اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807224128513497

حضور شرکت فن آوری پیشرفته جهان در نمایشگاه ایران فارما 1398

کد: 139807224128513497

http://bit.ly/32cYP5c

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فن آوری پیشرفته جهان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برترین تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی با هدف تأمین پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی با فناوری‌ های روز دنیا به همراه دانش مورد نیاز، در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.

حضور شرکت فن آوری پیشرفته جهان در نمایشگاه ایران فارما 1398
حضور شرکت فن آوری پیشرفته جهان در نمایشگاه ایران فارما 1398

شرکت فن آوری پیشرفته جهان با به نمایش گذاشتن جدیدترین سیستم‌های آنالیز دستگاهی، تجهیزات تخصصی داروسازی و آنالایزرهای میکروبی و بیولوژی مورد نیاز در حوزه دارو و همچنین برگزاری سمینارهای متعدد آشنایی با دستگاه‌های تست فیزیکی قرص و دارو در غرفه خود به شماره C199، حضور چشمگیر و مؤثری در این نمایشگاه داشت.

افراد کلیدی و مؤثری همچون ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی دکتر اسحاقی، مدیرعامل داروسازی تهران شیمی دکتر مهرآمیزی، دکتر روح الامینی، دکتر کبریایی زاده نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و … از غرفه این شرکت بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است که دستگاه‌های تست فیزیکی قرص و دارو بخصوص دستگاه دیسولوشن تست (Dissolution Test) بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان محترم قرار گرفت.

به گفته مسئولین برگزاری، نمایشگاه ایران فارمای امسال پربازدیدترین نمایشگاه ایران فارما بوده که 500 شرکت داخلی و خارجی و نیز حدود 40 هزار نفر بازدیدکننده داشته است. پیش بینی می‌‌شود در سال‌های آتی این تعداد افزایش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

FPJ

شرکت فن آوری پیشرفته جهان به عنوان مجموعه‌ای که تحولات گوناگون صنعت پویای آزمون و آزمایشگاه را رصد می‌نماید، تلاش دارد ضمن بررسی عمیق و علمی نیازهای محققین و مدیران آزمایشگاه‌ها و در نظر گرفتن تجارب مشابه بین‌المللی، فضایی را ایجاد نماید تا در آن متخصصین نیازهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع نموده و آسودگی خاطر در بهره‌برداری حداکثر و دراز مدت از آنچه با هم به آن دست خواهیم یافت را تضمین نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]