اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980729414389718

بهترین تصمیم در «اوضاع بد اقتصادی چیست؟»

در سخت‌ترین شرایط اقتصادی چه کنیم؟

کد: 13980729414389718

http://bit.ly/2JeG3Ts

، تهران , (اخبار رسمی): همه می‌دانند که اوضاع اقتصادی در آرامش به سر نمی‌برد. اما باید دقت کرد که این شرایط مدت‌هاست که اینگونه است و دست کم تا آینده‌ای نامعلوم باقی خواهد ماند. آیا بهتر نیست به جای صبر کردن شرایط تغییر کند؟ در ادامه راه حل‌های آن را از زبان بهترین اساتید ایران به صورت کاملا رایگان بیان شده است.

در سخت‌ترین شرایط اقتصادی چه کنیم؟
در سخت‌ترین شرایط اقتصادی چه کنیم؟
در سخت‌ترین شرایط اقتصادی چه کنیم؟
در سخت‌ترین شرایط اقتصادی چه کنیم؟

پروژه فوق‌العاده و رایگان نیلوفر مرداب شامل ۳۰ فایل صوتی از مصاحبه محمد پیام بهرام‌پور با بهترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید ایران در زمینه‌های مختلف است تا بدانند در بدترین شرایط اقتصادی چه کار کنند

آیا فکر می‌کنید اقتصاد و بازارها رنگ آرامش را خواهد دید؟ سخت در اشتباهید!

اگر نگاهی به دهه‌های گذشته انداخته شود، می‌توان به این نتیجه رسید که شرایط اقتصادی ایران همیشه دچار چالش‌های مختلفی بوده و رنگ آرامش و ثبات را به خود ندیده است. خبر بد این است که ویژگی اصلی اقتصاد ایران هم همین است که احتمالاً دست کم در کوتاه مدت هم آرامش نخواهد یافت.

یک راه بسیار عالی برای اینکه بهترین تصمیمات در بدترین شرایط اقتصادی گرفته شود این است که به جای «تلاش بیهوده، شرایط را تغییر دهیم»، باید مجهز بود و از زبان افراد کارکشته و باتجربه دید که آن‌ها چه کار کردند که از این موانع رد شدند و اکنون جزو افراد موفق جامعه هستند.

یک راه عالی و البته رایگان در ادامه معرفی می‌شود:

پروژه فوق‌العاده و رایگان نیلوفر مرداب شامل ۳۰ فایل صوتی از مصاحبه محمد پیام بهرام پور با بهترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید ایران در زمینه‌های مختلف است تا همه بدانند در بدترین شرایط اقتصادی (شامل رکود، تورم، بی‌پولی و یا هر شرایط بد دیگر) چه کارهایی باید انجام داد و چطور بهترین تصمیمات ممکن را گرفت.

این بار این فایل صوتی برای ناامیدی همه یک درمان فوق العاده دارد، نیلوفر مرداب با فراهم آوردن این فایل‌های صوتی و با وقت، انرژی و هزینه بسیار زیادی که بر روی این پروژه گذاشته بهترین اساتید ایران را پیدا کرده تا از آن‌ها بپرسد بهترین تصمیمات در شرایط بد اقتصادی چیست.

همین موضوع است که «نیلوفر مرداب» را از سایر آموزش‌ها متمایز می‌کند. چون دقیقاً بر پایه تجربه واقعیات تهیه شده است. بنابراین اگر شخصی در شرایط بد اقتصادی حسابی ضرر دیده‌ است، اگر نمی‌داند چه کار کند و در چه بازاری فعالیت کند، اگر سال‌ها پس‌انداز کرده‌اند و نگران کاهش ارزش پول هستند، اگر به دنبال این هستند که استراتژی‌های تصمیم‌گیری برای شرایط اقتصادی را یاد بگیرند، اگر در چالش‌ها دست‌وپای‌شان را گم کرده‌اند و اگر می‌خواهند با ده‌ها استاد که برای وقت ملاقات با هر کدام باید کلی هزینه وقت و انرژی گذاشته شود، راز و رمزهای برون رفت از شرایط بد را یاد بگیرند؛ نیلوفر مرداب برای پاسخ به این سوالات درست شده است.

نیلوفر مرداب، پروژه‌ای است که به همت محمد پیام بهرام پور و بعد از پیگیری‌های فراوان او به ثمر نشسته است.

شاید بپرسید چرا این محصول رایگان است؟

محمدپیام بهرام پور، مدرس فن بیان و مهارت‌های ارتباطی و مؤسس مجموعه «بیشتر از یک نفر»، معتقد است: «هیچ چیزی مثل آموزش نمی‌تواند به ما کمک کند رشد کنیم.»

او به این فکر کرد که در شرایط کنونی چطور می‌تواند به عموم افراد جامعه کمک کند تا شرایط‌شان را تغییر دهند.

برای همین استارت پروژه‌ای عالی و البته بسیار دشوار (که ده‌ها میلیون هزینه، ده‌ها ساعت وقت برای مصاحبه، تنظیم آن و تدوین و نشر) را زد. وی فعلاً تصمیم گرفته این پروژه را رایگان کند تا عموم افراد بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

در اتومبیل، قبل از خواب یا هر موقع دیگر می‌توان این فایل‌ها را گوش کرد و لذت برد.

در حال حاضر ۲۹ فایل صوتی از این پروژه در سایت بیشتر از یک نفر منتشر شده و می‌توان با کلیک بر روی لینک زیر، به راحتی و به رایگان این فایل‌ها را گوش کرد.

در نیلوفر مرداب، با چه کسانی مصاحبه شده است؟

بهترین اساتید ایران و کسانی که سال‌ها تجربه آموزش دارند و شکست‌ها و موفقیت‌های بسیار زیادی را از سر گذرانده‌اند، به سؤالات بهرام پور پاسخ داده‌اند. نرخ بالای رضایت از این فایل و سیل تشکر مخاطبان از مجموعه بیشتر از یک نفر خوشبختانه نشان می‌دهد که این محصول تأثیر خودش را گذاشته و توانسته در راستای رسالت مجموعه اثری از خود برجای بگذارد.

تعدادی از اساتیدی که در این فایل آموزش می‌دهند:

محمد پیام بهرام پور (مؤسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر (1+))

دکتر محمود محمدیان (دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی)

علی‌اکبر قزوینی (پژوهشگر و سخنرانِ انگیزش آفرین در حیطه‌های موفقیت و هدفمندی، کسب‌وکار و ثروت آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معنای زندگی)

استاد حمید امامی (مربی بیش از 50 نماینده فعال صنعت بیمه و تیم‌های فروش)

دکتر پرویز درگی (مدرس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی)

علی حاجی محمدی (بنیان‌گذار مجموعه همیار ورد پرس)

محمود معظمی (مربی و مدرس مهارت‌های موفقیت و فروش)

دکتر علی صاحبی (عضو رسمی جنبش روانشناسی مثبت نگری تئوری انتخاب و موسسه واقعیت درمانی ویلیام گلسر)

علی صابریان، سید مجتبی حورایی، علی شاه حسینی، دکتر احمد روستا، محمد حافظی نژاد، دکتر محمد مهدی ربانی، دکتر مهدی نکوئی، امین القاسی زاده، رضا غفار زاده، احد عظیم زاده و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیشتر از یک

ما در وبسایت آموزش سخنرانی و فن بیان در موسسه فرهنگی «آوای رسای سخن ایرانیان» به شماره ثبت ۳۶۹۵۵ به ارائه دوره‌ها،، محصولات و مباحث آموزشی در حیطه مهارت‌های ارتباطی، سخنرانی و فن بیان می‌پردازیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]