اطلاعات تماس
  • 083342*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204121813182

همایش یک روزه برند زعفران بدیعی در تالار تشریفات قصر

کد: 139807204121813182

http://bit.ly/2MzkY7a

، (اخبار رسمی): برند زعفران بدیعی در تالار تشریفات قصر به منظور معرفی برند خود یک همایش یک روزه با عنوان «اولین نشست تخصصی فعالان صنعت مواد غذایی در زمینه توسعه بازرگانی و کشاورزی با محوریت تخصصی زعفران» برگزار کرد.

همایش یک روزه برند زعفران بدیعی در تالار تشریفات قصر
آژانس روابط عمومی سرآوا

به گزارش روابط عمومی تالار تشریفات قصر، برند زعفران بدیعی رویدادی در راستای معرفی برند خود و توسعه بازارگانی و کشاورزی محصول خود در تالار تشریفات قصر برگزار کرد.

شرکت زعفران بدیعی در سال ۱۳۶۹ توسط احمد بدیعی به منظور هدف قرار دادن بازارهای بین المللی با تضمین کیفیتی عالی بنا نهاده شد و توانسته است در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ به عنوان قویترین صادر کننده در کشور شناخته شود.

برند بدیعی در ۲ سال اخیر فعالیت داخلی و در سطح ملی خود را با محوریت استان کرمانشاه آغاز کرده است و برگزاری این همایش با هدف حمایت از کاشت زعفران در استان کرمانشاه و انتقال دانش منطقه کویری در این حوزه انجام پذیرفت.

این همایش با حضور مدیران استانی، فرماندار، رییس و معاونین اداره استاندارد، اتاق بازرگانی، اصناف، بازاریان، قنادان، رستوران داران، هتلداران و مشاغل مرتبط با محصول زعفران در تالار تشریفات قصر برگزار شد.

خوشبختانه رویداد زعفران بدیعی با افزایش فروش و افزایش آگاهی در حیطه زعفران همراه بود.

زعفران بدیعی با تضمین کیفیت محصولات خود و دادن خدمات عالی به مشتریان دارای اعتباری بین المللی در عرصه صادرات زعفران به بیش از ۳۰ کشور است که محصولات این شرکت با دو برند بدیعی و زرنما به دیگر کشورهای جهان صادر می‌شود.

تالار تشریفات قصر کرمانشاه با ظرفیت پذیرایی از 1200 نفر آمادگی میزبانی رویدادهای بزرگ کشوری و بین المللی، از سوی نهادهای خصوصی و دولتی با خدماتی حرفه‌ای و فضایی شیک و مناسب و امکاناتی ویژه  و تخصصی را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083342*****
[نمایش اطلاعات]