اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184118312698

اپلیکیشن راهنما شهری و گردشگری پلاک

اپلیکیشن پلاک؛ ساده زندگی کنید، ساده سفر کنید

کد: 139807184118312698

http://bit.ly/32gURJ1

، بوشهر , (اخبار رسمی): اپلیکیشن پلاک (pelak) یکی از اپلیکیشن‌های جامع در زمینه راهنمای سفرهای شهری و ایرانگردی (در حال حاضر استان بوشهر) است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، با آگاهی کامل به این استان به اماکن و امکانات تفریحی و رفاهی دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن پلاک، ساده زندگی کن، ساده سفر کن
اپلیکیشن پلاک، ساده زندگی کن، ساده سفر کن - اپلیکیشن راهنما شهری و گردشگری پلاک - بوشهر

این اپلیکیشن که از آغاز مسیر و هدف خود را بر سادگی و کارآمد بودن متمرکز کرده بود به اصطلاح با شعار «ساده زندگی کن» حس سادگی در سفر و رفع نیازمندی ها را تلقی می‌کند

اپلیکیشن پلاک (pelak)  یکی از اپلیکیشن‌های جامع در زمینه راهنمای سفرهای شهری و ایرانگردی (در حال حاضر استان بوشهر) است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، با آگاهی کامل به استان بوشهر سفر کرده و در شهر و روستاهای این استان به اماکن و امکانات تفریحی و رفاهی دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن که از آغاز مسیر و هدف خود را بر سادگی و کارآمد بودن متمرکز کرده بود به اصطلاح با شعار «ساده زندگی کن» حس سادگی در سفر و رفع نیازمندی ها را تلقی می‌کند.

پلاک چیست؟

بدون شک برای هر کدام از افراد بارها شده است که به شهری سفر کرده باشند که با آنجا آشنایی کاملی نداشته و یا به دنبال رفع نیاز خود بوده ولی در شهر سردرگم شده‌اند، حال اگر  تصور شود زمانی که به آن شهر وارد می‌شود یک نقشه و راهنما کامل از مکان‌های گردشگری و نیازمندی‌های شهری (فروشگاه‌ها، خدماتی و … ) را در جیب خود به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر حتی اگر شخصی در شهر خود به دنبال مکان خاصی می‌گردد و یا به دنبال شماره تلفن رستوران، هتل، کافی شاپ و… است، می‌تواند از طریق اپلیکیشن پلاک به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و تجربه خود از آن مکان را با بقیه کاربران با لایک کردن و یا ثبت نظر به اشتراک بگذارد.

به طور کلی تیم پلاک کوشیده است تا در کنار هزاران مکان ثبت شده و در دسترس، با فراهم کردن امکان لایک و ثبت نظر، کاربران را در یافتن مکان‌ها ایده‌آل خود یاری رساند. در ادامه به امکانات فراهم شده در این اپلیکیشن نگاهی انداخته شده است.

اولین صفحه، بهترین پیشنهادات

اولین صفحه اپلیکیشن که پس از اجرا بالا می‌آید، صفحه خانگی پلاک است. صفحه‌ای که در آن محبوبترین‌ها و برترین اماکن به انتخاب کاربران در آن خودنمایی می‌کنند. این صفحه شامل چهار لیست برترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، پیشنهادها و البته مهمترین و جالب‌ترین آن لیست پیشنهاد زمانبندی شده که بر اساس زمان جاری یکی از موارد صبحانه، نهار، عصرانه و یا شام را پیشنهاد می‌دهد که در نوع خود، در عین سادگی بسیار کارآمد است.

صفحه اطلاعات کامل اماکن و شماره پلاک اختصاصی

یکی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن خدمات شهری پلاک دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به اماکن و نقاط مختلف شهری است که با اهتمام توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن اندرویدی و همچنین کمک کاربران فراهم شده است. طبق بررسی‌هایی که انجام داده شده است، ادعای کامل بودن بسیاری از اماکن ثبت شده در این اپلیکیشن تا حدود بسیار زیادی درست بوده و اکثر نقاط ثبت شده دارای اطلاعات بسیار جزئی و کاملی هستند.

در این بخش کاربر دسترسی کامل به جزییاتی از قبیل آدرس، تلفن، امکانات، تصاویر و… دارد و می‌تواند قبل از اینکه به مکان مورد نظر خود مراجعه کند، با اطلاعات بیشتری، با آنجا آشنا شود.

در صفحه اطلاعات مکان علاوه بر اطلاعات تماس و مسیریابی از طریق نقشه می‌توان مکان مورد علاقه خود را با دادن لایک امتیاز داد یا نظر خود را در خصوص آن مکان نوشت و با بقیه به اشتراک گذاشت.

اما مهمترین چیزی که در این صفحه به آن بر می‌خورد، کد اختصاصی شش رقمی ای هست که هر مکان دارد که تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن آن را ”شماره پلاک” می نامند.

شماره پلاک در نوع خود بسیار خلاقانه و کارآمد به نظر می‌رسد، به عنوان مثال صاحبان کسب و کار می‌توانند تنها با دادن شماره پلاک شش رقمی خود به کاربران و جستجو این شماره پلاک توسط آن کاربر در صفحه جستجو این اپلیکیشن آن را به سادگی بیابند.

جستجو در بین هزاران مکان ثبت شده

در صفحه جستجو پلاک می‌توان دو جستجو متفاوت بر اساس شماره پلاک و برچسب را داشت. همانطور که بیشتر در بالا هم گفته با داشتن شماره پلاک شش رقمی یک مکان به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توان مکان مورد نظر خود را یافت، یا در سوی دیگر می‌توان مکان مورد نظر خود را جستجو کرد یا از بین برچسب‌های پیشنهاد شده در صفحه جستجو یکی را انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده پلاک، وقت زیادی را صرف راحتی کار در بخش جستجو اپلیکیشن خود کرده‌اند و به جرأت می‌توان جستجو پلاک را یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن دانست.

دنیایی به وسعت نقشه

در اپلیکیشن پلاک زمانی که شخصی به صفحه نقشه می‌رود، با بزرگترین سوپرایز تیم پلاک مواجه می‌شود، نقشه‌ای با لوکیشن‌های کامل مکان‌ها با طراحی چشم نواز.

تنها کافی است که صفحه نقشه را باز کرد تا اماکن مختلف در دسته بندی‌های گوناگون و کامل بر روی نقشه به نمایش در بیایند.

استفاده این تیم از یک نقشه مستقل به جای نقشه گوگل در اپلیکیشن و نمایش جزییات بیشتر در این نقشه در مقایسه با نقشه گوگل را می‌توان بزرگترین نقطه قوت پلاک در صفحه نقشه خود در مقایسه با رقبا دانست.

کاربران در تکمیل، ویرایش و اضافه کردن جزئیات و مکان‌ها بزرگترین نقش را دارند

همانطور که تیم توسعه‌دهنده پلاک بارها به آن اشاره کرده است، مهمترین و قدرتمندترین حامیان و توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن کاربران آن هستند. کاربران می‌توانند مکان‌های مختلف را در این اپلیکیشن ثبت کنند و در کامل شدن آن نقش پر رنگی داشته باشند.

تیم توسعه‌دهنده نیز در تلاش است که نقش کاربران را در تکمیل و توسعه اپلیکیشن پر‌رنگ‌تر کند و باید منتظر ماند در نسخه‌های آینده چه تدبیری برای این موضوع خواهند اندیشید.

سلام بر جهان

تیم توسعه‌دهنده پلاک، در کنار زبان شیرین فارسی، زبان اینگلیسی را نیز به اپلیکیشن خود افزوده اند که یک نقطه قوت برای این نرم‌افزار در مقایسه با دیگر رقبای خود به شمار می رود.

با توجه به رویه این تیم و شواهد احتمالاً به زودی شاهد پشتیبانی از زبان‌های بیشتری از جمله عربی و آلمانی در این اپلیکیشن خواهیم بود.

نتیجه‌گیری

اپلیکیشن پلاک با توجه به اینکه هنوز یک اپلیکیشن نوپا به شمار می‌رود اما نیازسنجی ها مناسب تیم توسعه‌دهنده و رویه پیش رو گرفت شده توسط آن‌ها در سادگی و کارآمد بودن نرم‌افزار باعث شده است که کاربران به توسعه روز افزون آن امیدوار بوده باشند، چیزی که از بازخوردهایی که کاربران در استفاده از این اپلیکیشن گذاشته‌اند بسیار عیان است. تیم توسعه‌دهنده توانسته است اعتماد کاربران را به سوی خود جلب کند و حال باید برای حفظ این اعتماد تلاش کند.

به صورت خلاصه و مفید باید اشاره کرد، اپلیکیشن پلاک جای پیشرفت زیادی داشته و مسیر طولانی پیش روی خود دارد و از سوی در حال حاضر نیز یک اپلیکیشن قابل ستایش به شمار می‌آید و کاربران می‌توانند از آن به بهترین شکل بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای نصب اپلیکیشن پلاک می‌توانند به سایت پلاک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولادین

تیم پولادین در سال 1390 با هدف فعالیت در حوزه های نرم افزار، هوشمند سازی و رباتیک فعالیت خود را آغاز کرد. تمرکز فعالیت ها در شرکت پولادین بر روی ارائه راهکارهای هوشمند بوده و با تکیه بر کار تیمی سعی در ایجاد تجربه زندگی بهتر دارد. ما در پولادین از همان ابتدای کار به این می اندیشیدیم که تجربه ای بهتر از فناوری را در خدمت کاربران خود قرار بدهیم. بر اساس همین مبنا تمام تلاش خود را به کار برده ایم و با ارائه محصولات متنوع در حوزه های مختلف سعی در رسیدن به این مهم داشته ایم. ما بر این باور هستیم که می توان با استفاده بهینه و با تکیه بر دانش و خلاقیت تیمی تجربه بهتری از زندگی داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]