اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294145213493

تخفیف‌ بیست درصدی از بیست و پنجم مهر تا پنجم آبان ماه

جشنواره مهر آرین با شعار «هرچه می‌خواهد دلِ‌تنگت ببین!» برگزار می‌شود

کد: 139807294145213493

http://bit.ly/360QEes

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره مهر آرین با تخفیف‌ بیست درصدی از بیست و پنجم مهر آغاز و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.

جشنواره مهر آرین با شعار «هرچه می‌خواهد دلِ‌تنگت ببین!!!» برگزار می‌شود
999 گیگابایت اینترنت به همراه مودم رایگان وینکس

به گزارش روابط عمومی وینکس، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این برند با عنوان «مهر آرین» با شعار «هرچه می‌خواهد دلِ‌تنگت ببین!»، در دوره زمانی 10 روزه برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند 999 گیگابایت اینترنت یک ساله را با تخفیف بیست درصدی و البته مودم رایگان تهیه کنند.

علیرضا شاه‌محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات فرزانگان پارس، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانسته و تصریح کرد: تلاش بر این است در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات و خدمات شرکت فراهم گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید مودم‌ها با شماره 45296000-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وینکس

شرکت توسعه ارتباطات فرزانگان پارس (سهامی خاص) از شرکت‌های وابسته به بانک ایران‌زمین، در سال 1394 و با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه علوم رایانه و شبکه‌های رایانه‌‌‌ای (بر مبنای تکنولوژی نوین انفورماتیک) تأسیس شد و مهر ماه 95، پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود. حال، این شرکت در کنار 17 شرکت دیگر، تنها دارندگان مجوز FCP در سطح کشور بوده و طیف متنوعی از خدمات نظیر PSTN، ADSL، پهنای باند اختصاصی، مرکز داده، خدمات اتصال نقطه به نقطه و … را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. مبنای فعالیت این شرکت، بکارگیری متخصصین مجرب به همراه تجهیزات مدرن و در نهایت، ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتری است. امید است با توجه به روند رو به رشد سطح کیفی تکنولوژی‌های نوین انفورماتیک در سطح کشور، این شرکت نیز توانمندی‌های خود را بکار گرفته و سهمی حداکثری در این رشد داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]