اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304150113024

خبری خوش برای علاقه مندان به محصولات کارخانه فرش بزرگمهر کاشان:

خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه

کد: 139807304150113024

http://bit.ly/32HdrsW

، (اخبار رسمی): فرش بزرگمهر کاشان با بیش از 20 سال فعالیت درخشان از برندهای خوش نام و مطرح تولید فرش کاشان است. در این مقاله ضمن معرفی محصولات کارخانه فرش بزرگمهر کاشان، سایتی معرفی می‌شود تا بتوانید با خرید اینترنتی، فرش بزرگمهر کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کنید.

خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه
خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه
خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه
خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه
خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه
خرید فرش بزرگمهر کاشان به قیمت کارخانه

فرش ماشینی کاشان اعتبار و حسن شهرت خود را وام دار بیش از 1000 کارخانه با نام‌ها و برندهای گوناگون است که سال‌هاست در این شهرستان به این صنعت مشغول هستند. تعداد انگشت شماری از این نام‌ها نه تنها در ایران بلکه در صنعت فرش ماشینی جهان نیز پرآوازه و مشهورند و به خاطر کیفیت برتر تولید و طراحی چشم نواز، نه تنها بازارهای داخلی بلکه بخش عمده‌ ای از بازارهای جهانی این صنعت را نیز در اختیار گفته‌اند و باعث ارتقای جایگاه فرش کاشان در جهان شده‌اند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت فرش بزرگمهر کاشان اشاره کرد.

در ادامه ضمن معرفی محصولات این شرکت، سایتی معرفی شده که بتواند با خیالی آسوده از منزل، فرش بزرگمهر کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کرد.

کارخانه فرش بزرگمهر کاشان شرکت صنایع نساجی شهاب با ثبت برند فرش بزرگمهر کاشان در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ضمن توجه به نیاز و سلیقه بازارهای داخلی همراه با تمرکز بر تولید فرش‌هایی با استانداردهای کیفیت جهانی سعی بر نفوذ در بازارهای جهانی و ارتقای برند خود در کنار برترین و به نام ترین برندهای جهانی صنعت فرش ماشینی داشته است.

همین موضوع باعث شده است که امروزه فرش‌های تولید کارخانه فرش بزرگمهر کاشان علاوه بر پوشش بازارهای داخلی به 25 کشور جهان صادر شود.

مجموعه فرش بزرگمهر کاشان در صنعت فرش ماشینی کشور جزو معدود کارخانه‌هایی است که تمامی مراحل تولید فرش از صفر تا صد در داخل خود مجموعه انجام می‌شود. به همین دلیل می‌توان از کارخانه فرش بزرگمهر کاشان به عنوان یک ابرکارخانه نام برد. در این کارخانه عظیم تولید فرش از واحد ریسندگی نخ آغاز می‌شود و در نهایت فرش کاشان آهار خورده و تکمیل شده آماده بارگیری و ارسال به بازارهای داخلی و جهانی می‌شود.

کارخانه فرش بزرگمهر کاشان با ظرفیت تولید 1.340.000 متر مربع فرش در سال جزو بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی ایران و جهان است و باعث ایجاد هزاران فرصت شغلی در کاشان و سایر شهرستانهای کشور شده است.

افرادی که قصد خرید فرش دارند بهتر است، سری به فروشگاه‌ها و یا وب سایت‌های فروش فرش ماشینی کاشان بزنند. حتما با نام و برند فرش بزرگمهر کاشان مواجه خواهند شد. این کارخانه با تولید محصولات متنوع همواره سعی داشته دست مشتریان را در انتخاب و خرید فرش های خود باز بگذارد تا جایی که می‌توان گفت تقریبا برای هر سلیقه و هر توان مالی فرشی مناسب در مجموعه فرش بزرگمهر کاشان می‌توان یافت.

چشم نوازی طرح‌ها و رنگ بندی زیبای فرش‌های بزرگمهر کاشان که ریشه در هنر اصیل ایرانی دارد باعث شده است که فرش‌های این کارخانه نه تنها مورد پسند مخاطب خوش سلیقه داخلی باشد، بلکه سفیر زیبایی هنر ایرانی در جهان باشد. در حقیقت چه فرد در منزلی با طراحی سنتی زندگی کند و چه از دکوراسیون مدرن در طراحی فضای داخلی منزل بهره برده باشد، در مجموعه فرش بزرگمهر می‌تواند فرشی متناسب با دکوراسیون خود بیابد.

خرید اینترنتی فرش بزرگمهر کاشان از 700 تا 1200 شانه

 همانطور که در بالا اشاره شد محصولات کارخانه فرش بزرگمهر کاشان از تنوع بالایی در تولید برخوردار است که در دسته فرش کلاسیک می‌توان به انواع فرش 700 شانه (با تراکم 2550) فرش 1000 شانه (با تراکم 3000) و فرش 1200 شانه (با تراکم 3600) اشاره کرد. برای اینکه بتواند متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین فرش را انتخاب کرد ابتدا لازم است با ویژگی‌های هر یک از این نوع فرش‌ها آشنا شد.

مهمترین فاکتورها در انتخاب فرش ماشینی عبارتند از: 1- زیبایی و ظرافت 2- نرمی و لطافت 3- قمیت فرش

فرش 700 شانه به نرمی و لطافت خود معروف است، ضمن اینکه قیمت آن از سایر انواع فرش (1000 و 1200 شانه) پایین‌تر است. از لحاظ زیبایی و ظرافت بااینکه این نوع فرش هم زیبایی چشم نوازی دارد اما زیبایی و ظرافت آن از فرش‌هایی با شانه بالاتر کمتر است. به همین دلیل معمولاً از فرش 700 شانه بزرگمهر علاوه بر منازل برای اماکن عمومی مانند حسینیه‌ها و مساجد نیز استفاده می‌شود.

در مقابل فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه قرار دارد. این نوع فرش برای افرادی مناسب است که زیبایی و ظرافت فرش برایشان اولویت دارد. زیبایی و لطافت فرش‌های 1200 شانه بزرگمهر کاشان به‌اندازه‌ای چشم نواز است که در بازار فرش ماشینی از آن به‌عنوان فرش دستبافت نما یاد می‌شود. اما در مقابل به خاطر تراکم بسیار بالای این فرش، نرمی و لطافتی که یک فرش 700 شانه دارد را در این فرش نمی‌تواند یافت.

در بین این دو دسته فرش، فرش 1000 شانه بزرگمهر قرار دارد که برای افرادی مناسب است که می‌خواهند زیبایی و ظرافت را در کنار نرمی و لطافت تجربه کنند.

عمده فرش‌های تولیدی در این کارخانه از الیاف آکریلیک هیت ست شده هستند که نه‌تنها ضد حساسیت بوده بلکه حتی بعد از سال‌ها استفاده لطافت و کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند.

 اما در مجموعه فرش بزرگمهر علاوه بر فرش‌های کلاسیک (در سایزها و طرح های متنوع)، انواع فرش‌های کودک، انواع فرش‌های مدرن، گلیم و جاجیم، فرش سجاده‌ای و تابلو فرش نیز تولید می‌شود. همچنین این مجموعه اقدام به تولید فرش‌هایی از جنس پلی پروپیلن هیت ست شده و پلی استر نیز کرده است که الیاف به کار رفته در این فرش‌ها جزو الیاف طبیعت دوست است و طرفداران زیادی در کشورهای پیشرفته جهان و بالأخص کشورهای اروپایی دارد.

در سایت قالی کاشان می‌توان انواع طرح‌های فرش‌های 700 تا 1200 شانه کارخانه فرش بزرگمهر کاشان را مشاهده و به قیمت کارخانه خریداری کرد و از ضمانت 120 ماهه این فروشگاه اینترنتی بهره مند شد.

علاقه مندان به خرید فرش کاشان و کسب اطلاعات بیشتر و دیدن زیرمجموعه‌ی زیبای فرش‌های کارخانه فرش بزرگمهر کاشان می‌توانند به سایت قالی کاشان به آدرس ghaliekashan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]