اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164114513334

سالن همایش و کنفرانس

طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس

کد: 139807164114513334

http://bit.ly/2nvbjpH

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس از دیدگاه مدیران مجموعه و بهره‌برداران آتی با توجه به طی زمان طولانی از برنامه ریزی تا تکمیل پروژه و هزینه انجام شده نسبتاً زیاد، در تصمیم سازی‌های سازمانی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس
طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس

جلسات حساسی در سالن کنفرانس برگزار می‌شود. عمر بنای یک آمفی تئاتر یا سالن همایش ۵۰ سال و قطعاً از عمر مدیران تصمیم گیر نیز بسیار بیشتر است. ممکن است در  سال‌‌های بهره برداری، دکوراسیون و تجهیزات آن بارها تعویض و بروزرسانی شود، اما تغییر ساختمان و معماری این فضا به این سادگی امکان پذیر نیست.

از سوی دیگر یک مدیر دفتر فنی یا رئیس مالی – اداری ممکن است در تمام طول فعالیت حرفه‌ای خود یکبار پروژه‌ای با عنوان طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس داشته باشد. اما یک طراح حرفه‌ای در سال چند پروژه مشابه را راهبری کرده است. پس در این راه بهتر است از مشاورین با تجربه استفاده شود. 

بهره‌بردار، مشاور یا تصمیم گیرنده سازمانی در ابتدا لازم است با مشورت ذینفعان دیگر پروژه فهرست نیازهای سازمان و مجموعه خود را تهیه و به مشاوری حرفه‌ای و متخصص اعلام کند. مشاور و طراح نیز با بررسی نظرات و درخواست بهره‌بردار براساس کاربردهای مورد نیاز اقدام به تهیه برنامه فیزیکی و پلان جانمایی پیشنهادی کرده و طی جلساتی با کارفرما و تبادل نظر بر اساس بودجه و امکانات موجود به طرح و خواست نهایی می‌رسد. این طرح می‌تواند در یک فاز یا چند فاز اجرا شود.

اهمیت این بخش در این است که با در نظر گرفتن نیازهای آتی و توان امروزی طرحی داشت که در توسعه‌های آینده یک مجموعه کامل و درخور راهنما باشد.

توسعه مهندسی نیکان علاوه بر طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس می‌تواند قبل از شروع اجرای پروژه خدمات مشاوره‌ای و انجام مطالعات تخصصی مدیریت بهره‌برداری را توسط تیم حرفه‌ای خود به انجام رساند.

مراحل طراحی ساخت و تجهیز سالن‌های همایش و کنفرانس در پروژه‌ها به شرح زیر است:

  • مشاوره و طراحی
  • انتخاب پیمانکار ذیصلاح با برگزاری مناقصه عمومی یا محدود
  • اجرای دکوراسیون داخلی  و تاسیسات
  • تجهیز
  • بهره برداری

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص خدمات طراحی ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس می‌توانند به وب سایت توسعه مهندسی نیکان به آدرس niikan.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توسعه مهندسی نیکان

توســعه مهندسـی نیــکان با بهره گیری از تجربه 16 ســاله موسسیـن و با پیـاده سازی مدیـریت کیـفیت بر مبنای استانداردهای ISO2008,9001 با تکیـه بر دانـش مهـندسـان و طراحـان مجـرب خویش به سوی بازارهای جدید گام بر می دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان