیز مرکز شما در کنارتان خواهند بود.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح