اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807224127612523

لوجیکو در جمع شش استارتاپ برتر لجستیک و زنجیره تامین

لوجیکو، استارتاپ برتر جشنواره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین

کد: 139807224127612523

http://bit.ly/31kgPtl

، تهران , (اخبار رسمی): لوجیکو در اولین دوره‌ جایزه‌ لجستیک و زنجیره‌ تامین در جمع ۶ استارتاپ برتر لجستیک و زنجیره تامین قرار گرفت. در ادامه نگاهی به مسیری که لوجیکو برای رسیدن به این مهم طی کرده است انداخته شده است.

لوجیکو، استارتاپ برتر جشنواره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین
لوجیکو، استارتاپ برتر لجستیک و زنجیره تامین

اولین دوره‌ جایزه‌ لجستیک و زنجیره تامین روز چهارشنبه در تالار دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) برگزار شد. در این همایش استارتاپ‌ها و کسب و کارهای برتر حوزه‌ لجستیک و زنجیره تامین معرفی و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد.

مدیر محصول لوجیکو در این همایش به مسیر رسیدن لوجیکو به این دستاورد اشاره کرد و افزود: «ما قصد داریم تا با استفاده از هوش مصنوعی کاری کنیم که هزینه و بهره‌وری در مدیریت ناوگان سازمان‌های کوچک و بزرگ، بهینه و کارآمدتر شود.»

لوجیکو از ابتدای شروع فعالیت خود تا به امروز توانسته است بیش از ۶۰۰ هزار ماموریت تحویل کالا را با موفقیت مدیریت کند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

علاوه‌ بر این تعداد ساعات کاری که در نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو ثبت شده است، از مرز نیم میلیون ساعت کاری رد شد. مدیر محصول لوجیکو به این موضوع اشاره کرد که لوجیکو برای حل مشکلات در زمینه‌ ارسال کالا برای سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ راه حل‌های سخت افزاری (GPS) و نرم افزاری خود را متناسب با نیاز سازمان‌ها ارائه می‌دهد.

در پایان، مدیر محصول لوجیکو در اولین دوره‌ی جایزه‌ لجستیک و زنجیره تامین به آمار و ارقام مربوط به میزان کاهش زمان و هزینه کسب و کارهایی که لوجیکو را برای مدیریت ناوگان و نیروهای میدانی خود انتخاب کرده‌اند، اشاره کرد: «رویکرد لوجیکو همواره کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بهره‌وری درسازمان‌ها بوده است. در حال حاضر لوجیکو توانسته است تا 66 درصد از حجم تماس‌های مشتریان و 30 درصد هزینه‌های جاری سازمان‌ها را کاهش دهد.»

در ادامه‌، مسیری که باعث شد تا لوجیکو به‌ عنوان استارتاپ برتر لجستیک و زنجیره تامین دست پیدا کند، بررسی می‌شود.

توسعه‌ مداوم براساس نیاز مشتری

همواره در لوجیکو سعی شده است تا امکانات و ویژگی‌هایی که توسعه داده شده است، مبتنی بر نیازهای مشتری باشد. برای مثال از جمله این ویژگی‌ها برای هوشمندسازی و مدیریت ناوگان می‌توان به مسیربندی هوشمند نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو اشاره کرد.

واحد تحقیق و توسعه‌ لوجیکو با بررسی نیازهای پایه و اساسی در زمینه‌ مدیریت ناوگان در کسب و کارهای مختلف اعم از پیک موتوری رستوران، شرکت‌های پخش و توزیع، ناوگان حمل فرآورده‌های سوختی، سازمان‌های بازرسی، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای دیگری که به نحوی نیاز به مدیریت نیروهای میدانی خود دارند، سعی بر جمع‌آوری و دسته‌بندی نیازهای این کسب و کارها کرده تا بتوان ویژگی‌ها و امکانات منحصر به‌ فردی متناسب با نیاز این کسب و کارها، در اختیارشان قرار داد.

پشتیبانی فنی و مشاوره لجستیکی

هدف اصلی لوجیکو ارائه راه حلی کم‌هزینه برای مدیران کسب و کار جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری ناوگان و راننده‌ها بوده است. کارشناسان با توجه به دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارند، سعی در ارائه‌ بهترین راه حل جهت مدیریت ناوگان، مدیریت لجستیک و کاهش هزینه‌های ناوگان در سازمان‌ها دارند.

تیم پشتیبانی فنی لوجیکو، با بهره‌گیری از دانش روز در زمینه‌ توسعه‌ی الگوریتم‌های هوشمند و مسیربندی هوشمند و به‌کارگیری متدهای روز در این زمینه، همواره قادر به حل مشکلات مشتری حین کار با نرم‌افزار بوده‌اند. سعی لوجیکو همواره بر این است که یک تجربه‌ کاربری مناسب برای مدیر، راننده و مشتری رقم بزند.

انتخاب لوجیکو به‌عنوان یکی از شش استارتاپ برتر لجستیک و زنجیره تامین تازه اول راه است. مسیر پر پیچ و خمی که در آن قدم گذاشته‌ شده است و روز به روز مصمم‌تر برای بهبود و کاهش هزینه‌ها در زمینه‌ لجستیک، مدیریت لجستیک و زنجیره تامین گام برمی‌دارد.

توجه به نیازهای مشتری و توسعه‌ امکانات براساس نیاز مشتری اولین اولویت و هدف لوجیکو است. لوجیکو کنار کسب و کارهاست تا بتوان مشکلات و نیازهای آنها را در زمینه‌ مدیریت لجستیک و زنجیره تامین را کاهش دهد و همواره به این باور است که رویاها دست یافتنی است، فقط برای مدیرانی که اهمیت می‌دهند.

اگر کسب و کاری قصد دارد تا هزینه‌های ناوگان خود را به حداقل برساند و بیشترین بهره‌وری ممکن را به‌دست آورد، پیشنهاد می‌شود وارد سایت لوجیکو شده، روی دکمه‌ درخواست دمو کلیک کرده، اطلاعات خود را ثبت کرده و با امکانات نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو بیشتر آشنا شد.

کارشناسان و متخصصان همواره آماده هستند تا بهترین راه حل را برای بهبود فرآیندهای ارسال کالا و فرآیندها لجستیک ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوجیکو

لوجیکو اپلیکیشنی نوآورانه و هوشمند برای مدیریت ناوگان و عوامل میدانی بدون نیاز به سخت افزار و دستگاه‌های گران‌قیمت GPS است، که با هدف پیشبرد اهداف لجستیک کشور و کمک به این صنعت در سال 1394 متولد شد. لوجیکو برای بهبود مدیریت کارکنانی که به نحوی در خارج از سازمان مشغول فعالیت هستند مانند پیک‌ها، ویزیتورها، موزعان پخش و غیره مناسب و کاربردی می‌باشد. لوجیکو متشکل از تیمی جوان و باانگیزه است که در حال تلاش برای پیشبرد آرمان‌ها و اهداف لجستیکی کشور و بهبود وضعیت کسب و کار هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]