کد: 13980730415107982

پیش ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 98 آغاز شده است

تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش 98

کد: 13980730415107982

http://bit.ly/2MDa9SQ

، تهران , (اخبار رسمی): زمان پیش ثبت نام تلفنی مرحله ی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ از روز شنبه 20 بیستم مهر ماه آغاز شده است و همچنان در تنها سامانه مشاوره‌ای ویژه آزمون‌های استخدامی (مرکز مشاوره ایران نوین) در حال انجام است.

تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش 98
پیش ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ از 20 مهر آغاز شده و در ایران نوین ادامه دارد.

آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال 98 با هدف جذب بیش از 50 هزار نفر در تمامی نقاط کشور و برای اغلب رشته‌های دانشگاهی برگزار می‌شوند

شرایط استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۸

در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ براساس نیاز مناطق آموزشی سراسر کشور برای حدود ۷۰ دسته بندی شغلی مربوط به مشاغل آموزشی مطرح شده، تعداد ۲۵۰۰۰ بیست و پنج هزار نفر (با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی) بعد از طی مراحل آزمون و مرحله گذراندن پودمان اول و دوره مهارت آموزی جذب سیستم آموزش و پرورش خواهند شد.

شروع فعالیت این نیروها از آغاز سال تحصیلی بعدی خواهد بود. پذیرفته‌شدگان نهایی باید مابقی دوره شایستگی معلمی را به طور همزمان حین فعالیت در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی کنند.

لازم به ذکر است زمان پیش ثبت نام تلفنی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ از روز شنبه 20 بیستم مهر ماه آغاز شده و همچنان در مرکز استخدامی ایران نوین ادامه دارد.

مزایای استخدام آموزش و پرورش

از جمله مزایای استخدام آموزش و پرورش را استخدام در محیط امن فرهنگی و آموزشی، امکان ارتقا شغلی تا سطوح بالاتر، ساعت کاری مناسب، پرستیژ کاری و نیز بسیاری دیگر از موارد می‌توان نام برد.

معمولا در تمامی جوامع به فرهنگیان و دبیران احترام و عزت خاصی گذاشته می‌شود و در کشور ایران نیز در طی سالیان اخیر با توجه به برنامه ششم توسعه، فرهنگیان از اعتبار خاصی در میان سایر مشاغل برخورد بوده و هستند. هر چند که در برخی موارد کم لطفی‌هایی در حق معلمان زحمتکش صورت گرفته است ولی می‌توان به آینده این قشر با ارزش در آینده‌ای نه چندان دور امیدوار بود.

رشته‌ها و فرصت‌های شغلی استخدام آموزش و پرورش برای سال ۹۸

آزمون استخدام آموزش و پرورش در مقطع لیسانس و بالاتر برای رشته‌هایی نظیر زیست شناسی، ادبیات عرب، ارتباط تصویری، الهیات و معارف اسلامی، آموزش ابتدایی، آموزش کودکان استثنایی، آموزگار تربیت بدنی، بازیگری، پویانمایی، تاریخ، تربیت کودک، جغرافیا، حسابداری، ریاضی، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، زمین شناسی، شیمی، صنایع دستی-فرش، صنایع دستی-چوب، طراحی دوخت، عکاسی، علوم اجتماعی، علوم تجربی، فیزیک، کاروفناوری، گرافیک، ماشین ابزار، مدیریت خانواده، مهندسی الکترونیک و دیگر رشته‌ها صورت خواهد پذیرفت.

زمان اقدام برای تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸

علاقه‌مندان توجه داشته باشند که هم اکنون می‌توانند جهت پیش ثبت نام مرحله ی تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش پرورش از طریق مشاوران استخدام مرکز مشاوره ایران نوین اقدام کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز پنجشنبه 30 سی ام آبان ماه برگزار می شود و داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون اصلی آبان ماه را دارند می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه، مراحل ثبت درخواست تلفنی خود را انجام دهند.

همچنین زمان مرحله ی تکمیل ظرفیت در آذر ماه می باشد و زمان پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ از روز شنبه 20 بیستم مهر ماه آغاز شده و همچنان در مرکز استخدامی ایران نوین ادامه دارد.

همچنین مشاوران مرکز مشاوره ایران نوین بر اساس آخرین اطلاعیه موجود از آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعات لازم درباره زمان برگزاری آزمون، شرایط سنی، مدارک تحصیلی مورد پذیرش، شرط معدل، شرایط نظام وظیفه و موارد این چنینی را در اختیار قرار می‌دهند.

داوطلبان می‌توانند هم اکنون جهت پیش ثبت نام تلفنی مرحله ی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر از ساعت 08 صبح الی 12 شب و حتی در روزهای تعطیل با شماره 9099071782 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران نوین

مرکز مشاوره تلفنی ایران نوین، مرکز مشاوره استخدام و کاریابی در سراسر کشور، آماده ارایه ی خدمات و اطلاعات در زمینه ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 98، ارایه ی منابع برتر، مواد آزمون عمومی و اختصاصی، دریافت اطلاعات آزمون، مصاحبه، گزینش، پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی برای بهره مندی از خدمات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرکز مشاوره ایران نوین می توانید از ساعت 08 صبح الی 12 شب و در کلیه ی ایام هفته و حتی در روز های تعطیل با شماره 9099071782 از سراسر ایران تماس حاصل فرمایید. و یا در صورتیکه به تلفن ثابت دسترسی ندارید با شماره 09019673193 تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است اولویت پیش ثبت نام با داوطلبانی است که از طریق تلفن ثابت تماس می گیرند.

منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش