اطلاعات تماس
  • 083342*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808124185713182

جای مراسم شما در تالار تشریفات قصر خالیست

کد: 139808124185713182

http://bit.ly/2JMkvy1

، (اخبار رسمی): تلار تشریفات قصر مجلل‌ترین و کارآمدترین سالن تشریفات در غرب کشور است که همه روزه از ساعت 8 لغایت ۲۳ آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است. ‏

جای مراسم شما در تالار تشریفات قصر خالیست
جای مراسم شما در تالار تشریفات قصر خالیست

تالار تشریفات قصر، محل مناسبی برای برگزاری جشن‌های عروسی، ‏کنفرانس‌ها، جلسات و سمینارهای مجلل است. 

تالار تشریفات قصر مجلل‌ترین و کارآمدترین سالن تشریفات در غرب کشور است که همه روزه از ساعت 8 لغایت ۲۳ آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است. ‏
تالار تشریفات قصر، با دیزاین و طراحی لوکس و مدرن دارای ظرفیت ۱۲۰۰  نفر آماده پذیرایی از میهمانان است.

از جمله امکانات تالار تشریفات قصر می‌توان به سیستم‌های صوتی و تصویری مجهز، فضای زیبای داخل و فضای سبز محوطه، پارکینگ، امکانات پذیرایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب، خدمات رفاهی، آسانسور، دسترسی به هتل و ... اشاره کرد که به مجموعه تالار تشریفات قصر این فرصت را داده‌ است که مکانی فراهم کند تا همزمان امکانات اقامتی، آموزشی، پشتیبانی و پذیرایی را به صورت یک‌جا برای مجالس و مهمانی‌ها داشته‌ باشد.

سقف بلند و سیستم صوتی و نورپردازی فوق حرفه‌ای تالار تشریفات قصر، مجالس را در خاطر مهمانان به یادماندنی می‌کند.
از ویژگی‌های خاص تالار تشریفات قصر می‌توان به کیفیت باورنکردنی غذاهای تالار، سرو غذای ایرانی و فرنگی که توسط آشپزهای بین المللی تالار طبخ می‌شود و سرو غذا و پذیرایی توسط میهمان داران تحصیل کرده در رشته هتلداری با لباس‌های متحد الشکل نام برد که کیفیت خدمات این تالار را از سایر تالارها متمایز می‌کند.

از امتیازات خوبی که مجموعه تالار تشریفات قصر برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است امکان پرداخت اقساطی است که با هدف کمک به تسهیل امر ازدواج برای جوانان انجام گرفته است تا با هزینه‌های اولیه زندگی زوج ‌های جوان را مدیریت ‌کند.

باشکوه ترین و خاص ترین ضیافت‌های خود را به تالار تشریفات قصر بسپارید و شبی به یادماندنی‌ را برای خود و مهمانان خود بسازید.

علاقه مندان می‌توانند جهت رزرو تالار تشریفات قصر و هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۱۸۳۳۶۰۹۱۳ تماس حاصل کنند و یا به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، هتل پارسیان کرمانشاه، پشت ساختمان اصلی هتل، تالار تشریفات قصر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083342*****
[نمایش اطلاعات]