اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304150513547

انواع جرثقیل‌های صنعتی برقی

کد: 139807304150513547

http://bit.ly/2pOek57

، تهران , (اخبار رسمی): فعالتشرکت سورن صنعت وحید مجری ، طراح و سازنده انواع جرثقیل های صنعتی در ایران است. این شرکت از سال 90 فعالیت خود را شروع کرده و آماده ارائه خدمات است.

انواع جرثقیل های صنعتی برقی / نصب و راه اندازی
انواع جرثقیل‌های صنعتی برقی

سورن صنعت وحید در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت و تولید انواع جرثقیل‌های صنعتی و نیز واردات انواع جعبه چرخ و کلگی و ساخت و تولید انواع راهبر طولی با روش نورد سرد آغاز کرده و واردات مستقیم انواع بالابرهای شناخته شده در بازار ایران از جمله دماگ، اشتال، کیتو، پودم بالکانکار، کولی، کنه کرین، اس وی اف آلمان و غیره از مهمترین فعالیت‌های این شرکت است. 

این شرکت توانایی ارائه انواع جرثقیل‌های برقی دروازه‌ای، سقفی و بازویی ستونی را دارد.

از دیگر فعالیت‌های سورن صنعت، مشاوره در زمینه لیفتراک و جرثقیل شامل انتخاب نوع و تیپ لیفتراک و جرثقیل تامین انواع لیفتراک و جرثقیل و ماشین آلات جابجایی مواد و همچنین عقد قرارداد سرویس و نگهداری تعمیرات و سرویس انواع جرثقیل سقفی، تعمیرات جزئی و کلی تابلوهای برق رسانی است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس ssvco.ir مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن صنعت وحید

شرکت سورن صنعت وحید درسال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه مشاوره ، طراحی ، ساخت و تولید انواع جرثقیل های صنعتی و نیز واردات انواع جعبه چرخ و کلگی و ساخت و تولید انواع راهبر طولی با روش نورد سرد آغاز نموده و واردات مستقیم انواع بالابرهای شناخته شده در بازار ایران از جمله دماگ ، اشتال ، کیتو ، پودم بالکانکار، کولی ، کنه کرین، اس وی اف آلمان و غیره از مهمترین فعالیت های این شرکت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید