اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807284141913530

نصب دوربین مدار بسته و تعمیرات در وبسایت دوربین مدار بسته آریا

کد: 139807284141913530

http://bit.ly/2J9yMEt

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دوربین مدار بسته آریا از 1398/07/12 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و اضافه شدن بخش مختلف نصب دوربین مدار بسته، تعمیر  و...
نصب دوربین مدار بسته و تعمیرات در وبسایت دوربین مدار بسته آریا

به گزارش روابط عمومی دوربین مدار بسته آریا، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی نصب دوربین مداربسته از تاریخ 1398/07/12 بروز رسانی شده است و با امکاناتی تازه به آدرس infinity-cctv.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر دوربین مدار بسته آریا با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب باعث شد میزیان کاربران عزیز  وب‌سایت برای نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مدار بسته باشیم.»

او همچنین افزود: «دوربین مدار بسته آریا وب سایت فعال در حوزه نصب دوربین مداربسته است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی خرید، فروش، تعمیر دوربین مدار بسته و... در سایت هستیم.»

مجموعه دوربین مدار بسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد تهران راه اندازی و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مدار بسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران است.

متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان، فروش دوربین مداربسته تمام دستگاه‌های سیستم‌های حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی می‌کنند.

در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مدار بسته در ایران کرد و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST کرد و تمام خواسته‌های مشتری را پوشش می‌دهد و هر مشتری می‌تواند باتوجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مورد نظر را Modified کند و بهترین نصب دوربین مداربسته را داشته باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دوربین مدار بسته آریا به آدرس infinity-cctv.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوربین مدار بسته آریا

مجموعه دوربین مدار بسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مدار بسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان،فروش دوربین مداربسته تمامی دستگاهی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مدار بسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند باتوجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مورد نظر را Modified کند و بهترین نصب دوربین مداربسته را داشته باشید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]