اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164112313434

خرید گیفت کارت راهی برای استفاده از امکانات پولی شرکت‌های بزرگی چون اپل

کد: 139807164112313434

http://bit.ly/2LXdkVa

، تهران , (اخبار رسمی): با خرید گیفت کارت‌های اعتباری امکانی فراهم می‌شود که استفاده کننده‌ها بتوانند بدون دردسر از فروشگاه‌های بزرگی چون اپل، گوگل پلی، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس و... خرید خود را انجام دهند.

خرید گیفت کارت راهی برای استفاده از امکانات پولی شرکت های بزرگی چون اپل
خرید گیفت کارت راهی برای استفاده از امکانات پولی شرکت‌های بزرگی چون اپل

گیفت کارت در واقع یک کارت اعتباری است که توسط شرکت‌های خاص، کمپانی‌ها یا بانک‌ها صادر می‌شود و برای خرید از فروشگاه‌های خاص یا کسب و کارهای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد

گیفت کارت در واقع یک کارت اعتباری است که توسط شرکت‌های خاص، کمپانی‌ها یا بانک‌ها صادر می‌شود و برای خرید از فروشگاه‌های خاص یا کسب و کارهای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ایران هر گیفت کارت فقط در فروشگاه مختص به خود قابل استفاده است. فروشگاه گیفت کارت سل فقط  گیفت کارت‌هایی را عرضه می‌کند که ایرانیان قادر به استفاده از خدمات آنلاین آنها باشند.

اما در کشورهای خارجی گیفت کارت‌ها فقط مختص خدمات آنلاین نیستند و افراد می‌توانند به صورت حضوری در بعضی از کافی شاپ‌ها، سینماها و حتی بعضی از لباس فروشی‌ها با استفاده از گیفت کارت‌ها خرید خود را انجام دهند.

گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند. بعضی 1ساله هستند و پس از اتمام اعتبار دور ریخته می‌شوند و قابل شارژ مجدد نیز نیستند. یکی دیگر از ویژگی‌های گیفت کارت‌ها این است که به نام شخص صادر نمی‌شوند و افراد به طور ناشناس می‌توانند از آنها استفاده کنند.

گیفت کارت‌ها معمولا به صورت یک کد به طور مثال ACDGFYHEIBOP ارائه می‌شوند.

گیفت کارت‌ها انواع زیادی دارند در زیر توضیح مختصری در مورد تعدادی از آنها داده شده است.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند و گیفت کارت هر شرکت با نام همان کمپانی یا شرکت نام گذاری شده است. مثلا شرکت اپل گیفت کارت آیتونز را عرضه می‌کند که از این گیفت کارت برای خرید کتاب، موسیقی، نرم افزار، بازی و... در فروشگاه بزرگ آیتونز استفاده می‌شود.

  • گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت آیتونز که با نام گیفت کارت اپل نیز شناخته می‌شود از معروف ترین نوع گیفت کارت در دنیای گوشی‌های تلفن همراه است که ساخت شرکت اپل است و قابل استفاده بر روی دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت است. با خرید گیفت کارت اپل و دسترسی به اپ استور می‌توان از تمامی امکانات پولی شرکت اپل استفاده کرد.

  • گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی یکی دیگر از گیفت کارت‌های پرطرفداری است که مورد توجه دارندگان گوشی‌های اندروید قرار گرفته است. گیفت کارت گوگل پلی در واقع کارت هدیه شرکت گوگل است که از آن برای هدیه دادن به عزیزان یا استفاده شخصی برای خرید از فروشگاه گوگل پلی می‌توانند استفاده کنند. با خرید گیفت کارت گوگل پلی امکان دسترسی به بازی‌ها و برنامه‌های غیررایگان گوگل فراهم می‌شود.

  • گیفت کارت پلی استیشن

از دیگر گیفت کارت‌هایی که بسیار مورد توجه علاقمندان به بازی‌های کامپوتری و گیمرها قرار گرفته گیفت کارت پلی استیشن است. گیفت کارت پلی‌استیشن Play Station یا گیفت کارت PSN کارت هدیه‌ی کنسول سونی است. این محصول، برای گیمرها و علاقه مندان به پلی استیشن بسیار کاربردی است. با خرید گیفت کارت پلی استیشن PSN می‌توان بازی‌های زیادی را در کنسول خود خریداری و نگه داری کرد.

  • گیفت کارت ایکس باکس

با خرید گیفت کارت‌ ایکس باکس xbox می‌توان آخرین بازی‌ها و سرگرمی‌ها را از فروشگاه ویندوز دریافت کرد. وقتی‌که گیفت کارت ایکس باکس در حساب شارژ (Redeem) شود می‌توان از اعتباری که در حساب کاربری به وجود آمده برای خرید از فروشگاه ایکس باکس استفاده کرد. همچنین با در اختیار داشتن گیفت کارت ایکس باکس می‌توان از فروشگاه مایکروسافت نیز خرید کرد و بالعکس زیرا پلتفرم دو فروشگاه مشترک است.

  • گیفت کارت آمازون

آمازون amazon یک شرکت تجارت الکترونیکی و بدون شک بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان است که در سال ۱۹۹۴ در آمریکا تاسیس شد. آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات فیزیکی و مجازی در دنیا است که البته در ایران به دلیل وجود تحریم امکان خرید محصولات فیزیکی وجود ندارد. آمازون  بسیار مورد توجه دانش آموزان و دانشجویان قرار دارد زیرا یک کتابخانه غنی از متنوع ترین کتاب‌های روز دنیا را دارد که استفاده از آن مستلزم داشتن گیفت کارت آمازون است. با خرید گیفت کارت امازون امکان خرید و دسترسی به محصولات متنوع این کمپانی بزرگ فراهم می‌شود.

  • گیفت کارت مایکروسافت

این گیفت کارت هم متعلق به شرکت مایکروسافت است که با داشتن آن می‌توان از امکانات پولی فروشگاه مایکروسافت استفاده کرد. گیفت کارت مایکروسافت کارت هدیه این شرکت بزرگ است که در ابتدا برای مراسم و اشخاص مختلف (هدیه روز تولد، روز مادر، خرید کد بازی ایکس باکس و خرید بازی‌هایی که با پلتفرم ویندوز کار می‌کنند.) گیفت کارت تولید می‌کرد. کمی بعد با ارائه گیفت کارت مایکروسافت در اعتبارات مختلف سعی کرد تا مانند دیگر رقبای خود سرویس‌های ویژه و غیررایگان خود را با قیمت‌های مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهد.

با خرید گیفت کارت مایکروسافت می‌توان به امکاناتی نظیر خرید اپلیکیشن و نرم افزار از Windows Store، خرید از فروشگاه‌های معتبر MS Store، خرید و دانلود موسیقی از بانک اطلاعاتی ماکروسافت، استفاده از کد گیفت کارت مایکروسافت در کنسول‌های xbox به جای گیفت کارت ایکس باکس و... دست یافت.

خرید گیفت کارت

فروشگاه گیفت کارت سل ارائه دهنده انواع گیفت کارت اوریجینال با مناسبترین قیمت و تحویل کد به صورت آنی در خدمت هموطنان گرامی است. با مراجعه به سایت Giftcardcell.com و انتخاب گیفت کارت مورد نظر می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. واحد پشتیبانی فروشگاه در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگو است.

جهت حفظ امنیت کدهایی که به مشتریان تحویل داده می‌شود به هیچ عنوان تعویض وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت سل

فروشگاه آنلاین گیفت کارت سل مرجع خرید و فروش گیفت کارت معتبر و ارزان بستری را فراهم کرده که شما عزیزان بتوانید محصولات دلاری مورد نظر خود را با اطمینان به تومان خریداری کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار