اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807234132513505

قنادی تابان یک، فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی

کد: 139807234132513505

http://bit.ly/2oKVCeJ

، (اخبار رسمی): قنادی تابان یک، یکی از قنادی‌های معروف کرمانشاه است که به جرات می‎‌‌توان گفت تنها قنادی است که در بحث مسئولیت اجتماعی فعالیت دارد.

قنادی تابان۱ فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی
آژانس روابط عمومی سرآوا

قنادی تابان۱، اعلام آمادگی می‌کند که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و اسپانسری فعالیت‌های خیرخواهانه با نهادها، انجمن‌های مردم نهاد، سازمان‌های دولتی و خصوصی خیریه همکاری کند

به گزارش آژانس روابط عمومی سرآوا، ایوب قبادی، مدیر قنادی تابان ۱ گفت: مجموعه قنادی تابان ۱ با دارا بودن فضای وسیع داخلی، محصولات خود را در بخش‌های مجزایی ارائه می‌دهد تا مشتریان به راحتی و سهولت بتوانند اقلام مورد نیاز خود را انتخاب کنند و سفارش دهند.

وی افزود: ما همواره سعی کرده‌ایم در مسائل خداپسندانه ورود کنیم و پای‏بند به مسئولیت‏‌های اجتماعی خود باشیم و در همین راستا حامی بخش سرطان بیمارستان محمد کرمانشاه شده‌ایم تا پذیرایی مراسمشان را به عهده بگیریم.

وی یکی از حوزه‌های مسئولیتی خود را بحث ورزش و سلامتی بر شمرد و اظهار داشت: قنادی تابان۱ اسپانسری پویش سه شنبه‌های بدون خودرو را نیز به عهده گرفته است چرا که یکی از دغدغه‌های اصلی امروز اهمیت به موضوع سلامت جامعه و فرهنگ سازی در این خصوص است.

قبادی عنوان کرد: ما پذیرایی از شرکت کنندگان این پویش را برعهده گرفته‌ایم، همچنین به برندگان مسابقات طرح شده در این پویش از طرف قنادی تابان ۱ جوایزی اهدا خواهیم کرد.

وی قنادی تابان ۱ را حامی برنامه کیان خانواده سالم اعلام کرد و گفت: حضور مجموعه تابان ۱ در برنامه‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه، موجب شده است با دعای خیر این عزیزان همیشه شاهد برکت در کارهایمان باشیم.

مدیر قنادی تابان تصریح کرد: ما به واسطه مردم کرمانشاه و اعتمادشان به کسب و کارمان، امروز صاحب برند خوش نامی هستیم که پس از ۲۶ سال خدمت همچنان دارای اعتبار هستیم، به همین دلیل است که خود را موظف می‌دانیم پاسخگوی اعتمادشان باشیم و در مسائل اجتماعی جامعه مجموعه خود را مسئول می‌دانیم و همواره حامی برنامه‌های عام المنفعه هستیم.

وی در پایان گفت: قنادی تابان۱، اعلام آمادگی می‌کند که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و اسپانسری فعالیت‌های خیرخواهانه با نهادها، انجمن‌های مردم نهاد، سازمان‌های دولتی و خصوصی خیریه همکاری کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اسپانسری می‌توانند با مشاور تبلیغاتی قنادی تابان ۱ (میلاد تیرانداز) با شماره تلفن ۳۸۳۹۸۷۰۸ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی