اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980717411679677

با هدف اطلاع رسانی در زمینه فناوری‌های جدید انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت تینگوتیم 

کد: 13980717411679677

http://bit.ly/2nFa4UY

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید تینگوتیم از ۱۵ مهر ۱۳۹۸ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت تینگوتیم 
تینگوتیم، گروهی پژوهشی است که به کاربر محور کردن فناوری های نوین می پردازد.

به گزارش روابط عمومی تینگوتیم، وبسایت این شرکت فعال در واقعیت افزوده از تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۸ بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس thingoteam.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های مقالات آموزشی جدیدی به فهرست وبسایت اضافه و دسترسی فارسی برای مخاطبان میسر شده است.

امیررضا اسدی مدیریت تینگوتیم با اعلام این خبر گفت: «آگاهی بخشی به جامعه نسبت به کاربردهای فناوری واقعیت افزوده و هوش مصنوعی در زندگی روزانه و تجارت مد نظر است.»

وی ادامه داد: «با دو زبانه شدن وب سایت تینگوتیم، پژوهش‌های این شرکت در زمینه فناوری‌های جدید به صورت فارسی نیز منتشر می‌شوند.»

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه اپلیکیشن‌های کاربردی واقعیت افزوده هستیم.»

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با عرضه نسخه جدید نرم افزار BeyondBoard AR این گروه، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تینگوتیم

تینگوتیم در واقع یک مرکز پژوهشی است که تلاش می کند ضمن شناخت و معرفی فناوری های و رویکرد های جدید، آن ها را تجاری سازی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]