کد: 139908104723213517

دانلود رایگان دو کتاب مربیگری سیستم های فوتبال (مارچلو بیلسا و کونته)

کد: 139908104723213517

https://bit.ly/3oPvmtX

، کرج , (اخبار رسمی): مارچلو بیلسا و آنتونیو کونته دو مربی بزرگ دنیا فوتبال هستند که آشنایی با سبک بازی تیم های این دو برای هر مربی فوتبالی در ایران می تواند بسیار آموزنده باشد.

دانلود رایگان دو کتاب مربیگری سیستم های فوتبال (مارچلو بیلسا و کونته)
ترجمه کتاب مربیگری با سبک و فلسفه مارچلو بیلسا

وقتی پپ گواردیولا و پوچتینو در مورد مارچلو بیلسا می گویند، وقتی وحید هاشمیان ملاقات حضوری با او دارد، معلوم می شود که سبک مربیگری و دانش مارچلو بیلسا در مربیگری فوتبال چیزی است که کمتر در کشور ما به آن پرداخته شده است و حتی در کلاس های مربیگری اشاره ای هرچند کوتاه نیز به آن نمی شود.

در این مطلب شما مربیان فوتبال ایران نیز با مارچلو بیلسا بیشتر آشنا می شوید. قطعا در آینده نیز در مورد بیلسا و شیوه های تاکتیکی او نوشته خواهد شد.

مارچلو بیلسا:

مارچلو بیلسا برای تیم شهر خودش نیوولز اولدبویز بازی کرد. او خیلی زود به خاطر مصدومیت یعنی در 25 سالگی مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد و به مربیگری روی بیاورد.

او ابتدا در این تیم به عنوان کمک مربی مشغول به کار شد، و سپس در سال 1990 به عنوان سرمربی انتخاب شد. او به عنوان الهام بخش این باشگاه آرژانتینی است و اسم ورزشگاه تیم نیوولز اولدبویز به اسم این مربی است. (استادیوم مارچلو بیلسا).

مارچلو بیلسا قبل از آنکه این باشگاه آرژانتینی را ترک کند، 2 جام قهرمانی لیگ آرژانتین را بدست آورد و به فینال لیبرتادورس راه یافت، هر چند در آنجا مغلوب تیم برزیلی سائوپائولو شد.

او سپس به مکزیک رفت و در بازگشت به آرژانتین سکان دار هدایت تیم ورلز سارسفیلد شد قبل از آنکه سرمربی تیم ملی آرژانتین شود. زمانی که بیلسا در آرژانتین مربیگری می کرد، موفق بود و سبک بازی تیم های او مورد تحسین بسیاری در آرژانتین بود.

او در سال 2004 همراه با تیم المپیک آرژانتین قهرمان المپیک تابستانی شد و به همراه آن تیم وارد مسابقات کوپا آمریکا شد. سپس او با شیلی موفقیت های بینظیری را کسب کرد و پس از سال ها این تیم را به جام جهانی رساند.

او طی سال های مربیگری خود، در سطح بین المللی به دلیل نوآوری ها و سبک بازی تهاجمی بسیار مورد توجه مربیان بزرگ دنیا قرار گرفته است.

او پس از کار در تیم ملی شیلی مجدد به فوتبال باشگاهی بازگشت و هدایت تیم اتلتیک بیلبائو را بر عهده گرفت و با این تیم به فینال کوپا دل ری و فینال لیگ اروپا رسید.

سبک بازی تیم های او و اینکه او به بازیسازی از عقب زمین اعتقاد دارد، باعث شد تا مربیان بزرگی همچون پپ گواردیولا برای آغاز مربیگری خود با این مربی دیدار کنند.

پپ گواردیولا در مورد بیلسا می گوید: «او الهام بخش من بود، چرا که همیشه باعث میشد بازیکنان، بازیکنان بهتری شوند. هنوز هم وقتی با بازیکنان سابقی که زیر نظر بیلسا کار کردند، ملاقات می کنم، ندیدم که در مورد او چیز بدی بگویند. او خیلی به من کمک کرد و نصیحت های او همیشه در یاد من خواهد بود. این مهم است که شما چقدر جام برده باشید، اما مهمتر از آن تاثیری است که روی فوتبال و روی بازیکنان فوتبال می گذارید.»

با این توضیحات در مورد مارچلو بیلسا می توانید کتاب بازیسازی در مقابل تیم هایی که از جلو پرس می کنند را به صورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

این کتاب توسط سعید رنجبر مربی باشگاه فوتبال درفک البرز ترجمه شده و در اختیار جامعه مربیان فوتبال ایران قرار گرفته است.

دانلود رایگان کتاب مربیگری با فلسفه و سبک مربیگری مارچلو بیلسا

فهرست مطالب کتاب مارچلو بیلسا-ترجمه از سعید رنجبر مربی باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز:

  • معرفی کوتاه درباره مارچلو بیلسا
  • الزاماتی که برای بازیسازی از عقب زمین مورد نیاز است
  • چهار مرحله مورد نیاز برای بازیسازی از عقب زمین
  • تغییر آرایش تیم های مارچلو بیلسا برای بازیسازی از عقب زمین
  • بازیسازی در مقابل تیم هایی که با یک مهاجم بازی می کنند
  • بازیسازی در مقابل تیم هایی که با دو مهاجم بازی می کنند
  • چه کسی بازیکن هدف است
  • نقش بازیکن رابط در بازیسازی از عقب زمین
  • بالا بردن قدرت بازیخوانی در موقعیت های تاکتیکی مختلف
  • تعویض منطقه بازی و بدست آوردن برتری عددی در گوشه های زمین

 

کتاب آنتونیو کونته-ترجمه از سعید رنجبر مربی باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز:

  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل 2 - 4 - 4 بازی می کند
  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل آرایش 1 - 3 - 2 - 4 بازی می کند
  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل آرایش 3 - 3 - 4 بازی می کند
  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل آرایش 2 - 5 - 3 بازی می کند
  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل آرایش 3 - 4 - 3 بازی می کند
  • تاکتیک تیمی که با آرایش 2 - 5 - 3 در مقابل آرایش 2 - 1 - 3 - 4 بازی می کند

دانلود رایگان کتاب مربیگری سیستم 352 در فوتبال ترجمه شده توسط سعید رنجبر

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی دُرفَک

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی درفک، در سال 98 تاسیس شده است. این باشگاه زیر نظر سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان و باشگاه های پیکان و نفت تهران فعالیت می کند و از بهترین باشگاه های استان البرز و کرج است. باشگاه درفک با کادر مربیانی تحصیلکرده و دارای مدارک رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و امکانات تمرینی روز دنیا، بعنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال استان البرز و شهرستان کرج، می تواند مکان مناسبی برای پرورش استعدادهای فوتبالی و رشد اخلاقی فرزندان شما باشد

منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش