اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184118213464

اپلیکیشن حقوقی رهگشا، ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی

کد: 139807184118213464

http://bit.ly/35zc4z6

، (اخبار رسمی): اپلیکیشن حقوقی رهگشا به رفع کلیه مشکلات حقوقی مردم آن هم در هر زمینه‌ای که باشد، کمک می‌کند. این اپلیکیشن جامع و کاربردی با هدف کمک به هموطنان در زمینه‌های گوناگون حقوقی طراحی و تولید شده است.

اپلیکیشن حقوقی رهگشا ، ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی
اپلیکیشن حقوقی رهگشا - ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی

اپلیکیشن حقوقی رهگشا به رفع کلیه مشکلات حقوقی مردم آن هم در هر زمینه‌ای که باشد، کمک می‌کند. اپلیکیشن رهگشا شامل قسمت‌های مختلفی و خدمات ویژه‌ای است و این بخش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا پاسخگوی همه نیازهای حقوقی مردم باشند.

اپلیکیشن حقوقی رهگشا به سوالاتی که برای مردم در همه زمینه‌های حقوقی پیش می‌آید، پاسخ می‌دهد و به عنوان یک پایگاه کامل برای پیدا کردن وکیل مورد نظر، مراجع قضایی، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، مجموعه قوانین و دیگر خدمات حقوقی است. اپلیکیشن رهگشا، اپلیکیشن جامع حقوقی است که کمک می‌کند تا مشکلات حقوقی را بتوان بهتر حل کرد.

برای خیلی‌ها پیش آمده است که در یک زمینه حقوقی مشکل یا سوالی برای‌ آنها پیش آمده است یا به دنبال وکیل، موسسه حقوقی و ... بوده‌اند. در این مواقع معمولا اولین گزینه‌ای که به فکر می‌رسد، جست‌وجو در اینترنت است تا به پاسخ سوال خود برسند. اما با این روش ممکن است برای سوال، پاسخی پیدا نشود یا پاسخ بسیار گنگ و نامفهوم باشد. راه حل دوم این است که به یک وکیل یا مشاوره حقوقی مراجعه شود تا او راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد، که این راه حل بسیار منطقی و درست است اما ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد.

با دریافت و نصب اپلیکیشن رهگشا بر روی گوشی‌های هوشمند (اندروید) می‌توان به راحتی پاسخ سوالات حقوقی خود را در هر زمینه‌ای دریافت کرد و از خدمات دیگر اپلیکیشن رهگشا نیز استفاده کرد. این پروژه با تلاش و کوشش تیمی دو نفره و با هزینه‌هایی شخصی طی مدت 4 سال بدون هیچ حمایتی در زمینه حقوقی و فن‌آوری اطلاعات و با هدف کمک به هموطنان  در زمینه‌های حقوقی طراحی و تولید شده است. 

اپلیکیشن حقوقی رهگشا از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است که هر بخش می‌تواند جوابگوی بسیاری از مسائل و مشکلات حقوقی باشد. در کشور ایران و در سایر کشورهای دنیا نیز اپلیکیشن‌های حقوقی بسیاری طراحی و تولید شده است اما عموما این نرم افزارها خیلی کامل نیستند.

در واقع این دسته از نرم افزارها جوابگوی همه نیازهای حقوقی کاربران نیستند. اما اپلیکیشن حقوقی رهگشا به نسبت سایر نرم افزارهای موجود در بازار، بسیار جامع‌تر و کامل‌تر است و این حاصل سال‌ها تحقیق و تلاش سازندگان اپلیکیشن حقوقی رهگشا است. برای طراحی و تولید این نرم افزار، گروهی از تحلیلگران و افراد متخصص در زمینه حقوقی، به جمع‌آوری نیازهای کاربران در حوزه حقوقی پرداخته‌اند تا نرم افزار همه نیازهای افراد را پوشش دهد.

در واقع این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است تا با استفاده از آن، دیگر نیازی به مراجعه به منابع دیگر و سایر نرم افزارهای حقوقی نباشد. بنابراین هر آنچه را که کاربر از یک اپلیکیشن حقوقی نیاز دارد را می‌تواند در این اپلیکیشن جامع ببیند. این نرم افزار برای همه افراد و به خصوص دانشجویان حقوق، وکلا و حقوق‌دانان بسیار پرکاربرد و مناسب است. 

با نصب اپلیکیشن حقوقی رهگشا بر روی گوشی می‌توان پاسخ سوالات  خود در زمینه‌های مشاوره حقوقی کار، خانواده، کیفری، ثبت، تجارت، شهروندی، اداری، بین‌الملل، کسب و کار، بیمه و ... را دریافت کرد. پاسخ به سوالات، کاملا شفاف و واضح است و این پاسخ‌ها، شخص را کاملا راهنمایی می‌کند تا مشکلات حقوقی خود را به شیوه‌ای صحیح، حل کنند. این پاسخ‌ها براساس قانون اساسی کشور تنظیم شده‌اند و می‌توان با جست‌وجو در حوزه مورد نظر خود، پاسخ سوال خود را از میان قوانین وضع شده کشور پیدا کرد.

اپلیکیشن حقوقی رهگشا همانگونه که گفته شد بسیار جامع و کامل است و شامل بخش‌های ذیل است:

  1. مشاوره آنلاین: در این قسمت می‌توان به راحتی و با صرفه جویی در وقت و هزینه با کارشناس حقوقی خود ارتباط گرفته و به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری با او در هر زمینه‌ای که مشکل وجود دارد مشورت گرفت.
  2. مراجع قضایی: در این قسمت لیستی از مراجع و محاکم دادگستری قرار داده شده است. که این موضوع کمک می‌کند تا کاربران در هر شهری از ایران که ساکن هستند، محل و نشانی دادگاه‌های همجوار و مورد نظر خود را پیدا کنند. 
  3. دفاتر خدمات قضایی: در این قسمت بر اساس تفکیک هر شهر، می‌توان لیستی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را مشاهده کرد. پس اگر شخصی برای هر گونه مشکل قضایی و حقوقی خود نیاز به مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر خود را دارد، می‌تواند به راحتی نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک را در شهر خود پیدا کند.
  4. خدمات حقوقی: این قسمت شامل کلیه خدمات حقوقی از قبیل آراء وحدت رویه، مجموعه قوانین، نظریات مشورتی، راهنمای صفر تا صد طرح شکایت، راهنمای صفر تا صد اعتراض به آراء، ترمونولژی حقوق (واژه شناسی) و ... است.
  5. عریضه نویسی آنلاین: از این طریق می‌توان عریضه مدنظر خود را (دادخواست، شکواییه، اظهارنامه، لایحه و قرارداد) را شخصاً و با نظارت کارشناسان مجرب و نیز با راهنمایی‌های داخل نرم افزار تنظیم کرد و یا می‌توان سفارش تنظیم عریضه را ارائه داد تا در اسرع وقت عریضه تنظیم و تحویل شود. آن هم با هزینه‌ای بسیار ناچیز ...
  6. و کلی خدمات ویژه و کاربردی دیگر

این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی نصب می‌شود و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است. دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن حقوقی رهگشا عبارتند از:

  • طراحی ظاهری و گرافیکی این اپلیکیشن بسیار جذاب و کاربر پسند است.
  • امکان توسعه این اپلیکیشن و افزودن قسمت‌های دیگر به آن وجود دارد.
  • امکان دسترسی راحت به قسمت‌های مختلف برنامه وجود دارد.
  • این اپلیکیشن را به راحتی می‌توان از طریق سایت رهگشا دریافت و نصب کرد.

پس افرادی که به دنبال یک اپلیکیشن حقوقی بسیار کاربردی و جامع هستند، می‌توانند نرم افزار رهگشا را دریافت کرده و از خدمات بی نظیر و متعدد آن بهره‌مند شوند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توان در هر جا و هر مکان از آن استفاده کرد و پاسخ سوالات و مشکلات حقوقی خود را به راحتی پیدا کرد. همچنین با نصب برنامه رهگشا، می‌توان یک پایگاه جامع از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، محاکم و دادگستری ها ، مجموعه قوانین و خدمات حقوقی داشت که به راحتی می‌توان اطلاعات مورد نیاز خود را در مواقع نیاز از آن استخراج کرد. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رهگشا به آدرس rahgoshagohestan.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حقوقی رهگشا

ارائه خدمات حقوقی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]