اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304150413545

بهترین راه کسب درآمد از طراحی گرافیک

کد: 139807304150413545

http://bit.ly/31BGJZG

، بوشهر , (اخبار رسمی): رادین گرافیک، پلتفرمی برای فروش آنلاین فایل‌های گرافیکی است. در این پلتفرم همه می‌توانند هر نوع فایل گرافیکی مد نظر خود را بخرند یا بفروشند.

بهترین راه کسب درآمد از طراحی گرافیک
بهترین راه کسب درآمد از طراحی گرافیک

اگر شخصی به دنبال کسب درآمد از خلاقیت و هنر خود است و می‌خواهد از مهارت خود در زمینه طراحی گرافیک با نرم افزارهایی همچون فتوشاپ، ایلستریتور (ایلاستریتور) و نرم افزارهای موشن همچون افتر افکت و سایر نرم افزارهای گرافیکی کسب درآمد کند می‌تواند از پلتفرم رادین گرافیک استفاده کند.

رادین گرافیک یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات گرافیکی است و می‌توان هر نوع فایل گرافیکی از لوگو گرفته و ست اداری تا فایل های ارائه و موشن گرافیک را در آن خرید یا به فروش گذاشت.

همواره یکی از بزرگترین مشکلات طراحان گرافیک ایرانی، عدم وجود بستری مناسب برای فروش طرح‌ها و نمونه کارهای آنها در داخل کشور بوده است. طراحان گرافیک می‌توانند با استفاده از پلتفرم رادین گرافیک به صورت مادام العمر از طرح‌ها و نمونه کارهای خود کسب درآمد کنند.

رادین گرافیک بازار بزرگی برای طراحان گرافیک است و روند فعالیت در آن به گونه‌ای است که متخصصان (مثلا یک گرافیست) محصول خود را آماده می‌کند (مثلا طرح یک کارت ویزیت) و عرضه می‌کند. کارمندان رادین گرافیک بر روی محصول متخصصان قیمت‌گذاری می‌کنند و خریدارها نیز براساس نیاز خود خریداری می‌کنند.

قیمت برآورد شده به مراتب پایین‌تر از حالت طراحی اختصاصی است که این به نفع خریدار و در فروش تعداد بالا به نفع فروشنده نیز است چون با این روش یک طرح که یک بار ایجاد شده است، بارها فروخته می‌شود. همچنین خریدار می‌تواند درخواست سفارشی‌سازی برای آن محصول را بدهد.

اگر شخصی قصد کسب درآمد از طریق رادین گرافیک دارد کافی است به عنوان طراح یا فروشنده طرح گرافیکی در سایت ثبت نام کند و طرح‌ها و نمونه کارهای خود را در سایت برای فروش قرار دهد.

طراحی گرافیک شغلی خلاقانه و در عین حال پردرآمد است. البته اگر بازار و مخاطب هدف خود به خوبی پیدا شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رادین گرافیک به آدرس www.radingraphic.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رادین گرافیک

رادین گرافیک یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات گرافیکی است و شما میتوانید هر نوع فایل گرافیکی را که میخواهید خرید کنید یا بفروشید را از لوگو گرفته و ست اداری تا فایل های ارائه و موشن گرافیک را از آن تهیه نمائید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]