اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808024158110772

 هم سایت به مناسبت طرح تخفیفی در پاییز 98 برگزار می‌کند

تخفیف‌ 50 درصدی برای همه خدمات هم سایت از تاریخ 1 مهر الی 1 دی

کد: 139808024158110772

http://bit.ly/2Nd1l57

، تهران , (اخبار رسمی): طرح تخفیفی هم سایت در پاییز 98 از 1 مهر 1398 آغاز و تا 1 دی 1398 ادامه دارد.

تخفیف‌ 50 درصدی برای همه خدمات هم سایت از تاریخ 1 مهر الی 1 دی ادامه دارد.
طرح پاییزی 98 هم سایت

به گزارش روابط عمومی تیم هم سایت، جشنواره تخفیف‌های ویژه خدمات هم سایت با عنوان پیشنهادهای ویژه به مناسبت طرح تخفیفی در دوره زمانی پاییزی 98 در هم سایت پلاس (پیشنهادهای ویژه هم سایت) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این طرح پاییزی می‌توانند همه خدمات تیم هم سایت را پس از ثبت درخواست تا 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس پیمان شمس مدیر عامل هم سایت مشتری مدرای و رضایت مشتریان با بالا بردن تقاضا در خرید و کاهش هزینه برای هر مشتری را هدف اصلی برگزاری این طرح دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری طرح‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات هم سایت فراهم شود.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این طرح را پرداخت و ادامه داد: «تیم هم سایت با توجه به شناخت مخاطبینش این طرح پاییزی را ایجاد کرده است و امیدوار هستیم در آینده‌های خیلی نزدیک باز هم شاهد ایجاد و انتشار چنین طرح‌هایی باشیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]