اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412649620

معرفی فناوری‌های نوآورانه هوآوی در سیستم باتری و شارژ سری Huawei Mate 30

کد: 13980721412649620

http://bit.ly/2OGqRSC

، (اخبار رسمی): هوآوی در گوشی‌های سری Mate بالاترین سطح از نوآوری را ارائه می‌دهد. در این مطلب نوآوری‌ها و ویژگی‌های سیستم شارژ و باتری Huawei Mate 30 مرور می‌شود تا ببینیم هوآوی چطور پرچم‌داران جدید خود را به قابلیت‌هایی مجهز کرده که پیش از این در کمتر محصولاتی دیده شده بود.

معرفی فناوری‌های نوآورانه هوآوی در سیستم باتری و شارژ سری Huawei Mate 30
معرفی فناوری‌های نوآورانه هوآوی در سیستم باتری و شارژ سری Huawei Mate 30

هوآوی یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه باتری‌های پرظرفیت و توان شارژدهی بالا است که در سال‌های گذشته با استفاده از  باتری‌های قدرتمند و  بهره‌گیری از روش‌های شارژ سریع حتی برای گوشی‌های میان‌رده خود،  بخش باتری محصولات خود را تقویت کرده است.

باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپر ساعتی

اولین فاکتور در ارائه عملکرد شارژ عالی این است که گوشی هوشمندی از منبع انرژی پرقدرتی بهره‌مند باشد. هوآوی با استفاده از یک باتری پرظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی ساختاری ایجاد کرده که کمتر گوشی پرچم‌داری این قابلیت را دارد.

شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند برای اینکه اصول طراحی خود را در ساخت گوشی‌های هوشمند رعایت کنند، محدودیت‌های زیادی را در نظر می‌‎گیرند که یکی از آنها در بخش ضخامت گوشی است. هوآوی در سال جاری علاوه بر اینکه در این بخش ضخامت و ابعاد گوشی‌های سری Huawei Mate 30 را در حد پرچم‌داران قبلی خود نگه داشته، ظرفیت باتری دستگاه‌ها را نیز افزایش داده که منجر به شارژدهی بهتر گوشی هوشمند می‌شود.

نکته دیگر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در رابط کاربری EMUI 10 است که به گوشی کمک می‌کند تا با رفتارشناسی بهتر کاربر و همچنین مدیریت حافظه‌ رم و برنامه‌های در حال اجرا، کمک شایانی در مدیریت مصرف توان دستگاه داشته باشد و ساختاری را ایجاد کند که شارژ دستگاه بی‌جهت صرف کارهای بی‌اهمیت نشود.

فناوری شارژ سریع 40 واتی SuperCharge

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که هوآوی در زمینه شارژ گوشی‌های سری Huawei Mate 30 تدارک دیده، استفاده از آداپتور شارژ سریع 40 وات به کمک فناوری SuperCharge است. این فناوری به دستگاه کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ شود.

نکته بسیار مهمی که در مورد شارژ دستگاه‌های با باتری پرظرفیت وجود دارد این است که با توجه به ظرفیت بسیار بالای باتری، برای شارژ کامل نیاز است تا جریان شارژ تا حدی بالا باشد که هنگام شارژ سریع دستگاه، ایمنی و عملکرد دستگاه نیز تضمین شود.

در این حالت هوآوی با استفاده از فناوری SuperCharge ساختاری را ایجاد کرده که علاوه بر شارژ سریع دستگاه در توان 40 وات، با نظارت بر دمای شارژ و پارامترهای دیگر، از گوشی و شارژر محافظت می‌شود تا مانع از بروز هرگونه اتفاق ناگوار شود.

شارژ بی‌سیم سریع 27 واتی

شارژ بی‌سیم فناوری است که با  اینکه سال‌ها از عرضه آن روی گوشی‌های هوشمند می‌گذرد، اما بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی داشته و کمتر به کاربردی‌ کردن آن توجه شده است

هوآوی با تغییر نگاه به این فناوری تلاش کرده تا برای اولین بار ساختار شارژ بی‌سیمی ایجاد کند که سرعت کافی برای شارژ سریع را داشته باشد و بتوان در همه مواقع از آن استفاده کرد.

ساختار شارژ سریع بی‌سیم هوآوی در گوشی‌های سری Huawei Mate 30 دارای توان 27 وات است که بالاترین توان در بین گوشی‌های پرچم‌دار بازار است و می‌تواند به صورت واقعی گوشی‌ شما را با تکنیک شارژ سریع، شارژ کند.

شارژر سریعی که برای این منظور توسط هوآوی طراحی شده ساختاری C-شکل داشته و با به وجود آوردن مسیر گردش هوا در داخل شارژر مانع از ایجاد هرگونه حرارت اضافی شده و ایمنی استفاده از آن را افزایش می‌دهد.

همچنین این شارژر به سیستم هوشمند کاهش نویز هنگام کار مجهز شده است که با فعال شدن آن در شب، می‌تواند حساسیت برخی افراد به نویزهای فرکانس بالا که بسیاری از شارژرهای بی‌سیم آنها را تولید می‌کنند، کاهش دهد.

شارژ بی‌سیم جدید هوآوی به فناوری تشخیص خودکار اشیای خارجی روی سطح شارژر نیز مجهز شده و در صورت حس قرار گرفتن اشیای متفرقه روی سطح شارژر، فرآیند شارژ را متوقف می‌کند.

با در نظر تمام سیستم‌های حفاظتی یاد شده، این شارژر موفق به کسب گواهینامه ایمنی الکتریکی TÜV Rheinland شده که تضمین می‌کند هوآوی در تمام شرایط به عملکرد امن و بی‌خطر شارژر توجه ویژه داشته و می‌توان بدون کوچکترین نگرانی با آن کار کرد.

شارژ بی‌سیم معکوس؛ حالت پاوربانک واقعی

هوآوی سال گذشته برای اولین بار قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم را در گوشی‌های خود ارائه کرد. امسال شاهد یک به روزرسانی بسیار خوب برای این قابلیت هستیم و این شرکت تلاش کرده تا شارژ بی‎‌سیم معکوس را به قابلیتی کاربردی و قابل استفاده توسط کاربران تبدیل کند.

در فناوری جدید شارژ بی‌سیم معکوس، هوآوی توان شارژ دستگاه را به 7.5 وات ارتقا داده و می‌توان گفت که این فناوری توانایی شارژ گوشی‌های هوشمند دیگر را نیز دارد.

نکته بسیار مهم درباره این فناوری آن است که هنگام شارژ کردن گوشی، امکان شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر  نیز به کمک آن وجود دارد و لازم نیست برای شارژ دستگاه‌هایی مانند ایربادزها، دوباره فرآیند شارژ انجام شود.

در تست‌های اولیه، این فناوری می‌تواند تا دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی خود دستگاه‌های دیگر را شارژ کند و این نشان می‌دهد که گوشی هوشمند دیگر به شارژر بی‌سیمی تبدیل شده که عملکردی واقعی و کاربردی دارد.

شارژر خودرویی با عملکرد شارژ بی‌سیم سریع

یکی از ابزارهای جذابی که هوآوی با معرفی سری Huawei Mate 30 آن را پیش روی کاربران قرار داده، شارژر بی‌سیم درون خودرویی است. این محصول همزمان با این که گوشی را در خودرو نگه می‌دارد، می‌تواند با فناوری شارژ سریع 27 واتی، آن را شارژ هم کند.

این پایه نگهدارنده در ظاهر و طراحی نیز بسیار جذاب و هنرمندانه ساخته شده و عملکرد خودکار آن به کاربر کمک می‌کند تا بدون درگیر شدن با فنرها و قفل‌‌ها، گوشی خود را هر زمان که خواست روی آن قرار دهد و سپس دستگاه با شناسایی خودکار گوشی، از آن نگهداری می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]