اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808024158513572

تولید و فروش گرانول PVC، کامپاند TPR و PVC

کد: 139808024158513572

http://bit.ly/2PsHPnZ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهاب پلاست قم با 20 سال سابقه و بهره‌مندی از دانش روز در زمینه تولید انواع گرانول PVC و کامپاندهای پلیمری فعالیت می‌کند.

تولید و فروش گرانول PVC ، کامپاند TPR و PVC
تولید و فروش گرانول PVC، کامپاند TPR و PVC

این شرکت دارنده گواهینامه ISO 9001 در زمینه کیفیت محصول بوده و مجهز به آزمایشگاه پیشرفته‌ای جهت تطبیق محصولات خود با استانداردهای مورد تایید بین‌المللی است که با بهره‌گیری از دانش روز و جدیدترین تکنولوژی‌ها کیفیت بالای محصولات خود را تضمین می‌کند.

در حال حاضر، این شرکت با داشتن خطوط متعدد تولید و با به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص و با هدف جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با افتخار در مسیر توسعه و خدمت به صنعت کشور گام برمی‌دارد.

از جمله کاربردهای گرانول می‌توان به استفاده در صنعت سیم و کابل، شلنگ، کفش، دمپایی، قطعات تزریقی و ... اشاره کرد.

شرکت مهاب پلاست قم به جهت نظارت مداوم بر کیفیت محصولات تولیدی، آزمایشگاهی مجهز در زمینه انجام انواع تست‌های پلیمری ایجاد کرده است. در این آزمایشگاه انواع آزمون‌ها جهت اندازه‌گیری خواص فیزیکی و مکانیکی پلیمرها براساس استانداردهای مختلف شامل ASTM ،DIN ،ISIRI ،IEC و VDE صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  ۰۲۵۳۳۳۴۳۳۸۱ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهاب پلاست

شرکت مهاب پلاست قم با 15 سال سابقه و بهره مندی از دانش روز در زمینه ی تولید انواع گرانول PVC و کامپاندهای پلیمری فعالیت میکند. این شرکت توانایی تولید ماهیانه 1500 تن انواع گرانول با کیفیت مطلوب را دارا بوده که توانایی تامین مواد اولیه بسیاری از شرکتهای مختلف و معتبر صنعتی را ایجاد می کند. شرکت مهاب پلاست دارنده ی گواهینامه ISO 9001 در زمینه ی کیفیت محصول بوده و مجهز به آزمایشگاه پیشرفته ای جهت تطبیق محصولات خود با استانداردهای مورد تایید بین المللی می باشد که با بهره گیری از دانش روزو جدید ترین تکنولوژی ها ،کیفیت بالای محصولات خود را تضمین می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید