اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808044161410772

حضور هم سایت در جشنواره وب و موبایل 1398

مهمترین دستاوردهای هم سایت در سال 1398 با حضور در جشنواره وب و موبایل

کد: 139808044161410772

http://bit.ly/2Pp0gtK

، تهران , (اخبار رسمی): «هم سایت» در زمینه‌ی «طراحی سایت، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی»، در سال 97 توانسته است تا با همت کارشناسان هم سایت در جشنواره وب و موبایل 1398 حضور یابد.

مهمترین دستاوردهای هم سایت در سال 1398 با حضور در جشنواره وب و موبایل
هم سایت در جشنواره وب و موبایل 98

به گزارش روابط عمومی هم سایت ،در زمینه‌ی «طراحی سایت، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی» فعال است توانسته در سال 98 با توجه به رضایت مشتریانش به جشنواره وب و موبایل 1398 حضور یابد.

مهندس پیمان شمس، مدیر عامل و بنیانگذار این تیم هم سایت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای هم سایت در سال 98 گفت: تیم هم سایت پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد و ما با هدف رضایت مشتری خدمات رسانی انجام می دهیم.

به گفتهی مهندس پیمان شمس، از عوامل موفقیت هم سایت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را اتکا به جوانان و تمرکز در علم و هنر هر ایرانی برشمرد و در این زمینه افزود هم سایت در سال آینده قصد دارد تا با پیشرفت در بومی سازی حوزه های سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو به اهدافی چون رونق و توسعه اقتصادی و  رونق و توسعه اقتصادی دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی خدمات یا امکانات جدید خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های هم سایت، می‌توانند به سایت آن به آدرس hamsite.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]