اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807114098213403

چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟

کد: 139807114098213403

http://bit.ly/2AOtTMG

، شیراز , (اخبار رسمی): سیدمحمد حسینی، پیشگام آموزش تیزهوشان و نمونه‌دولتی در کشور است که تحولی بزرگ در آموزش این حوزه ایجاد کرده است. هر ساله دانش‌آموزان زیادی از آکادمی تیزهوشان در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دکتر سیدمحمد حسینی خلاق‌ترین استاد حوزه آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی کیست؟
سیدمحمد حسینی موسس آکادمی تیزهوشان (مرجع تخصصی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی)

قبولی در مدارس متوسطه دوم تیزهوشان و نمونه دولتی با تقویت بنیه علمی دانش آموزان می‌تواند زمینه‌ساز کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، رسیدن به رشته دلخواه و به نوعی تضمین کننده آینده آنان باشد. از این رو دغدغه خانواده‌های زیادی قبولی فرزندانشان در این مدارس است. اما متاسفانه امکانات مناسب برای تمامی دانش‌اموزان فراهم نیست.

سید محمد حسینی در بهمن‌ماه ۱۳۷۶ در اصفهان به دنیا آمد. وی دوران مدرسه را در مدرسه استعداد‌های درخشان (تیزهوشان) اصفهان سپری کرد و در سال ۹۵ پس از کسب رتبه برتر کنکور تجربی، وارد دانشکده دندانپزشکی شیراز شد.

پس از مدت کوتاهی تدریس حضوری، تصمیم گرفت با ورود به عرصه مجازی تغییری بزرگ در سبک آموزش تیزهوشان به وجود آورد. به همین دلیل، اقدام به انتشار فیلم‌های آموزشی با سبکی متفاوت در فضای مجازی کرد. فیلم‌های او از همان ابتدا با استقبال بی‌نظیری از طرف دانش‌اموزان و خانواده‌های سراسر کشور مواجه شد که انگیزه او را برای گسترش این سبک آموزش دوچندان کرد. همین جرقه بود که منجر به تاسیس آکادمی تیزهوشان شد.

محصولات آکادمی تیزهوشان به سرعت در سراسر کشور پخش و منجر به قبولی دانش‌آموزان زیادی در آزمون تیزهوشان شد که نتیجه آن جهشی دیگر در توسعه و محبوبیت آکادمی تیزهوشان بود.

وی تضمین ۹۰ روزه برای تمامی محصولات گذاشته است، یعنی در صورت خرید محصول و عدم رضایت، دانش‌آموز می‌تواند تا ۹۰ روز کل پولش را پس بگیرد! این مورد باعث تعجب بسیاری از موسسات و اساتید بزرگ شده است.

او اعتقاد دارد دانش‌آموزان مناطق محروم شرایط بسیار متفاوتی با سایر افراد دارند، برای همین تمام محصولات آکادمی تیزهوشان را با ۳۰ درصد تخفیف به آنها ارائه می‌دهد.

وی عقیده دارد مشکل بسیاری از دانش‌آموزان فقط آموزش غیر اصولی‌ست و هدفش این است به آنها ثابت کند که با یک آموزش درست، می‌توانند پتانسیل و استعداد واقعی‌ خود را شکوفا کنند. گفته‌های سیدمحمد حسینی در یک مطلب جامع با نام «چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟» که در وبسایت منتشر شده، می‌تواند الگوی کامل موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز را به همگان نشان دهد.

برخی سیدمحمد حسینی را خلاق‌ترین استاد در حوزه آموزش تیزهوشان می‌دانند. مجموعه آکادمی تیزهوشان روز به روز در حال گسترش است و به خدماتش افزوده می‌شود. در حال حاضر آکادمی تیزهوشان علاوه بر پکیج‌های صفر تا صد و مشاوره و برنامه‌ریزی تخصصی، آزمون‌ های آنلاین تیزهوشان راهم به صورت کشوری برگزار می‌کند که یک ایده جدید دیگر از این جوان پر انرژی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی تیزهوشان

سایت “آکادمی تیزهوشان” به مدیریت دکتر سیدمحمد حسینی به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید آموزش‌های لازم برای ورود به مدارس برتر متوسطه دوم را به سبکی کاملا ساده و نتیجه بخش تجربه کنید و با روش­های اصولی سطح علمی خود را افزایش دهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش