اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164114813449

همیار خاص، سایتی برای گردآوری همه بیماران خاص

کد: 139807164114813449

http://bit.ly/2Vqdw2p

، (اخبار رسمی): سایت همیار خاص سایتی مرجع جهت گردهمایی کلیه بیماران خاص است. این سایت با هدف ارائه امکانات گفتگو بین بیماران، معرفی داروها و ... راه اندازی شده است.

همیار خاص، سایتی برای گردآوری همه بیماران خاص
انجمن همیار خاص - hamyarkhas.ir

میثم بدری، مدیر مسئول سایت همیار خاص ضرورت ایجاد چنین سایتی را این‌گونه بیان کرد: «با توجه به اینکه بیماران خاص مرجع مناسب و یکپارچه‌ای در دسترس نداشته‌اند، بر این شدیم تا با عنایت به خدای متعال, سایت همیار خاص را تاسیس کنیم. تا کلیه بیماران خاص مانند ام اس، تالاسمی، بیماران کلیوی، دیالیزی، پروانه‌ای، اتیسم و.. در یک مکان مشخص با هدف مشخص وارد سایت شوند تا از امکانات رایگان آن استفاده کنند.»

بزرگترین مزیت همیار خاص، اشتراک‌گذاری وضعیت‌های پیش آمده برای بیماران در مدتی که بیمار بوده‌اند است. این اشتراک‌گذاری اطلاعات، کمک بزرگی به افرادی که تازه به این بیماری دچار شده‌اند می‌کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «امکانات و خدمات این سایت شامل گفتگوی بین بیماران (هر عنوان بیماری یک بخش جدا),، معرفی داروها و قیمت‌های آن، معرفی پزشک‌ها، معرفی مراکز پزشکی مرتبط با بیماری و...  است.»

گفتنی است همیار خاص، به مناسبت این رونمایی، اقدام به رونمایی از سایت کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت همیار خاص به آدرس hamyarkhas.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیارخاص

همیار خاص | انجمن بیماران خاص

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]