اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154107613426

چگونه دسترسی عمومی وایفای به بهبود جامعه ما کمک می‌کند؟

مزایای دسترسی عمومی وایفای در جامعه ما

کد: 139807154107613426

http://bit.ly/2MiX7Zu

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه فناوری‌های وایفای به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و نقش مهمی در افزایش کیفیت زندگی مردم ایفا می‌کنند. در ادامه به بررسی این مساله که چگونه جامعه می‌تواند از دسترسی عمومی وایفای به عنوان راهی برای بهبود رفاه و کارآیی بیشتر بهره مند شود، صحبت خواهد شد.

مزایای دسترسی عمومی وایفای در جامعه ما
مدیریت وایفای در شهر بارسلون اسپانیا

وایفای عمومی فرصتی عالی برای دولت‌ها برای اتصال کل شهرها است

بخش دولتی

وایفای عمومی فرصتی عالی برای دولت‌ها برای اتصال کل شهرها است، شهرهای هوشمندی که از وایفای رایگان استفاده می‌کنند، تا حد زیادی افزایش می‌یابد و در نتیجه می‌تواند به طور موثر توانمندسازی جوامع خود را با خدمات بهتر فراهم آورد.

مزیت دیگری که دسترسی عمومی وایفای برای اجتماعات به ارمغان می‌آورد، توسط کتابخانه‌های عمومی نمایش داده می‌شود: هر کسی، حتی کسانی که نمی‌توانند از اینترنت در خانه استفاده کنند، می‌توانند از یک اتصال رایگان بهره‌مند شوند و از آن برای دسترسی به خدمات عمومی، جستجوی شغلی یا برای سرگرمی شخصی خود، یعنی یادگیری یک زبان جدید از آن استفاده کنند.

تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی با دسترسی رایگان وایفای، نمونه دیگری از چگونگی ارتباط وایفای عمومی با جوامع است. ساکنان و مسافران می‌توانند از تجربه مسافرت بهتر و اطلاعات در مورد حمل و نقل در زمان واقعی لذت ببرند تا مسیرهای خود را بهتر برنامه‌ریزی کنند.

علاوه بر این، آمار نشان می‌دهد که 40 درصد از ترافیک در مراکز شهر برای رانندگانی است که به دنبال جستجو برای پارکینگ هستند. در این راستا، شهر بارسلونا با اتخاذ سنسورهای مخصوص پارکینگ، با استفاده از نرم افزار آنلاین کار می‌کند و این مسئله را برای شهروندان نشان می‌دهد که پارکینگ‌های موجود وجود دارد.

دسترسی عمومی وایفای نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر گردشگری داشته باشد. در حین مسافرت، مردم واقعا می‌خواهند با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کنند، عکس‌های تعطیلات خود را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و اطلاعات سفر را بررسی کنند. گردشگران در صورت استفاده از اینترنت به صورت رایگان، انگیزه بیشتری برای سفر به مکان‌های گردشگری دارند. ارائه خدمت یک شهر با نقاط مختلف وایفای برای گردشگران که از اتصال اینترنت بدون هزینه‌های رومینگ استفاده می‌کنند، برای اقتصاد محلی، که به طور گسترده‌ای از افزایش سطح گردشگری بهره‌مند خواهد شد، سودمند خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایفای

رایفای راه حلی ساده و ارزان برای اماکن عمومی و سازمان هایی است که می‌خواهند از طریق وایفای با مشتریان خود در ارتباط باشند. در این پلتفرم از یک سو دسترسی کاربران به شبکه وایفای مدیریت شده (دسترسی کاربران به شبکه از طریق شماره تلفن همراه، ثبت شماره در پنل ادمین ، مدیریت پهنای باند، میزان حجم مورد استفاده یک کاربر، زمان استفاده، تعداد دفعات و ...) و از طرف دیگر با ایجاد امکان وایفای مارکتینگ (ویترین دیجیتال ، ایجاد باشگاه مشتریان، نظرسنجی ، تبلیغ هدفمند و ...) و ارائه خدمات بر بستر وایفای (پرداخت، ....) به بهبود و توسعه خدمات مشترکین کمک می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]