اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014155112882

«پشتیبان» اعلام کرد

فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای حمایت از پادکست‌های ایرانی

کد: 139808014155112882

http://bit.ly/2pK1NzX

، تهران , (اخبار رسمی): ذخیره سازی ابری پشتیبان خدمات و زیرساخت ابری خود را رایگان در اختیار پادکست‌های فارسی زبان قرار می‌دهد تا علاوه بر این که از پلتفرم‌های معمول استفاده می‌کنند بتوانند بدون دغدغه بر روی برندسازی و کسب در آمد از محتوای تولیدی خود تمرکز کنند و در این راه از خدمات سایت پشتیبان دات کام استفاده کنند.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای حمایت از پادکست‌های ایرانی
فضای ابری رایگان برای پادکست های ایرانی

«پشتیبان» اعلام کرده است، به خاطر ارزشی که برای تولید محتوای مفید و فارسی قائل است خدمات خود به پادکست‌های ایرانی را رایگان ارائه می‌کند تا به پشتوانه‌ آن استمرار فعالیت خود را تضمین کنند

وب سایت پشیبان که یک ذخیره ساز ابری فایل (Cloud Storage) ایرانی است، امروز اعلام کرده است خدمات ذخیره سازی و انتشار رایگان در اختیار همه‌ پادکست های فارسی زبان داخل ایران قرار می‌دهد. 

طبق متنی که در وبلاگ ذخیره ساز ابری پشتیبان منتشر شده است. پشتیبان و خدمات آن به صاحبان پادکست‌ها کمک می‌کند تا علاوه بر این که از پلتفرم های معمول انتشار پادکست استفاده می‌کنند، دست به انتشار پادکست خود در وب سایت خودشان و بر روی دامنه اختصاصی خودشان بزنند و البته با کمک ابزار رایگان دیگر مانند سیستم مدیریت محتوای وردپرس و افزونه رایگان ووکامرس و افزونه وردپرس پشتیبان اقدام به فروش محتوای دیجیتال و حتی محصولات فیزیکی و انتشار دیگر گونه‌های محتوا مانند محتوای ویدیویی و تصویری کنند و اطمینان خاطر داشته باشند با میزبانی فایل‌های اصلی و محتوای آنها در فضای ابری رایگان هزینه‌ای بابت نگهداری و پهنای باند مصرفی محتوای خود نخواهند پرداخت. 

«پشتیبان» اعلام کرده است، به خاطر ارزشی که برای تولید محتوای مفید و فارسی قائل است خدمات خود به پادکست های ایرانی را رایگان ارائه می‌کند تا به پشتوانه‌ی یک پایگاه مطمئن استمرار فعالیت خود در فضای مجازی را تضمین کنند.

بنابراین خالقان پادکست یا کسانی که قصد دارند تصمیم دارند به جرگه‌ پادکست سازان بپیوندند، از امروز همه‌ خدمات ذخیره ساز ابری پشتیبان برای آنها رایگان خواهد بود. کافی است در  سایت ذخیره ساز ابری پشتیبان ثبت‌نام کنند و یک درخواست به همراه شرح حال پادکست خود را برای این سایت ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ذخیره ساز ابری پشتیبان

ذخیره‌ سازی ابری پشتیبان با امکان آپلود رایگان و دانلود نامحدود، راه‌کار نگهداری فایل‌های شخصی و کسب‌وکار شماست. هارداکسترنال، فلش مموری، هاست دانلود، آپلودسنتر، سرور داخلی و دیتاسنتر اختصاصی همگی در ذخیره‌ساز ابری پشتیبان بازتعریف شده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]