اطلاعات تماس
  • 051366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154110313419

برطرف‌سازی چالش خرید برنج ایرانی به صورت مستقیم از شالیکار

رونمایی از سایت شمال رایس با هدف تحویل مستقیم برنج از کشاورز به خریدار

کد: 139807154110313419

http://bit.ly/2OuHhxA

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف تحویل مستقیم برنج از کشاورز به خریدار و حفظ اصالت برنج ایرانی، از سایت شمال رایس به آدرس shomalrice.ir در تاریخ 15 فرودین 98 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شمال رایس با هدف تحویل مستقیم برنج از کشاورز به خریدار
کشاورز در حال کاشت و برداشت برنج ایرانی

به گزارش شمال رایس، سایت shomalrice.ir که یک سایت پلتفرم خرید برنج به صورت مستقیم از شالیکار است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تحویل مستقیم برنج از کشاورز به خریدار و حفظ اصالت برنج ایرانی را تسهیل کند.

رضا باقرزاده، مدیر عامل شمال رایس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف تیم ما این بوده تا علاوه بر حمایت از کالای ایرانی، برنج اصیل ایرانی را به دست هم وطنانمان برسانیم. چرا که لیاقت ایرانی‌ها استفاده از تمامی محصولات و مرغوب کشور است و صادرات در اولویت دوم است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « برای شهروندان استان تهران و نزدیک بابل ظرف مدت 2 روز و برای سایر عزیزان ظرف مدت 3 روز تحویل داده خواهد شد.»

گفتنی است شمال رایس، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تحویل محصول همراه با نمونه تستی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات می‌توانند به سایت شمال رایس به آدرس shomalrice.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شمال رایس

هدف ما از راه اندازی سایت شمال رایس این بوده تا برنج با کیفیت عالی و اصل را مستقیم از شالیکاران زحمتکش به مصرف کننده های گرامی برسانیم. دلیل این کار هم این بوده تا علاوه بر حمایت مستقیم از شالیکار، طعم و بوی بی نظیر برنج اصل ایرانی را همه تجربه کنند.

اطلاعات تماس
  • 051366*****
[نمایش اطلاعات]