اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304149813024

خبری خوش برای علاقه‌مندان به محصولات کارخانه فرش عقیق کاشان:

خرید اینترنتی فرش عقیق کاشان به قیمت کارخانه

کد: 139807304149813024

http://bit.ly/34ZrlZ7

، (اخبار رسمی): در میان برندهای مطرح و خوش نام فرش کاشان، فرش عقیق کاشان چون نگینی درخشان می‌درخشد. در این مقاله ضمن معرفی محصولات این شرکت، سایتی معرفی می‌شود تا بتوان با خرید اینترنتی، فرش عقیق کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کرد.

خرید اینترنتی فرش عقیق کاشان به قیمت کارخانه
قالی کاشان
خرید اینترنتی فرش عقیق کاشان به قیمت کارخانه
قالی کاشان
خرید اینترنتی فرش عقیق کاشان به قیمت کارخانه
قالی کاشان

در صنعت فرش ماشینی کاشان بیش از هزار کارخانه با نام و برندهای متفاوت در حال فعالیت هستند، اما تعداد محدودی از این برندها به خاطر سال‌ها فعالیت و تولید فرش‌های با کیفیت برتر، نام و آوازه‌ای ویژه در ذهن مخاطبان خود ایجاد کرده‌اند و تبدیل به پرچم‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت فرش ماشینی کشور شده‌اند. در میان برندهای مطرح و خوش نام فرش کاشان، فرش عقیق کاشان چون نگینی درخشان می‌درخشد. در ادامه این مقاله ضمن معرفی محصولات این شرکت، سایتی معرفی می‌شود تا بتوان با خرید اینترنتی، فرش عقیق کاشان را به قیمت کارخانه خریداری کرد.

کارخانه فرش عقیق کاشان شرکت «نگین مشهد فتاح» در سال 1362 با ثبت برند فرش عقیق با ظرفیت تولید 10 هزار متر مربع فرش ماشینی در سال، فعالیت خود را شروع کرد.

فرش عقیق کاشان از همان ابتدا توجه خاصی به بازارهای جهانی فرش داشته و به همین دلیل همواره خط تولید این شرکت با هدف رقابت در بازارهای جهانی اقدام به تولید فرش‌هایی با برترین کیفیت و مطابق با استاندارهای ممتاز جهانی کرده است و برای حفظ جایگاه و افزایش سهم خود از بازار جهانی به تمام مؤلفه‌های تولید فرش توجه ویژه‌ای داشته است و همواره سعی داشته که از بهترین الیاف و به روزترین تکنولوژی‌ها در تولید فرش‌های ماشینی خود استفاده کند.

همین رویکرد باعث شد که کارخانه فرش عقیق کاشان به سرعت نام خود را در بین برترین برندهای جهانی تولید فرش ماشینی مطرح کند. احتمالا همه افرادی که برای خرید فرش ماشینی به فروشگاه‌ها و یا سایت‌های فروش اینترنتی فرش کاشان مراجعه کرده باشند، حتماً نام فرش عقیق کاشان به گوش‌شان خورده است.

فرش عقیق کاشان به خاطر طرح‌های چشم‌نواز و رنگ‌‌بندی فوق‌العاده زیبا، محبوبیت خاصی در بین مخاطبان بازار داخلی کشور نیز به دست آورده است. در حقیقت در طراحی فرش‌های ماشینی عقیق کاشان، اصالت هنر ایرانی با ذوق و نوآوری در هم آمیخته شده و طرح‌های جدید و چشم‌نوازی خلق کرده که در عین زیبایی ریشه در اصالت هنر فرش ایرانی دارد.

خرید فرش عقیق کاشان از 700 تا 1200 شانه!  

کارخانه فرش عقیق کاشان با استفاده از به روزترین دستگاه‌های بافندگی جهان اقدام به تولید فرش‌هایی با تنوع طرح و بافت در مدل‌های 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه کرده است تا بتواند نیاز مخاطبان مختلف بازار را برآورده سازد. تا جایی که می‌توان گفت هر شخص با هر توان مالی و هر نوع سلیقه ای می تواند فرش مناسب خود را در مجموعه فرش‌های عقیق کاشان بیابد.

در هنگام خرید فرش ماشینی سه مؤلفه زیبایی و ظرافت فرش، نرمی و لطافت فرش و همین‌طور قیمت فرش بسیار مهم است. فرش 700 شانه عقیق کاشان، نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد و در عین حال قیمت آن از فرش‌های 1000 شانه و 1200 شانه پایین‌تر است. اما زیبایی و ظرافت آن کمتر از فرش‌های 1000 و 1200 شانه است. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید فرش برای مساجد و حسینیه‌ها هستند معمولاً فرش‌های 700 شانه عقیق کاشان را انتخاب می‌کنند.

خرید فرش 1200 شانه عقیق کاشان به افرادی توصیه می‌شود که زیبایی و ظرافت فرش برای‌شان بالاترین اولویت را دارد. فرش‌های 1200 شانه این شرکت چنان زیبایی و ظرافتی در طرح و نقش دارند که در بازار فرش ماشینی کشور با عنوان فرش دستبافت نما از آن یاد می‌شود. اما این فرش‌ها به علت تراکم بالای فرش، نرمی و لطافت فرش 700 شانه را ندارند و البته گران‌ترین فرش در بین این سه دسته هستند.

اما فرش 1000 شانه عقیق کاشان برای افرادی مناسب است که می‌خواهند زیبایی و ظرافت فرش 1200 شانه را با نرمی و لطافت فرش 700 شانه در یک فرش جمع کنند. در حقیقت فرش 1000 شانه عقیق کاشان فرشی زیباتر و ظریف‌تر از فرش 700 شانه و نرم‌تر و لطیف‌تر از فرش 1200 شانه است.

از لحاظ قیمتی نیز فرش 1000 شانه کاشان در بین این دو نوع فرش قرار گرفته است. به این شکل که اگر شخصی قصد خرید فرش 1000 شانه داشته باشد باید حدوداً 15 درصد بیشتر از فرش 700 شانه هزینه کند، در حالی که اگر قصد خرید فرش 1200 شانه داشته باشد  باید حداقل حدود 30 درصد بیشتر از فرش 700 شانه هزینه پرداخت کند.

جالب است بدانید که در مجموعه فرش عقیق کاشان علاوه بر فرش‌های کلاسیک، انواع تابلو فرش و فرش‌های مدرن نیز با بالاترین کیفیت و در طرح‌هایی چشم‌نواز تولید می‌شود.

اگر شخصی قصد خرید فرش کاشان را دارد، پیشنهاد می‌شود که قبل از هر اقدام، به لینک گالری زیبای فرش‌های عقیق کاشان در سایت قالی کاشان مراجعه کند.

همچنین در سایت قالی کاشان می‌توان انواع طرح‌های فرش‌های 700 تا 1200 شانه کارخانه فرش عقیق کاشان را مشاهده و به قیمت کارخانه خریداری کرد. در حقیقت مجموعه قالی کاشان با حذف واسطه‌ها این امکان را فراهم کرده است که به راحتی بتوان در خانه و بدون مراجعه حضوری به کارخانه فرش عقیق کاشان، فرش مورد علاقه خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کرده و درب منزل تحویل گرفت. همچنین با خرید اینترنتی فرش عقیق کاشان از سایت قالی کاشان می‌توان از ضمانت 120 ماهه این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شد.

همچنین اگر شخصی در خصوص خرید فرش ماشینی کاشان نیاز به مشورت با یک کارشناس فرش دارد می‌تواند از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه قالی کاشان استفاده کند. جهت تماس با کارشناسان مجموعه قالی کاشان می‌توان با تلفن 03154750003 و یا تلفن همراه 09129337797 تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]