اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807144105513422

 تخفیف اولین خرید به مناسبت آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ترش لند 

تخفیف‌ 20 درصدی ویژه خرید کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی ترش لند

کد: 139807144105513422

http://bit.ly/2LU82d5

، تهران , (اخبار رسمی):  تخفیف اولین خرید به مناسبت آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ترش لند از 98/07/15 آغاز و تا 98/08/15 ادامه دارد.

تخفیف‌20 % درصدی ویژه خرید کلیه محصولات از 98/07/15
لواشک ترش با ترش لند

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ترش لند، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره تخفیف اولین خرید به مناسبت آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ترش لند و در دوره زمانی یک ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه محصولات را از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی ترش لند و با 20 % تخفیف تهیه کنند.

بنیامین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی ترش لند رضایت مشتریان و آشنایی با محصولات این مجموعه را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.»

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «کاربران محترم می‌توانند تا پایان زمان جشنواره از طریق وب سایت رسمی فروشگاه ترش لند به نشانی www.TorshLand.com از تخفیفات ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ترش لند

ترش لند یک مارکت آنلاین ارائه لواشک ، ترشک و … از بهترین مواد اولیه صادراتی در قالب یک هدیه بی‌نظیر است. شما در ترش لند می‌توانید بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت خرید و با هدیه کردن آن به اطرافیان خود آنها را خوشحال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف