اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204123113481

برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از غدیر تا اربعین+20میلیون تومان جایزه نقدی

کد: 139807204123113481

http://bit.ly/2othmMc

، بیرجند , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی کشور با عنوان «از غدیر تا اربعین» با حمایت این معاونت خبر داد.

برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از غدیر تا اربعین+20میلیون تومان جایزه نقدی
مسابقه کتابخوانی از غدیر تا اربعین

مسابقه کتابخوانی از غدیر تا اربعین به صورت آنلاین با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند و موسسه فرهنگی هنری «ترنم یار مهربان خاوران» در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی بیرجند با اعلام این خبر افزودند: این مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین در بستر سامانه یار کتاب به آدرس اینترنتی yarketab.com در حال برگزاری است.

دکتر وفایی‌فرد افزودند: افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا بیست و چهارم آبان‌ماه، روز کتاب و کتابخوانی به سامانه یارکتاب مراجعه و در مسابقه شرکت کنند. به ۱۱۳ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه مجموعاً ۲۱ میلیون تومان هدایای نقدی از طرف موسسه فرهنگی هنری ترنم یار مهربان خاوران اهدا خواهد شد.

خاطر نشان می‌گردد سامانه «یار کتاب» مجری برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در سطح کشور است و در سال‌های اخیر در زمینه‌های فرهنگی همکاری‌های گسترده‌ای با دانشگاه صنعتی بیرجند داشته است.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی می‌توانند تا 24 آبان‌ماه، روز کتاب و کتابخوانی به یارکتاب مراجعه و در مسابقه شرکت کنند. به ۱۱۳ نفر به قید قرعه مجموعا ۲۱ میلیون تومان هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یارکتاب

یارکتاب برای اولین بار در کشور به عنوان سامانه متمرکز برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت آنلاین توسط موسسه فرهنگی هنری ترنم یار مهربان خاوران در مهرماه 1395 راه اندازی شد. تمامی امکانات و خدمات یارکتاب رایگان در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. اهداف یارکتاب: - کاهش هزینه های برگزاری و تبلیغات جهت اطلاع رسانی مسابقات کتابخوانی - راحتی دسترسی کاربران علاقمند به کتابخوانی به مسابقات در سراسر کشور - امکان ایجاد مسابقات کتابخوانی توسط کاربران حقیقی در سریع ترین زمان ممکن - ایجاد تنوع در برگزاری مسابقات کتابخوانی - شفاف سازی مسابقات کتابخوانی با یارکتاب زمان های مرده زندگی را زنده کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | مسابقه و فراخوان