اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807134100713410

ارائه‌ی انواع تاج گل ترحیم

کد: 139807134100713410

http://bit.ly/2Ir2SmE

، تهران , (اخبار رسمی): از گلایل سفید، لیلیوم، داوودی، رز می‌توان به عنوان تاج گل ترجیم استفاده کرد.

انواع تاج گل ترحیم
با انتخاب کد هر عکس قیمت اعلام میشود و یا در صورت دلخواه نوع گل براساس سلیقه ی شما تغییر داده میشود

این گل ها پرکاربردترین گل‌هایی هستند، که در تاج گل ترحیم استفاده می‌شوند. گل‌ها از نظر روانشناسی نمادهای مختلفی دارند و هر کدام آنها در مراسمات خاصی به کار برده می‌شوند. این دسته از گل‌ها نیز برای مراسمات ترحیم مورد استفاده قرار می‌‌گیرند که در ادامه بررسی شده‌اند.

 گل گلایل: به دلیل تعداد زیاد آنها در یک محور انتخاب خیلی مناسبی در تاج گل ترحیم است. رنگ‌های متنوعی دارند که هر کدام به نماد خاصی تعلق دارد اما رنگ سفید آنها به نشانه‌ی روان پاک است و برای احترام به خانواده‌های عذادار استفاده می‌شود و از مرسوم ترین گلها از قدیم تا امروزه بوده است.

گل لیلیوم: نوعی دیگر از گل‌ها که در زمینه تاج گل ترحیم مورد استفاده گل فروشان قرار می‌گیرد، گل لیلیوم است که اکثرا در تاج گل ترحیم از رنگ‌های سفید و در بعضی مواقع زرد استفاده می‌شود. گل لیلیوم سفید نماد عظمت و پاکی است. لیلیوم سفید و صورتی در سبد گل ترحیم نیز زیبا می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

گل داوودی: نماد طول و عمر زیاد است. رنگ زیبای آن در تاج گل ترحیم به خوبی خود را نشان می‌دهد. از آن دسته گل هایی است، که با قرار گرفتن در کنار گل‌های دیگر زیبایی خیر کننده‌ای به خود می‌گیرند. تعدادی از آنها در لا به لای گل‌های لیلیوم و گلایل بسیار زیبا می‌شود.

گل رز: گل‌های رز هر رنگ آن به معنای نمادی است. رنگ سرخ آن به معنای عشق و دوستی است که از نوع فراوان رزها هستند اما در مراسم درگذشتگان در تاج گل ترحیم از رنگ قرمز آن استفاده نمی‌شود. بلکه از رز سفید استفاده می کنند، که نماد روح پاک و عشق پاک است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گل فروشی آنلاین هیرساگل به ادرس hirsagol.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گل فروشی آنلاین هیرساگل

هیرسا گل با سابقه 15 ساله در بازار گل تهران، همیشه سعی بر جلب رضایت مشتریان عزیز داشته است. ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب تخصص ماست. در تمامی مراسمات عروسی، جشن ها و عزاداری ها ما بهترین خدمات را به شما تحویل میدهیم. کارهایی که ما انجام میدهیم : فروش انواع گل طبیعی و مصنوعی تزئینات و گل آرایی ماشین عروس دسته گل عروس و سبد گل برپایی اتاق عقد با تزئینات و لوازم تاج گل برای مراسم مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]