اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807174115613446

سازه اطلاعات سامان موفق به دریافت گواهینامه افتا شد

کد: 139807174115613446

http://bit.ly/2pjJVvq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سازه اطلاعات سامان در تداوم ارائه خدمات خود، موفق به اخذ پروانه فعالیت خدمات مدیریتی افتا، گرایش نصب و پشتیبانی محصولات فتا شد.

گواهینامه افتا سازه اطلاعات سامان
سازه اطلاعات سامان موفق به دریافت گواهینامه افتا شد

شرکت سازه اطلاعات سامان فعالیت خود را از سال 1380 با هدف تولید و عرضه نرم افزارهای وب بنیاد (web-based) و با تمرکز ویژه بر پورتال‌های سازمانی و درگاه‌های خدمات الکترونیکی آغاز کرده است. 

هم اکنون شرکت سازه اطلاعات سامان در موفقیت جدید و در راستای تداوم ارائه خدمات، موفق به اخذ پروانه فعالیت خدمات مدیریتی افتا، گرایش نصب و پشتیبانی محصولات فتا شده است.

کسب این پروانه در راستای رسالت شرکت برای بهبود مستمر فرآیندهای آن در جهت خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به ذی‌نفعان و فعالیت باثبات و متعهدانه در کشور است. قابل ‌ذکر است این ارزیابی توسط مرکز مدیریت راهبردی افتا، مرجع حاکمیتی کشور در این حوزه انجام پذیرفته و پس از تأیید ممیزی میدانی پروانه شماره ITO-NAMA-TS-0078 با اعتبار دو ساله از طرف سازمان فناوری اطلاعات صادر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سازه اطلاعات سامان

شرکت سازه اطلاعات سامان فعالیت خود را از سال 1380 با هدف تولید و عرضه نرم افزارهای وب بنیاد (web-based) و با تمرکز ویژه بر پورتال های سازمانی و درگاههای خدمات الکترونیکی آغاز نموده است. این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و متدهای جدید تولید نرم افزار و با پشتوانه تیم فنی متشکل از متخصصین با تجربه و کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات توانسته است پروژه های موفق متعددی را به مرحله اجرا در آورد. این شرکت در طول فعالیت خود، با اتکا به تحقیق، پژوهش و ارتقاء مستمر دانش، بکارگیری و اجرای موثر اصول مدیریت پروژه و پایبندی به دقت و نظم در اجرا، توانسته است اجرای بیش از یکصد و پنجاه پروژه موفق وب بنیاد را بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و فنی روز، در کارنامه خود به ثبت برساند. پورتال سامان و سامان سوئیت، به عنوان مهم ترین دستاوردهای این شرکت، در حال حاضر در مجموعه بزرگی از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، بانک ها، بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری در حال اجراست و با توجه به سوابق اجرایی موفق خود به عنوان یکی از توانمندترین زیرساخت ها برای مدیریت الکترونیکی سازمانها، درگاه های اطلاع رسانی و خدمات الکترونیکی شناخته می شود.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید