کد: 139807274138713517

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی دُرفَک، باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز

کد: 139807274138713517

http://bit.ly/2N0p9t0

، کرج , (اخبار رسمی): باشگاه‌ها و مدارس فوتبال بسیاری در استان البرز و کرج فعالیت می‌کنند، باشگاه و مدرسه فوتبال درفک یکی از بهترین باشگاه‌ها و مدارس فوتبال استان البرز است. این باشگاه با امکانات تمرینی فوق‌العاده و مربیان دارای مدارک A و B آسیا و استعدادیاب رسمی فدراسیون فوتبال ایران، می‌تواند به رشد فرزندان کمک کند.

باشگاه‌ها و مدارس فوتبال زیادی در استان البرز فعالیت می‌کنند. عمده این باشگاه‌ها و آکادمی‌های فوتبال خروجی چندانی ندارند. یعنی متاسفانه با وجود صدها مدرسه فوتبال، تعداد انگشت شماری بازیکن فوتبال در سطح حرفه‌ای به بزرگسالان کشور معرفی شده‌اند.

یکی از مهمترین دلایل این اتفاق، تلاش مدیران مدارس فوتبال در جهاتی غیر از پرورش استعدادهای فوتبالی است. متاسفانه تعداد این مدیران و مربیان فوتبال پایه در استان البرز بسیار زیاد است. اگر چه افراد دلسوز و پر تلاشی نیز حضور دارند که با نگاه به جدول مسابقات فوتبال پایه در استان البرز می‌توان تشخیص داد که کدام تیم‌ها در تمامی رده‌های سنی عملکردی خوب و مثبت دارند.

یکی از ضعف‌های اصلی مدارس فوتبال و باشگاه‌های فوتبال استان البرز نبود، امکانات تمرینی مناسب است. مثلا دیده شده است در برخی از باشگاه‌ها به مربی تیم تنها 5 توپ و 2 دست کاور داده می‌شود و این در حالی است که تعداد اعضای آن رده سنی در حدود 28 تا 30 نفر است. تازه این تنها مشکل نیست، بخش بزرگی از مشکلات مربوط به زمین‌های تمرینی است. زمین‌هایی که اندازه سالن هستند و این تعداد را در خود می‌بینند، معنی این است که فشار لازم به بازیکنان فوتبال پایه آورده نمی‌شود و فرصت‌های تمرینی مناسب در اختیار نونهالان و نوجوانان این باشگاه‌ها قرار نمی‌گیرد.

باشگاه فوتبال درفک بهترین امکانات تمرینی را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد، هر بازیکن یک توپ اختصاصی دارد تا در طول تمرین از لحاظ تکنیکی توسط مربیان باشگاه ارتقا پیدا کنند. فرصت‌های تمرینی به شکل یکسان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا بازیکنان فشار لازم در تمرینات را تجربه کنند. تعداد 24 تا 25 نفر در هر جلسه تمرینی سقف بازیکنانی است که در یک سانس تمرینی حضور خواهند داشت.

مربیانی که در طول هفته مطالعه‌ای ندارند

مشکل بعدی مربیانی هستند که در طول هفته هیچ‌گونه مطالعه‌ای ندارند و تازه این مربیان به همکاران خود ایراد می‌گیرند که تمرینات از اینترنت خیلی خوب نیست. در صورتی که مربیان در دنیای ارتباطات امروزی و پیشرفت‌های علم تمرین، هر روز باید خود را با آخرین مقالات و فیلم‌های آموزشی ارتقا دهند، چرا که این مربیان هستند که باعث پیشرفت و یادگیری بهتر بازیکنان جوان خواهند شد.

متاسفانه برخی از این مربیان یک تمرین را در طول هفته تکرار می‌کنند، درست است که بخشی از یادگیری در تکرار صورت می‌گیرد، اما هر تمرینی نیاز به سطح ساده، متوسط و پیچیده دارد تا بازیکن تحت شرایط مختلف تمرینی پیشرفت کند. باشگاه و مدرسه فوتبال درفک به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌ها و مدارس فوتبال استان البرز و کرج، با مربیانی تحصیلکرده و آموزش دیده، با بهترین و جدیدترین متدهای تمرینی باعث پیشرفت تکنیکی، تاکتیکی و جسمانی بازیکنان جوان و فرزندان خواهد شد.

در بخش استعدادیابی و پیشرفت بازیکنان فوتبال شاخص‌هایی وجود دارد:

مربیان باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز با یک رویکرد علمی و توجه به شاخص‌های استعدادیابی و علم تمرین، تمرینات رده‌های سنی مختلف را طراحی می‌کنند.

این شاخص‌ها عبارتند از:

شاخص‌ها و معیارهای مهارتی و تکنیک انفرادی شامل (پاس، کنترل توپ،دریبل زدن، دریافت کردن، زدن ضربات ایستگاهی)

شاخص‌ها و معیارهای مهارتی و تاکتیک انفرادی شامل (جای‌گیری مناسب، پاس دادن و نفوذ کردن، حرکات بدون توپ، تخصص زیاد در یک پست، تخصص متوسط در چند پست)

شاخص‌ها و معیارهای روانی شامل (تمرکز، انگیزه، اعتماد به نفس، انگیزه، قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب، خلاقیت و ابتکار)

شاخص‌ها و معیارهای آنتروپومتریک شامل (قد، جثه، وزن، محیط دور ران، طول پا)

شاخص‌ها و معیارهای جسمانی و حرکتی شامل (سرعت، استقامت، چابکی، انعطاف پذیری و قدرت انفجاری)

شاخص‌ها و معیارهای جامعه شناختی شامل (تعصب تیمی، احترام به ضوابط، اطاعت و نظم پذیری، روحیه کار تیمی و مسئولیت پذیری)

این‌ها شاخص‌هایی است که در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به شکل جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت و توسط مربیان باشگاه با حساسیت بالا بررسی می‌شود. در بخش مسائل جامعه شناختی و روانی موارد بسیار مهمی است که متاسفانه در بسیاری از باشگاه و آکادمی‌های کشور بی‌توجهی صورت می‌گیرد. بحث عزت نفس کودکان و نوجوانان و روان شناسی ورزشی برای ارتقا این بخش از برنامه‌های ماهانه باشگاه درفک است. حتما همه می‌دانند قبل از اینکه انسان‌ها اعتماد به نفس لازم را داشته باشند باید از درون بزرگ شوند که این مورد مربوط به عزت نفس فرزندان است.

اعتماد به نفس میوه درخت عزت نفس است و عزت نفس ریشه درخت اعتماد به نفس است.

در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز رشد فرزندان بسیار مهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی دُرفَک

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی درفک، در سال 98 تاسیس شده است. این باشگاه زیر نظر سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان و باشگاه های پیکان و نفت تهران فعالیت می کند و از بهترین باشگاه های استان البرز و کرج است. باشگاه درفک با کادر مربیانی تحصیلکرده و دارای مدارک رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و امکانات تمرینی روز دنیا، بعنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال استان البرز و شهرستان کرج، می تواند مکان مناسبی برای پرورش استعدادهای فوتبالی و رشد اخلاقی فرزندان شما باشد

منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | مکان‌های ورزشی