اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304150613548

گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد، مرکز ساخت ویلا و کلبه چوبی

کد: 139807304150613548

http://bit.ly/2Jyhcui

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد زیر نظر پدر سازه‌های چوبی ایران با سابقه‌ای ۵۰ ساله در صنعت ساختمان و ساخت سازه‌های چوبی، ویلای چوبی، خانه چوبی، پیش ساخته چوبی، کلبه چوبی فعالیت می‌کند.

تخصصی ترین مرکز ساخت ویلا و کلبه چوبی
گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد، مرکز ساخت ویلا و کلبه چوبی

پرسنل مجرب مجموعه آرتمن با ساخت انواع خانه‌های چوبی (در ابعاد و طبقات و طرح‌های بسیار زیبای مختلف) در کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، امریکا و در اقصی نقاط کشور ایران (تهران، کیش، کرج، شهرهای شمال کشور و…) فعالیت دارد.

انواع خانه چوبی پیش ساخته و خانه چوبی، کلبه چوبی، ویلا چوبی در طرح‌های متنوع از پیش طراحی شده یا بر اساس طراحی منطبق با نیاز، توسط شرکت آرتمن پاسارگاد قابل اجرا هستند.

کافی است که جهت بیان نیازهای خود در خانه چوبی با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و طی جلسه کارشناسی ویژگی‌های مورد نظر دریافت کرد. سپس تیم طراحی شرکت آرتمن پاسارگاد خانه چوبی متناسب با نیازهای مطرح شده، طراحی را انجام می‌دهند و جهت تایید با مشتری در میان گذاشته می‌گذارند. در صورت تایید طراحی خانه چوبی توسط کارفرما، عملیات فراهم سازی سازه‌های چوبی مرتبط و همچنین سایر قطعات و لوازم خانه چوبی آغاز شده و متخصصان شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن خانه چوبی مورد نظر را ساخته و به او تحویل می‌دهند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد با نیم قرن تجربه ساخت ویلا چوبی در ایران و جهان به آدرس wooden-villa.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان