اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014157213460

راهبندهای برج‌های دوقلوی المپیک

کد: 139808014157213460

http://bit.ly/2q99bF7

، تهران , (اخبار رسمی): برج‌های دوقلوی لوکس واقع در منطقه دهکده المپیک تهران ترافیک ورودی و خروجی خود را به راهبندهای هیدرولیک سریع ایرانی iDOOR مدل H330 سپردند.

راهبندهای برج های دوقلوی المپیک که  در منطقه دهکده المپیک تهران قرار دارند ترافیک ورودی و خروجی خود را به راهبندهای هیدرولیک سریع ایرانی iDOOR مدل H330 سپردند.

در سال 95 پپیمانکار ساخت برج‌های دوقلوی المپیک تهران در مراحل پایانی ساخت این مجموعه عظیم جهت خرید 3 دستگاه راهبند با شرکت آریاز توزیع کننده محصولات راهبند iDOOR ایران تماس گرفته و متخصصان شرکت جهت بازدید از شرایط پروژه به محل اعزام شدند. با توجه به شرایط محیطی ورودی و خروجی مجتمع بنا شد که 2 دستگاه راهبند کنترل بخش ورود را به صورت هماهنگ و 1 دستگاه راهبند کنترل خروجی را بر عهده داشته باشد. با بررسی میزان تردد این پروژه تنها راهکار جوابگو برای کنترل تردد ، استفاده از راهبندهای هیدرولیک بود.

راهبندهای هیدرولیک به دلیل استفاده از سیستم انتقال قدرت مبتنی بر مایعات که در این سیستم روغن‌های مخصوص سیستم راهبند هستند، توانایی تحمل حجم تردد بسیار بالا تا مداوم را دارا هستند.

شرکت آریاز که به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های کنترل تردد فعالیت دارد و انواع سیستم‌های راهبند هیدرولیک و مکانیک را تولید و پشتیبانی کرده است، با انتخاب سیستم راهبند هیدرولیک خود و پیشنهاد آن به مسئولان پروژه بالاترین سطح از خدمات رسانی را مدنظر قرارداده تا سیستم راهبند ارزنده با قابلیت تردد مداوم به خوبی برای مصرف کنندگان عمل کند.

پس از گذشت 3 سال از شروع استفاده از راهبندها و با پشت سر گذاشتن یک تصادف شدید تصمیم مدیریت مجتمع بر بازآفرینی یا اورحال اساسی یکی از راهبندها قرار گرفت و با پیشنهاد شرکت آریاز راهبندها ارتقاء مکانیزم و ارتقاء سرعت یافته و در ضمن با بروزرسانی الگوریتمی الکترونیک، راهبندها با سرعت و کیفیت بالاتری از حتی روز اول در این مجموعه در حال خدمت رسانی هستند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهبند و انواع آن می‌توانند به سایت آی در به ادرس idoorco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی در

شاید یکی از رویایی ترین تصورات انسان قرار گرفتن در محیطی بالاترین سطح از امنیت و اتوماسیون سیستم ها و المان های اطراف اوست. رفته رفته اموری که در گذشته توسط انسان انجام می شد به ماشین های خودکار سپرده شده و حتی تصور اینکه این موارد در روزگاری نه چندان دور به شیوه دستی صورت می پذیرفت، دشوار می گردد. یکی از الزامی ترین این اتوماسیون ها که علاوه بر آسایش، سطح امنیت را هم ارتقاء می دهد، اتوماسیون گذرهای عبور انسان ها و خودروهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار