اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980730414939620

خبرهای جدید از عرضه رسمی گوشی Huawei Mate X 5G

کد: 13980730414939620

http://bit.ly/31C2Mzp

، (اخبار رسمی): هوآوی در ابتدای سال جاری میلادی محصول جذابی را معرفی کرده که می‌توان آن را شاهکار مهندسی در یک دستگاه قابل حمل با ویژگی‌های رده بالا دانست. بنا بر تأیید مدیران ارشد هوآوی، گوشی Huawei Mate X اکتبر به بازار عرضه می‌شود.

خبرهای جدید از عرضه رسمی گوشی Huawei Mate X 5G
خبرهای جدید از عرضه رسمی گوشی Huawei Mate X 5G
خبرهای جدید از عرضه رسمی گوشی Huawei Mate X 5G
خبرهای جدید از عرضه رسمی گوشی Huawei Mate X 5G

گوشی Huawei Mate X را باید محصولی خلاقانه دانست که به عقیده بسیاری از منتقدان حوزه گوشی‌های هوشمند، کاربردی‌ترین حالت برای یک گوشی هوشمند تاشو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هوآوی اعلام کرده Huawei Mate X می‌تواند به عنوان اولین گوشی تاشوی 5G دنیا به بازار عرضه شود و این به معنای ترکیب دو حوزه جدید فناوری در صنعت گوشی‌های هوشمند و عرضه محصولی است که تا سال گذشته تصور وجود آن کمی سخت بود.

در ابتدای کار به دلایلی که افزایش قابلیت محافظت و عملکرد فیزیکی گوشی عنوان شده است، هوآوی تصمیم گرفت که عرضه این گوشی را با زمان‌بندی طولانی‌تری انجام دهد؛ اما با توجه به مصاحبه اخیر مدیرعامل هوآوی، گوشی Huawei Mate X حداکثر تا پایان اکتبر در بازار عرضه می‌شود.

زمانی که این گوشی در حالت باز باشد، با یک نمایشگر بزرگ 8 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن تصویر 2480 در 2200 پیکسل و نسبت تصویر 8:7.1 دارد. طراحی قسمت مکانیکی تا خوردن به نحوی است که با باز کردن گوشی به هیچ عنوان مرز میان دو سمت دستگاه مشخص نمی‌شود. در عین حال حاشیه‌های باریک نیز ساختاری بسیار زیبا را ایجاد می‌کند که تقریباً در هیچ تبلتی در بازار دیده نمی‌شود.

با بستن و تا کردن گوشی نیز می‌توان به یک دستگاه با نمایشگر دو طرفه رسید که در یک سمت اندازه 6.6 اینچ و در سمت دیگر اندازه 6.39 اینچی داشته و دوربین‌های دستگاه نیز در همان بخش، در کنار نمایشگر قرار می‌گیرند.

هوآوی تصمیم گرفته تا این گوشی را با آخرین تجهیزات و سخت‌افزارهای خود همراه کند. 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان فعال که یکی از آنها توانایی برقراری ارتباط 5G دارد و همچنین قابلیت جای دادن کارت‌های حافظه ویژه هوآوی NM از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

برای بخش پردازشی نیز از چیپست رده بالای Kirin 980 در این گوشی جذاب استفاده شده است. نکته بسیار مهم این است که هوآوی در نسخه 5G این گوشی یک مودم پیشرفته Balong 5000 را درون دستگاه جای داده تا بتوان از آن برای برقرار ارتباط 5G استفاده کرد.

از آنجایی که ساختار فیزیکی یا همان فرم فاکتور این گوشی متفاوت از دستگاه‌های دیگر است، هوآوی تصمیم گرفته تا در بخش نرم‌افزار نیز برای آن تمهیدات ویژه‌ای را اختصاص دهد تا بتواند تجربه کاربری دستگاه را به شکل مؤثری بهبود دهد.

به همین خاطر نسخه‌ای ویژه از رابط کاربری EMUI برای این گوشی در نظر گرفته شده است که توانایی جداسازی محیط‌های کاری و فردی را با هم دارد. همچنین استفاده موثر از سنسورهای حرکتی در کنار هوش مصنوعی پیشرفته به دستگاه کمک خواهد کرد تا بتواند خود را با سبک زندگی کاربر وفق داده و به سرعت به یک دستگاه کاربردی تبدیل شود.

کاربر توانایی این کار را خواهد داشت که در هر لحظه از کار با دستگاه، بین دو حالت تبلت و گوشی، سوییچ کرده و رابط کاربری به صورت خودکار عملیات تنظیم تصویر را انجام خواهد داد.

وجود یک نمایشگر بزرگ به تجربه بسیار بهتر کاربر در عملیات چندوظیفگی نیز کمک خواهد کرد. این صفحه نمایش می‌تواند کمک کند دو یا چند نرم‌افزار را به صورت همزمان روی دستگاه باز کرده و در عین حال بین محتوای آنها نیز تبادل اطلاعات داشت.

یکی از مزایای استفاده از طراحی «باز شدن از پشت دستگاه» در این گوشی آن است که کاربر می‌تواند از دوربین‌های سه‌گانه و باکیفیت دستگاه در هر دو حالت سلفی و معمولی استفاده کند؛ چرا که در هیچ حالتی با باز یا بسته بودن، در دست گرفتن یا چرخاندن گوشی، مانعی جلوی دوربین‌های دستگاه قرار نخواهد گرفت.

هوآوی در این گوشی از یک باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که فناوری شارژ پرسرعت Huawei SuperCharge آن با شارژر 55 واتی می‌تواند تنها در عرض 30 دقیقه دستگاه را تا 85 درصد شارژ کند که شاید نمونه آن در هیچ گوشی هوشمندی به این شکل دیده نشده باشد.

همچنین برای اینکه کاربر راه‌های متنوعی برای افزایش امنیت دستگاه خود داشته باشد علاوه بر روش احراز هویت تشخیص چهره، در این گوشی از سنسور اثر انگشت مجتمع با دکمه پاور دستگاه نیز استفاده شده که بدون نیاز به فشردن دکمه و تنها با لمس آن، عملیات قفل‌گشایی انجام می‌شود.

رسانه‌های فناوری دنیا منتظر عرضه رسمی این گوشی هستند تا بتوانند به نقد و بررسی آن بپردازند. این محصول نوآورانه را باید نشان‌دهنده قدرت و خلاقیت هوآوی در حوزه طراحی گوشی‌های به روز و خاص دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]