اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807224127813337

آنچه درباره کمپرسور باید بدانیم؟

کد: 139807224127813337

http://bit.ly/2OP0s5m

، تبریز , (اخبار رسمی): در این مقاله به مهم‌ترین دغدغه‌های صنعتگران نسبت به انتخاب کمپرسورهای صنعتی پرداخته شده است.

آنچه درباره کمپرسور اسکرو باید بدانیم ؟
آنچه درباره کمپرسور باید بدانیم؟

انتخاب کمپرسور مناسب و کارشناسی دقیق قبل از خرید

برای انتخاب یک کمپرسور مناسب باید قبل از خرید به میزان حجم هوای مورد نیاز در ساعت و دقیقه، فشار کاری مجاز دستگاه، نکات ایمنی قبل از راه اندازی دقت کرد و از راهنمایی و مشاوره متخصصان فروش در زمینه انتخاب دستگاه مناسب استفاده کرد.

میزان خالص بودن هوای متراکم از نظر ذرات میکرونی و تمیزی هوا، نوع خط تولید و نوع مصرف هوای متراکم، نوع خروجی هوای مداوم یا نوسانی، مقدار کارکرد کمپرسور بر حسب میزان خط تولید، نیاز و یا عدم نیاز به مخزن جهت ذخیره کردن هوای متراکم و مقدار ارتعاش و صدا در محیط کار از دیگر مواردی است که باید حتما قبل از خرید کمپرسور مورد توجه قرار گیرند.

مزیت‌های کمپرسور اسکرو

  • قابلیت برنامه ریزی و سیستم plc
  • دارای سیستم خنک کننده روغن
  • دائم کار و قابلیت کار در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • دارای کابین و عایق صدا / صدای کمتر

جذب ذرات میکرونی در هوای فشرده چگونه انجام می‌شود؟

هوای موجود در اطراف دارای ریزآلاینده‌های بسیاری است و این ریز ذرات در صنایع مختلف می‌توانند تاثیرات مختلفی را روی آن صنعت داشته باشد و در برخی موارد در صنایع غذایی و دارویی مستقیما با جان انسان‌ها سر و کار دارند.

در این نظیر صنایع باید از میکروفیلترها استفاده کرد تا این ذرات ریز و آلاینده‌ها میکرونی نیز گرفته شوند. این میکروفیلترها دارای ضریب جذب مختلفی هستند که بسته به میزان ذرات و آلاینده‌ها باید مدل دقیق آن انتخاب شود و در یک دید کلی، فیلتر کمپرسور، ذرات معلق درشت هوا را مورد آلایش قرار می‌دهد و میکروفیلتر اولیه و ثانویه به ترتیب قابلیت آلایش ذرات ریزتر و میکرونی را دارا هستند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کمپرسور اسکرو می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس badro.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بادرو کمپرسور

بادرو کمپرسور با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور بین المللی در صنعت کمپرسورسازی و با هدف گسترش کیفیت و جلب رضایت مشتری فعالیت نموده است . فروش و خدمات پس از فروش انواع کمپرسور و محصولات وابسته به این صنعت تنها بخشی از دستاوردهای ما برای گسترش سبد محصولات بادرو در این سال ها بوده است که با تلاش شبانه روزی و تحقیقات جامع کارشناسان به این مهم دست یافته ایم .در راستای خدمات بهتر مدیران فروش بادرو در تمام روزهای سال آماده پاسخگویی به نیاز شما مشتریان خواهد بود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید