اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808034159713584

چگونگی خرید طلا بدون مالیات

کد: 139808034159713584

http://bit.ly/2PutXtw

، قزوین , (اخبار رسمی): مسلما همه برای خرید طلا به بازار طلافروشان مراجعه کرده‌اند و متوجه شده‌اند که فروشندگان طلا مجاز هستند که ۹ درصد ارزش افزوده به قیمت نهایی طلا اضافه کنند و از مشتری اخذ کنند و این موضوع شاید تا حدودی ناعادلانه باشد. در ادامه توضیحایت در خصوص خرید طلا بدون مالیات و طلا بدون مالیات بیان شده است.

خرید طلا بدون مالیات ؟
در بازار طلا این روز ها بهترین خرید برای سود آوری بیشتر خرید طلا بدون مالیات می باشد

در بازار طلا این روزها بهترین خرید برای سودآوری بیشتر خرید طلا بدون مالیات است

باید در نظر گرفت که طلا کالایی است که هدر نمی‌رود و دوباره پس از ذوب شدن وارد بازار تجارت و خرید و فروش می‌شود بنابراین چندین بار قرار است خریدار ارزش افزوده بپردازد، که این موضوع انصاف را در عرصه تجارت جهانی زیر سوال می‌برد. شاید در این مواقع شخصی به فکر خرید طلا بدون مالیات بیافتد و به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید طلا بدون مالیات باشد.

با توجه به اینکه این روزها قیمت طلا هر روز بالا می‌رود، بازار طلا در میان مردم بسیار پر تلاطم شده و در این میان نیز عده‌ای به دنبال سودجویی هستند و می‌خواهند سود بسیاری از این تلاطم میان مردم ببرند. اما می‌توان با مراجعه به یک مرجع معتبر مانند گالری طلای منتظری، هم خود را از آشوب و سودجویی بازاریان نجات داد هم می‌توان یک خرید به صرفه از طلا بدون مالیات داشت. این گونه نه وقت شخص در بازارهای شلوغ به هدر می‌رود و نه مشکل و دغدغه امکان کلاهبرداری را خواهد داشت.

در بازار طلا این روزها بهترین خرید برای سودآوری بیشتر، خرید طلا بدون مالیات است، آن هم از یک مرجع رسمی و معتبر.

مزایای خرید طلا بدون مالیات 

جلوگیری از فروش

بسیاری از اجناسی که با مالیات بر ارزش افزوده بسیار زیاد و باورنکردنی فروخته می‌شوند، زیرا اگر بیشتر مردم به خرید طلا بدون ارزش افزوده رو بیاورند و از مزایای آن مطلع شوند، بازار کسب و کار منفعت طلبان کساد شده و آنان نیز سعی می‌کنند به تدریج به فروش طلا بدون ارزش افزوده روی بیاورند، اینگونه همه در کاهش قیمت طلا با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

گالری طلا منتظری علاوه بر آن که یکی از مراجع رسمی فروش طلا به صورت اینترنتی از طریق تلگرام و اینستاگرام است، توانسته با هدف سود کمتر اما فروش بیشتر، مالیات بر ارزش افزوده را از روی کالاهایش کم کند و فروش طلا بدون ارزش افزوده را در چندین سال گذشته رایج کند. اعتماد مردم به گالری طلا منتظری بزرگترین اعتبار و سود آن در فروش طلا بدون ارزش افزوده است.

گالری طلا منتظری این امکان را به مشتریان خود داده است که در صورت ناراضی بودن و یا هر دلیل دیگری، امکان مرجوعی کالا را داشته باشند. در اختیار قرار دادن طلا بدون مالیات به مشتری توسط گالری منتظری باعث فروش بسیار بالای آن شده، بنابراین سود این گالری نیز مسلما افزایش می‌یابد.

پس با خرید و فروش طلا بدون ارزش افزوده، علاوه بر آن که فروشنده راضی خواهد بود مشتریان نیز رضایت کامل خواهند داشت. گالری منتظری با هدف رایج کردن طلا بدون خراج دولتی در پی رونق بازارهای خرید و فروش طلا در ایران هستند.

رایج شدن فرهنگ عدالت و انصاف با خرید و فروش طلا بدون ارزش افزوده در میان بازاریان و مردم

شاید در سال‌های اخیر با وجود تورم روز افزون، همه به دنبال به دست آوردن سود بیشتر به هر قیمتی هستند، حتی گاهی این امر موجب به زیر پا گذاشتن عدل و انصاف است.

با فروش طلا بدون ارزش افزوده، کم کم فرهنگ عدل و انصاف به میان مردم باز خواهد گشت. علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت باشگاه مشتریان گالری طلا منتظری، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده را از این مجموعه دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری طلا منتظری

مهمترین و اساسی ترین لازمه موفقیت هر کسب و کار رضایت و اعتماد مشتریانش هست که در زمان حال اهمیتش بیشتر شده و برای رسیدن به این اعتماد و رضایت مشتری، باید موارد زیادی رعایت بشه و در کار طلا و جواهر آنچه که در این بازار مهمتر به نظر میرسه شفافیت در فروش هستش.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی